• ik heb geen idee of er hier al een topic is anders mag deze wel verwijderd worden..

    ik las net dit op twitter

    TraceCyrus The rumors are true. Unfortunetly Metro Station is no longer together. We had an amazing run, toured the world, and I loved every minute.

    TraceCyrus Thank you to all the fans that have supported MS and I. You have changed my life. I promise I will always continue making music.

    TraceCyrus I will be releasing my own music very soon. With a new band name. I'm excited for this new path in my life but sad to say bye to MS.


    met andere woorden , metro station is niet meer --'


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    NOES.
    Ik vond ze eigenlijk wel leuk samen maar fan was ik niet. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Dat vind ik eigenlijk heel typish. :x
    Een bandje dat beroemd wordt dankzij de zus van Trace, dat meteen één hit scoort, dan niets meer van zich laat horen en dan boef zijn ze uit elkaar..


    Let the Night embrace you

    lol, ik had het wel verwacht, de laatste tijd was Metro Station alleen nog maar Trace en Mason :')

    Maar ik vind ze niet zo geweldig, dus maakt het me niet zo veel uit :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    naja ik vond het altijd leuke muziek , maar meer ook niet(:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik vind het eerlijk gezegd helemaal niet erg. :X
    En ergens vond ik dat ook wel te verwachten

    Eywa schreef:
    Dat vind ik eigenlijk heel typish. :x
    Een bandje dat beroemd wordt dankzij de zus van Trace, dat meteen één hit scoort, dan niets meer van zich laat horen en dan boef zijn ze uit elkaar..

    Idd. Maar toch blijft t wel jammer, want ze hadden wel iets qua muziek. :]

    T was te verwachten en 't is jammer. Maar no way dat ik naar muziek ga luisteren van Trace alleen. OMG verschrikkelijk

    En dat is band nummer zes ofzo die uit elkaar gaat dit jaar ^^'


    Life is hard and then we die

    maar mensen, geen zorgen, Trace gaat zelf nieuwe muziek maken! Kan je nog steeds naar z'n gefluister luisteren _O_

    lol


    There are several things that I have been doing wrong.

    Chrysalis schreef:
    maar mensen, geen zorgen, Trace gaat zelf nieuwe muziek maken! Kan je nog steeds naar z'n gefluister luisteren _O_

    lol
    maar ik loved mason zijn stem _O_


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    TraceCyrus Thank you to all the fans that have supported MS and I. You have changed my life. I promise I will always continue making music.
    O_O
    NOOOOOOOOO.


    I'll keep you a daydream away.

    Chrysalis schreef:
    maar mensen, geen zorgen, Trace gaat zelf nieuwe muziek maken! Kan je nog steeds naar z'n gefluister luisteren _O_

    lol

    The horse whisperer. :9~


    I'll keep you a daydream away.

    Chrysalis schreef:
    maar mensen, geen zorgen, Trace gaat zelf nieuwe muziek maken! Kan je nog steeds naar z'n gefluister luisteren _O_

    lol

    Haha, gelijk heb je. :Y)

    Al kijk ik daar niet bepaald naar uit.

    Barakarthism schreef:
    (...)
    The horse whisperer. :9~
    :'DDDDDD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Barakarthism schreef:
    (...)
    The horse whisperer. :9~

    Haha kind,
    wat een perfecte benaming! :'D