• New Moon is de saaiste film die ik ooit heb gezien. Echt een emo-film :') sorry hoor, maar Bella zal beter zijn als emo. Het is zowat altijd stil in die film en anders hoor je die emo Edward of Bella. Bella kan alleen maar zeggen 'Please, don't'. Daarbij is ze een sletje, want dan wil ze Edward en gaat ze voor zichzelf te troosten naar Jacob en flirt ze daarmee en daarna laat ze hem vallen enzovoorts. Dan gaat ze suicide plegen -De emo-. De gevechten met de Volturi ofzo waren echt SLECHT gemaakt. Dan haar vader ff vet ongerust maken and she doesn't give a damn. Kristen of Kirsten weetikveel en Robert kunnen gewoon niet acteren, ze hebben geen emoties. Het enigste leuke was de wolfpack en Alice. Alice is tenminste niet zo emo :') En Carlisle is hot <3 Maar hij praat ook emo.

    Ik vind het leuk mijn mening kwijt te kunnen over films. Lees goed, MIJN MENING 8D Twilight sucks.


    I live for the applause, you will die for it.

    Dazzled schreef:
    (...)
    Ja, dat zou zoveeeeele romantischer zijn.

    Ik vind dat wat ze nu hebben ook niet romantisch hoor. Ik vind het eerder vaag; alsof ze niet kunnen zoenen.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Alice is cool


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    Alice is cool


    I agree_O_


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    1 woord voor dit topic.
    Geweldig ;D
    Ik heb alleen Twilight gezien, en daar hou ik het bij ;D

    Je hebt helemaal gelijk mensen van school praten er elke dag over ik word er echt zot van


    Mijn geheim is geheim

    Ravel schreef:
    Ik heb die films allebei nog niet gezien, haha. En ik ben ook niet van plan ze te gaan kijken, want ik weet toch al dat ik het niks vind (krul)

    Ik vond New Moon wel minder leuk dan de eerste film, maar de boeken vind ik wel leuk.

    Maar ik erger me écht dooooood aan dat irritante geknipper van Kristen. echt, man!

    Ascendancy schreef:
    De boeken zijn Way better dan de films. Bij de boeken word ik in het verhaal meegesleepd, maar bij de film niet.


    Jaybee dude (:

    Het is inderdaad heeeeeeel vaak stil in die film. En idd, dat stukje van ‘kiss me.’ daar trekt ze zooooo een dom hoofd eh o.O


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.