• KrullEITJE schreef op 27 maart 2010 - 17:11:
    Je mag beginnen met je schrijfwedstrijd .


    Hoi ^^ Zoals je kan zien heb ik toestemming gekregen om met mijn wedstrijd te beginnen.
    Er mogen tenminste 15 mensen meedoen en ik heb ook 2 medejuryleden nodig.
    Moest je je aanmelden, haak dan alsjeblieft niet in het midden van de wedstrijd af zonder een geldige reden. Dat is voor niemand leuk.
    Qua opdrachten ben ik heel flexibel. Ik vind fantasie en originaliteit heel belangrijk dus ik zal geen strikte opdrachten geven. Er zijn er in totaal 7 en je krijgt telkens twee tot drie weken om het resultaat in te sturen. Dit doe je door het in een story of quiz te zetten en dat in een pb naar mij te sturen. Als je commentaar wil, moet je dat ook in het bericht zetten.

    De jury zal beoordelen op omgang met de opdracht ( dus originaliteit), correct spelling- en grammaticagebruik, stijl en structuur. En natuurlijk het verhaal zelf. Elk van deze elementen staat op 10 punten, dus kan elk jurylid in totaal 50 punten uitdelen. De punten van elk jurylid worden dan samengeteld en herleid naar 10 punten. Degenen met de laagste score, of degenen die niet insturen vallen af.

    Deelnemers:

    -Trekvlek
    |8.6/10
    |8.9/10
    |8.8/10
    -Footballeur
    | 7.9/10
    |7.1/10
    |8/10
    - Sensible
    | 7.4/10
    |8.9/10
    |8.6/10
    -Argentina
    | 8.1/10
    |9.2/10
    |9/10
    -VampyreAngel
    | 8.5/10
    |8.8/10
    |8.3/10
    -coloredwords
    |8.2/10
    |9.1/10
    |8.7/10
    -Tinfoil
    |9/10
    |9.7/10
    |9.5/10


    Afvallers:
    - Fauna
    - Sid
    - Cloudburst
    - Prophecy
    - Andrew
    - L0VEDRUNK -teruggetrokken-
    - Chrysophylax
    - Awrighter
    - Discoverxme
    - Ferb
    - Sprinkles - teruggetrokken-

    Juryleden
    - Reventon
    - NewZealand
    - Hel
    De winnaar krijgt een story, quiz, profiel of topic naar keuze in de spotlight (:

    Veel plezier (flower)

    OPDRACHT 1

    OPDRACHT 2

    OPDRACHT 3
    Wat is een verhaal zonder zijn personages? De volgende opdracht is simpel en ook iets strikter dan normaal. Je moet namelijk een personage ontwerpen aan de hand van een lijst die ik heb gemaakt, die vind je Hier. Je mag daar nog dingen aan toevoegen. Je personage mag alles zijn, zolang het maar kan nadenken als een mens. Dus bijvoorbeeld; een vampier mag, maar een bloempot niet. Dieren mogen ook niet. Veel succes !
    Inleverdatum: 25 juni 2010.

    Je verhaal moet minstens 600 woorden zijn, er is geen maximum. Stuur wel geen heel boek in, maar dat ligt voor de hand, denk ik... Je mag ook geen bestaande verhalen inleveren.

    Veel succes!

    Edit 1 ; Als je je username verandert, zet je dat dan even in het topic ? Dat is makkelijker voor ons (:

    Edit 2;Vanaf nu wordt de commentaar van de juryleden direct op het hoofdstuk/quiz gepost. Punten krijg je wel nog privé doorgestuurd.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2010 - 19:30 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    van mij mag je, denk niet dat artemis vandaag nog online komt, maar dan ook echt uiterlijk morgen want ik neem nu de schuld op me:P

    ik stem ook mee in :3
    samen met liquore zijn wij verantwoordelijk :3

    -woot- heb artemis al n berichtje gestuurd, nu maar hopen dat ze haar toorn niet op ons loslaat xD

    Tja, met iemand als de username 'Artemis', als in de godin Artemis, kun je het nooit weten (cat)

    -just kidding-


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    jaja dank je sam, je helpt niet echt:Y)

    Sorry Dominique, ik zal lief zijn en mijn mondje houden :X


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Dankje wel :3, ik doe nu heel erg mijn best om het af te krijgen. Ik stuur het morgenochtend nog in. I promised.


    SLOAN.

    aah doe maar kalm aan, je hebt tot morgen middernacht, omdat je het netjes gevraagd hebt :)

    [ bericht aangepast op 7 mei 2010 - 23:30 ]

    Ik vroeg me af, tot wanneer de anderen uitstel hebben en wanneer we de nieuwe opdracht krijgen. Ik heb namelijk vanaf volgende week eindexamens en heb dan dus niet veel tijd om écht goed te gaan zitten en te schrijven. *gaat hopen dat de volgende inleverdatum na de examens is*


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik denk wel dat het na de examens is. Eerst moet alles ingeleverd en beoordeeld. En de examens zijn in juni afgelopen toch?


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Ja, ik heb mijn laatste examen 28 mei, ik denk ook wel dat het na de examens is, maar ik wilde het even zeker weten.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    denk dat artemis daar wel rekening mee houd, plus t feit dat er nu wéér 3 zijn die geen flikker hebben ingeleverd en te beroerd zijn om wat van zich te laten horen, ga er vanuit dat dit keer iedereen die wat ingeleverd heeft gewoon doorgaat, wel jammer van die wat het laten afweten...

    De inleverdatum zal waarschijnlijk ergens eind juni liggen (: Ik weet dat dit erg laat is, maar er komt voor mij en blijkbaar voor jullie ook een zeer drukke periode aan en het is bijna onmogelijk om daar tussen nog goed te beoordelen (: Degenen met uitstel hebben dat btw tot dinsdag, als ik het me goed herinner (:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ah, dat is fijn. En ik heb rond 14 juni tot die weken daarna ook SE week, en dan ben ik jarig, dus dan heb ik ook geen tijd en geen zin daarin. :3


    ~ Jalexis takes over your world...

    Dit was dus Madagaskarth, op het verkeerde profiel. Lol


    ~ Jalexis takes over your world...