• New Moon is de saaiste film die ik ooit heb gezien. Echt een emo-film :') sorry hoor, maar Bella zal beter zijn als emo. Het is zowat altijd stil in die film en anders hoor je die emo Edward of Bella. Bella kan alleen maar zeggen 'Please, don't'. Daarbij is ze een sletje, want dan wil ze Edward en gaat ze voor zichzelf te troosten naar Jacob en flirt ze daarmee en daarna laat ze hem vallen enzovoorts. Dan gaat ze suicide plegen -De emo-. De gevechten met de Volturi ofzo waren echt SLECHT gemaakt. Dan haar vader ff vet ongerust maken and she doesn't give a damn. Kristen of Kirsten weetikveel en Robert kunnen gewoon niet acteren, ze hebben geen emoties. Het enigste leuke was de wolfpack en Alice. Alice is tenminste niet zo emo :') En Carlisle is hot <3 Maar hij praat ook emo.

    Ik vind het leuk mijn mening kwijt te kunnen over films. Lees goed, MIJN MENING 8D Twilight sucks.


    I live for the applause, you will die for it.

    Boeken die verfilmd worden zijn meestal niet zo sterk. En ook al ben ik een fan van Kristen Stewart, ze is niet het beste gekozen voor Bella. Maargoed, ik vond de film niet emo ofzo. Daar heb ik een heel ander beeld bij. xD


    "Let them eat cake!"

    Ik deel je mening niet :Y)


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Joker schreef:
    New Moon is de saaiste film die ik ooit heb gezien. Echt een emo-film :') sorry hoor, maar Bella zal beter zijn als emo. Het is zowat altijd stil in die film en anders hoor je die emo Edward of Bella. Bella kan alleen maar zeggen 'Please, don't'. Daarbij is ze een sletje, want dan wil ze Edward en gaat ze voor zichzelf te troosten naar Jacob en flirt ze daarmee en daarna laat ze hem vallen enzovoorts. Dan gaat ze suicide plegen -De emo-. De gevechten met de Volturi ofzo waren echt SLECHT gemaakt. Dan haar vader ff vet ongerust maken and she doesn't give a damn. Kristen of Kirsten weetikveel en Robert kunnen gewoon niet acteren, ze hebben geen emoties. Het enigste leuke was de wolfpack en Alice. Alice is tenminste niet zo emo :') En Carlisle is hot <3 Maar hij praat ook emo.

    Ik vind het leuk mijn mening kwijt te kunnen over films. Lees goed, MIJN MENING 8D Twilight sucks.


    HAHAHHAHAHA! <3 Eindelijk iemand die het dus met me eens is. :'D Of nouja, ik met jou? Of jij met mij? Grr, oke dat boeit niet. Ik ben het gewoon met je eens. ><"


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Haha,i ik heb die film vanmiddag nog gezien. :'D

    - Still love it, al is de film slechter dan het boek. :x


    We'll never be as young as we are tonight

    Lol, ik heb New Moon niet gezien, maar Twilight was wel fucking slecht.
    Ze zaten elkaar alleen een beetje dom aan te kijken en toen waren ze ineens helemaal verliefd ;~;
    Edward zei toen ook een keer, 'we kunnen geen vrienden zijn.' maar ze hadden nog nooit met elkaar gepraat, hoe kan je dan vrienden zijn? ;_;


    There are several things that I have been doing wrong.

    Dat heb je fout:Y)
    de saaiste ever is 'The Inconvenient Truth', toen ik hem in de ciné ging kijken, zat ik na 10 minuten al te maffen :')


    Let's do this poo

    Toen ik en een vriendin die in de bios gingen kijken zat ik naast zo'n vet grappige jongen. En bij dat deel waar Jacob en Bella dus in de keuken bijna zoenden en Jacob ofzo riep hij keihard 'WAT EEN HOMO. ALLEEN HOMO'S TWIJFELEN' x3 En die lippenstift bij Robert viel echt heel erg op. ;3

    En serieus, er zitten zoooooo veel fouten in ._.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik vind New Moon helemaal niet saai. Ik heb wel eens saaiere films gezien hoor.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Heroic schreef:
    Trouwens, wat ik ook zo dom vind:
    'Kiss me, Edward.' En dan gaan ze heel debiel zoenen.
    Jeeeeeeezus. Gewoon op de bek gaan en klaar.

    Dat vond ik ook zo'n debiel stuk. Het kwam zo over van; 'Wtf, wat doet ze nu?' en dan trekt ze zo debiel haar wenkbrauw op ><
    Neeneenee, helemaal fout.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik ben het met je eeeeeens.(krul)


    Smiling but close to tears.

    Ik heb de films nooit gezien en ik ben het ook niet van plan.


    ars moriendi

    BK schreef:
    in de boeken is het ook zo, dus ze hebben het goed gedaan.

    :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Dat vond ik ook, halverwege was ik gewoon andere dingen aan het doen. Net zoals in Thwilight. Ik keek alleen om Taylor lautner :9~


    SLOAN.

    Maar eigenlijk is harry potter ook een kutfilm, als je kijkt hoeveel er weggelaten is uit het boek, en ook de belangrijke dingne uit het boek zijn weggelaten uit de film. Sinds boek 5 is het alleen maar slechter gegaan.
    Boek 4 hadden ze ook wel dingen weggelatne, maar die waren niet cruciaal voor het volgende boek.

    Dus daarom zuigt harry potter ook. Maar toch ben ik elke keer benieuwd hoe slecht en hoeveel ze weer hebben weggelaten dit keer. Dus ik ga gewoon naar de bios.


    SLOAN.

    Kristen kan echt niet acteren :|
    Ik had beter daar kunnen staan met een pruik.


    I hope you die :3