• Ik wil heel graag meedoen!

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

Ik ben heel druk bezig met mijn inzending, maar ik moet er écht heel veel research voor doen, wat het was ingewikkeld maakt ='D

If you don't stand for something, you'll fall for anything.

als k had geweten dat ik snel reactie zou krijgen had ik die opmerking al eerder gemaakt xD

sorry mensen k heb geen geduld, maar neem de tijd ^^

Su khô nhuc

Mijn inzending.

Uhm, Ik heb wel een idee, maar ik ga eht in eht engels meoten doen dan.. :X
    Is dat nog steeds goed? xD
    (typing)(A)

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Jah!! Ik heb hem af!!
    Hij is een beetje raar.. maar mijn Beta-Reader vond hem geweldig zei ze :)
    Ik wil graag commentaar als de punten bekent zijn ^^ Hier is de link:
    http://www.quizlet.nl/chapters/190755/killing-the-writersblock/

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Kom op mensen, jullie hebben nog vandaag en morgen om in te leveren! 5 van de 13 hebben pas ingeleverd Ö
    Ik wil veel en goede concurrentie hebben en als jullie allemaal niet inleveren, dan is er ook niks aan (cat)

ik ben het deels eens met Random... maar als ik alles moet gaan lezen en beoordelen in een keer word ik gek xD

jullie hebben nog maar tot mrogen mensjes =O wel inleveren hoor! 6 moeten het nog inleveren! =O
    (minus de twee met uitstel ^^)

ik heb nog niets nagekeken,
    dus het zal wel even gaan duren voor dat artemis mijn commetaar krijgt :3
    sorry! :3

wel doen he mensen, anders worden we boos:Y)

Today is the last day!
    huphuphup
    blow us away! :Y)
    x'D

Hier is dan, mooi op tijd ^.^ , mijn verhaal.
    Ik heb er vandaag zowat de hele dag aangewerkt, maar ik had op het laatst geen zin meer om 'm helemaal door te lezen. Dus ik hoop dat de verhaallijn klopt. Maargoed daar vertrouw ik dan maar op.. anders moeten jullie maar gewoon tot aan de tweede sterretjes lezen dan snap je het ook wel. Geintje. Dat ik nog zoveel kan lullen na 5 uur schrijfwerk.

Klikkerdeklikklik voor mijn verhaal.

Je moet worden wie je bent.

Klik
    Wil je commentaar posten? Dank je (:

Goed de anderen hebben nog een uur, en ik vind het persoonlijk zeer lullig als ze vandaag niet ingeleverd worden en je hebt geen uitstel gevraagd

He? Ik dacht dat de inleverdatum morgen was?

SLOAN.