• New Moon is de saaiste film die ik ooit heb gezien. Echt een emo-film :') sorry hoor, maar Bella zal beter zijn als emo. Het is zowat altijd stil in die film en anders hoor je die emo Edward of Bella. Bella kan alleen maar zeggen 'Please, don't'. Daarbij is ze een sletje, want dan wil ze Edward en gaat ze voor zichzelf te troosten naar Jacob en flirt ze daarmee en daarna laat ze hem vallen enzovoorts. Dan gaat ze suicide plegen -De emo-. De gevechten met de Volturi ofzo waren echt SLECHT gemaakt. Dan haar vader ff vet ongerust maken and she doesn't give a damn. Kristen of Kirsten weetikveel en Robert kunnen gewoon niet acteren, ze hebben geen emoties. Het enigste leuke was de wolfpack en Alice. Alice is tenminste niet zo emo :') En Carlisle is hot <3 Maar hij praat ook emo.

    Ik vind het leuk mijn mening kwijt te kunnen over films. Lees goed, MIJN MENING 8D Twilight sucks.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik vind het wel leuk, maarja da's gwn zo:P en opzich vind ik Robert wel goed acteren, tenminste in Remember Me sowieso, but njah I just like them;)


    Why don't you break my heart

    Ik heb alleen de eerste film van Twilight gezien en toen dacht ik al meteen van 'Nooit meer.'. Bah, die films zijn zo slecht, net zoals de boeken! Kirsten is zo'n vreselijke actrice, ze kijkt altijd hetzelfde.


    All this dampness is damp.

    Ik vind de film wel goed. Iedereen zijn mening natuurlijk =). En het is niet dat je emo bent dat je zelfmoord wil plegen.


    I found myself in Wonderland.

    Als Eclipse niet beter wordt, dan ga ik hoogstpersoonlijk naar L.A om K-Stew, R-Patz en Tay een bitchslap te verkopen omdat ik dan zojuist m'n 7 euro heb verspild aan een suckish movie. -.-''


    I've got your back like a bra strap.

    Ik ben het hier niet mee eens,maar dat is mijn mening.:Y)


    I need you like a heart needs a beat

    Renaissence schreef:
    Het is Kristen en ik deel jouw mening. In New Moon zit geen actie, geen spanning. En als het er in zou moeten zitten, dan zijn ze er op z'n zachts gezegd helemaal niet in geslaagd. :'D

    Indeed Carlisle is Hot maar dat vond ik altijd al :Y)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    sorry dat ik het zeg hoor,
    maar Kristen is een supergoede actrice,
    ik vond haar ook wel beter in Twilight.
    Ga maar andere films van haar kijken ;]


    It's not the same without you.

    Ze is echt geen goede actrice...


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik vond twilight(?) al bagger laat staan new moon. Ik ben blij dat ik niet ben gegaan!


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    MakeBelieve schreef:
    in de boeken is het ook zo, dus ze hebben het goed gedaan.


    very true


    If you're going to hell, keep going

    Die film was echt booooring --' Ik ben gewoon gestopt met kijken op een bepaald moment.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Heroic schreef:
    Trouwens, wat ik ook zo dom vind:
    'Kiss me, Edward.' En dan gaan ze heel debiel zoenen.
    Jeeeeeeezus. Gewoon op de bek gaan en klaar.


    idd


    I'll hold you in my heart until I can hold you in my arms

    Heroic schreef:
    Trouwens, wat ik ook zo dom vind:
    'Kiss me, Edward.' En dan gaan ze heel debiel zoenen.
    Jeeeeeeezus. Gewoon op de bek gaan en klaar.

    Ja, dat zou zoveeeeele romantischer zijn.

    je hebt gelijk maar ik vind de film wel goed, ik vind dat Kristen totaal niet kan acteren dan zegt ze bijv dit 'n...je bu..but..je...NO!' ik irriteer me daar mateloos aan, Robert daar in tegen kan wel acteren en Peter -Carlisle- is ook gewoon geweldig. Ik vind het ook jammer dat Jackson Rathbone -Jasper- niet de erkenning krijgt die hij verdiend want het is echt een geweldige acteur..

    X


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey