• New Moon is de saaiste film die ik ooit heb gezien. Echt een emo-film :') sorry hoor, maar Bella zal beter zijn als emo. Het is zowat altijd stil in die film en anders hoor je die emo Edward of Bella. Bella kan alleen maar zeggen 'Please, don't'. Daarbij is ze een sletje, want dan wil ze Edward en gaat ze voor zichzelf te troosten naar Jacob en flirt ze daarmee en daarna laat ze hem vallen enzovoorts. Dan gaat ze suicide plegen -De emo-. De gevechten met de Volturi ofzo waren echt SLECHT gemaakt. Dan haar vader ff vet ongerust maken and she doesn't give a damn. Kristen of Kirsten weetikveel en Robert kunnen gewoon niet acteren, ze hebben geen emoties. Het enigste leuke was de wolfpack en Alice. Alice is tenminste niet zo emo :') En Carlisle is hot <3 Maar hij praat ook emo.

    Ik vind het leuk mijn mening kwijt te kunnen over films. Lees goed, MIJN MENING 8D Twilight sucks.


    I live for the applause, you will die for it.

    ik vind het boek veel beter dan de film en kristen kan idd niet acteren.

    maar de cullens en wolfpack zijn wel hot^^


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    DUDE
    WTF
    jij denkt er precies over zoals ik 8D Het is ook, mijn mening, dat ik het geen goede film vind. Maar alles wat je aankaart vind ik dus ook. Rob en Kris kunnen gewoon niet acteren. :X
    Sorry, maar ik vind de boeken ook sucky en saai. Ik heb halverwege Eclipse van pure frustratie dat boek tegen de muur gegooit en hij ligt nog steeds weg te rotten onder mijn kast. -_-

    [ bericht aangepast op 25 maart 2010 - 12:34 ]


    You move me ......... Kurt

    Ik vind de film zelf ook wat langdradig, maar de boeken zijn veel mooier! (:


    Never run out of reasons to smile...

    Ik vind het wel een mooie film.
    Maar ik vind New Moon ook het saaiste boek van de serie, dus lijkt vind ik de film ook niet geniaal.
    Kirsten vind ik dan wel debiel :X.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Hoe vaak kan je 'emo' in een topic zeggen.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    @xRunFromThem.
    6 keer, maar het kan nog vaker. Is het erg dan? :3

    [ bericht aangepast op 25 maart 2010 - 20:43 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Dat had ik al van het eerste moment door dat twilight suckt.

    Ja, Kristen heeft een pokerface. Zij weet niet wat lachen of zelf glimlachen betekend! Ik vind het een klein-kindjesfilm. :X


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Cloudburst schreef:
    Ik vond de film ook niet bijzonder goed (en Kirsten en Robert kunnen inderdaad niét acteren), maar ik vind het niet echt een emo-film. Eigenlijk gewoon een amateuristische film.
    De boeken daarentegen zijn wel goed.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wahaha, idd, wacht maar tot je eclipse ziet, die is al helemaal niks aan xD

    Naja, wat ik dan in het stukje trailer heb gezien *-*


    You can run but not hide

    De boeken zijn een verslaving, de eerste film werd mooi gemaakt maar de tweede vind ik ook hard sucken. Ze slaan een paar hoofdstukken over, of toch niet, ze komen gewoon niet zoals in het boek. New moon is echt een topper van boek maar van film, nee dankje


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    Hauntedsoul schreef:
    Kristen kan echt niet acteren :|
    Ik had beter daar kunnen staan met een pruik.



    Wahahaha xD

    toen ik dit las moest ik lachen,lol :'D


    You can run but not hide

    De saaiste film ooit is 'Get Carter'.
    SERIEUS! Ik was in slaap gevallen =']


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Ik vind het ook dom
    Maar ook twiligt is stom zoals die You bring a snack,als die echt gevaarlijk zouden zijn zouden ze haar toch gewoon aanvallen


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    HumanoidCity schreef:
    De boeken zijn een verslaving, de eerste film werd mooi gemaakt maar de tweede vind ik ook hard sucken. Ze slaan een paar hoofdstukken over, of toch niet, ze komen gewoon niet zoals in het boek. New moon is echt een topper van boek maar van film, nee dankje


    en ik hoop dat Eclipse en Breaking down veel mooier gaan verfilmd worden


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[