• kennen jullie die topic nog :O?
    anders moet je hem ff zoeken :O
    dat gaat over minn 'vriendin'die me hard gebruikt en achter me rug om over me roddelt ,en ze steelt ( nee geen gouwgom ofso maar geld )

    nou ik wou haar dus nog ee nkans geven..moest ook vsn me moeder :S
    dus liet ik haar op me B-day komen..
    hoor ik van daag va nme andere Vriendin dit :
    Weetje :O Amber zei: eigenlijk heb ik heelemaal geen zin om naar haar verjaar dag te gaan -_-' toen zei zij : we gaan ook shoppen he.. Amber : OH NU WIL IK HEELEMAAL NIET KOMEN :S ik heb spijt dat ik niet heb gezegt dat ik naar me oma ofso zo moest :S ik wil niwt naar HAAR verjaardag


    OMG WAT EEN VIEZE GOORE BITCH
    ik zweer hwet ik ben nu heelemaal klaar met haar ! ik ga haar zo hard Slopen jonge
    Denk maar dat ik haar nog 1 kans ga geven na wat ze me allemaal heeft geflikt!
    echt niet !

    OMG ik word ik zo gestoort van...:(


    don't Worry...Be gay.

    zeg haar, jah ik heb gehoort dat je niet wil komen, wel blijf dan maar thuis

    MENSEN jullie moeten weten dat dit niet het enige is wat achter mijn rug om zegt he..


    don't Worry...Be gay.

    ohh <3

    dump ze gwn errges of pak ze met hetzelfde terug :')

    Als ik jou was zou ik haar links liggen, je wilt toch niet net zo laag worden als haar? Je kan al die tijd en energie in veel betere dingen steken dan in zo iemand (vriendschap of slopen beide zonde van tijd en energie). Zeg haar dat je haar niet meer hoeft en ga leuke dingen doen met echte vrienden. Dat zou ik doen en er verder niet meer over nadenken want als ik het zo lees veranderd ze niet echt. Dat ze niet eens het lef heeft om het recht in je gezicht te zeggen vind ik trouwens echt heel laag en echt je moet hier geen tijd meer aan besteden is gewoon zonde.

    zeg haar, jah ik heb gehoort dat je niet wil komen, wel blijf dan maar thuis

    Dat is het dus -_-
    ik hoor het te laat :O
    mijn B day was eergister :O
    en ze was er dus wel -_____-' en als ik haar zie ga ik haar dik aanspreken :O


    don't Worry...Be gay.

    zeg haar, jah ik heb gehoort dat je niet wil komen, wel blijf dan maar thuis


    Goed idee


    Even bad men love their mothers -

    Nja groot gelijk!:o
    die zou i kok geen kans meer geven:o
    dan doe je er vriendelijk tegen en dan doet ze zoiets:o
    schandalig!:o


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik zou ze eens hard pesten, xD maja, velen hier zijn daar tegen XD dus gewoon dumpen, met zo'n vrienden kom je toch niet ver xD

    Mijn pa zou zeggen, ze is niks in de maatschappij, je moet ze de grond inboren xD

    (...)
    Dat is het dus -_-
    ik hoor het te laat :O
    mijn B day was eergister :O
    en ze was er dus wel -_____-' en als ik haar zie ga ik haar dik aanspreken :O
    Jammer, nouja, de volgende keer kom ik wel (A)
    En eeh, je moet wel een beetje oefenen wat je gaat zeggen xD dat je niet met je mond vol tanden staat

    Als ik jou was zou ik haar links liggen, je wilt toch niet net zo laag worden als haar? Je kan al die tijd en energie in veel betere dingen steken dan in zo iemand (vriendschap of slopen beide zonde van tijd en energie). Zeg haar dat je haar niet meer hoeft en ga leuke dingen doen met echte vrienden. Dat zou ik doen en er verder niet meer over nadenken want als ik het zo lees veranderd ze niet echt. Dat ze niet eens het lef heeft om het recht in je gezicht te zeggen vind ik trouwens echt heel laag en echt je moet hier geen tijd meer aan besteden is gewoon zonde.

    nee maar ik ga haar hoe dan ook slaan.
    zij begrijpt het pas als je haar een dreun verkoopt. ze heeft ook gezegt dat ze mij heeft geslagen :S terwijl ik daar zelf niks van af weet -______-'


    don't Worry...Be gay.

    (...)Jammer, nouja, de volgende keer kom ik wel (A)
    En eeh, je moet wel een beetje oefenen wat je gaat zeggen xD dat je niet met je mond vol tanden staat
    Ga ik voor de spiegel doen x'D


    don't Worry...Be gay.

    Dat is egt triest, als iemand rond gaat lopen lullen dat je iemand hebt geslage xD Dan zou j haar egt n klap moete geven ofzo, en dan zegge: Kijk ik sla egt iemand voordat ik dat rond ga lulle. OFzo.. xD

    (...)Ga ik voor de spiegel doen x'D
    Ik oefen wel echt atijd voor de spiegel hé :$
    echtwaar ^^

    Phehe :'DD


    don't Worry...Be gay.

    Well, als je haar toch niet meer wil als vriendin en je niet naar haar verjaardag wilt, zeg het dan recht in haar gezicht xD,
    Nawat zij jou heeft aangedaan, is dit helemaal niks