• Een vriend van me en ik hadden net een discussie daarover.
    Stel:
    Je hebt sex met iemand gehad, en daarna kom je erachter dat diegene omgebouwd is, zou je dat dan erg vinden?
    Ik niet, hij wel. Daarom bijdeze vraag om (onderbouwde!) antwoorden op deze vraag, we willen kijken wat de meeste mensen zouden vinden : P


    Mew <3

    Ik zou dat toch ook erg vinden!

    Zaitsev schreef:
    Enerzijds zou ik zeggen van wel, omdat diegene dan iets voor je heeft verzwegen dat ik wel degelijk belangrijk vind.
    Anderzijds: als je voor de volle honderd procent van iemand houdt dan zou men hier theoretisch gezien wel overheen komen.
    Maar het blijft lastig, ik kan er geen goed antwoord op geven.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Zaitsev schreef:
    Enerzijds zou ik zeggen van wel, omdat diegene dan iets voor je heeft verzwegen dat ik wel degelijk belangrijk vind.
    Anderzijds: als je voor de volle honderd procent van iemand houdt dan zou men hier theoretisch gezien wel overheen komen.
    Maar het blijft lastig, ik kan er geen goed antwoord op geven.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik zou het erg vinden, niet persé omdat hij eerst een ander geslacht had, maar omdat hij het niet eerlijk gezegd heeft. =3


    None but ourselves can free our minds.

    Joker schreef:
    Ik zou dat wel erg vinden :')


    Only losers can act the way you do

    Boulevard schreef:
    Ja. Niet omdat hij/zij, als die persoon dan een hij is, omgebouwd is. Maar omdat hij het verzwegen heeft / niet verteld heeft


    hoi, jij bent leuk.

    ja zeker. :8


    ok

    Joker schreef:
    Ik zou dat wel erg vinden :')


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Als je er achteraf achter komt, is die operatie zodanig goed gelukt dat die persoon gewoon alleen als van zijn bedoelde geslacht gezien kan worden. Ik zou het wel raar vinden, maar als het me na seks te hebben gehad niet is opgevallen zie ik het niet als iemand die eigenlijk van een ander geslacht is.


    I clicked my heels and wished for you.

    Zaitsev schreef:
    Enerzijds zou ik zeggen van wel, omdat diegene dan iets voor je heeft verzwegen dat ik wel degelijk belangrijk vind.
    Anderzijds: als je voor de volle honderd procent van iemand houdt dan zou men hier theoretisch gezien wel overheen komen.
    Maar het blijft lastig, ik kan er geen goed antwoord op geven.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Zaitsev schreef:
    Enerzijds zou ik zeggen van wel, omdat diegene dan iets voor je heeft verzwegen dat ik wel degelijk belangrijk vind.
    Anderzijds: als je voor de volle honderd procent van iemand houdt dan zou men hier theoretisch gezien wel overheen komen.
    Maar het blijft lastig, ik kan er geen goed antwoord op geven.


    mee eens:)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Joker schreef:
    Ik zou dat wel erg vinden :')


    Tanya is de beste.

    Zaitsev schreef:
    Enerzijds zou ik zeggen van wel, omdat diegene dan iets voor je heeft verzwegen dat ik wel degelijk belangrijk vind.
    Anderzijds: als je voor de volle honderd procent van iemand houdt dan zou men hier theoretisch gezien wel overheen komen.
    Maar het blijft lastig, ik kan er geen goed antwoord op geven.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Hmm.. als het zou hebben meegevallen zeg maar, en als het er niet raar uitzag, dan zou ik het 'liefde bedrijven' niet erg hebben gevonden. Ik zou het heel interessant vinden en gaan praten met haar/hem over hoe zijn/haar leven vroeger was en waarom zij/hij zich heeft laten ombouwen enzo.


    Life is hard and then we die

    Joker schreef:
    Ik zou dat wel erg vinden :')


    Home is now behind you. The world is ahead!