• De stelling van vandaag luidt:
    Schooluniformen zijn stom

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee. Ik heb een uniform waar je je gewoon aan bepaalde kleuren moet houden en erg vind ik het niet.


    Only losers can act the way you do

    Mee eens. Dan kan je niet dragen wat je zelf mooi vind, en die dingen zijn nog lelijk ook!

    Nee, vaak vallen ze best wel op te leuken. (:

    Iedereen zou wel gelijk zijn enzo, maar ik verkies toch dat je je eigen kleding aan mag hebben! :Y)


    Stop praying for a miracle, be the wonder.

    Eerst lijkt het leuk, erna kots je ervan. -Ik draag zelf een uniform-


    Life begins at the end of your comfort zone

    Shakur schreef:
    Hihi, ik vind ze wel schattig.


    Ja, inderdaad, haha!


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Siren schreef:
    Sommige zullen wel zeggen dat schooluniformen iedereen gelijk maken en dat ze ervoor staan dat niemand uitgesloten mag worden. Maar ik weet beter. Het zijn meestal snobs die schooluniformen dragen en die gaan je niet als gelijk beschouwen, omdat zij zogezegd beter zijn. Zelfs hun uniform is 'beter'. Uniform is gewoon eigenlijk een vruchteloze poging om het pesten en uitsluiting te voorkomen. Het helpt niet.
    Mee eens dus.


    Hier ben ik het volkomen mee eens. Arme kinderen kunnen alleen een tweederhansje kopen terwijl rijke het nieuwste van het nieuwste hebben. De funktie van schooluniformen is juist gelijkheid. --'


    Love is a battlefield...

    Nee, ik vind juist dat ze er moeten komen. Op heel veel scholen worden mensen die geen merk kleding kunnen betalen heel erg gepest. En zelfs leraren maken er opmerkingen over dat ze maar hun stijl moeten veranderen! Dat slaat nergens op, dus als ze willen dat ze allemaal dezelfde kleding gaan dragen, moeten ze schooluniformen gaan aanschaffen.


    Yongguk & Daehyun <33

    Niet altijd


    ~

    oneens :3
    er zijn uberschattige schooluniformen, maar als ik er zelf een aan zou moeten ben ik het er waarschijnlijk wel mee eens.


    because i knew you, i have been changed for good

    niet altijd, ik vind schooluniformen wel leuk, maar niet als ik ze zelf moet dragen :S maar meisjes moeten meestal rokjes aan dan, en mij zul je niet in een rokje krijgen


    A woman's best make up is her smile

    Ik heb het niet (:
    Alleen voor gym


    Save friends, you need them.

    voila, mee eens

    Liebje schreef:
    Eerst lijkt het leuk, erna kots je ervan. -Ik draag zelf een uniform-


    Get back motherfuckerz'

    Ik vind ze geweldig (:


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.