• De stelling van vandaag luidt:
    Fastfood-reclame zou verboden moeten

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Oneens, ook al zet dergelijke reclame aan om fastfood te eten. Je moet gewoon zelf je grenzen kennen en weten wat goed en slecht voor je is.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Renaissence schreef:
    Oneens. Waarom zou dat niet mogen? Andere bedrijven maken toch ook reclame? Oké, het is niet gezond, maar het zijn geen sigaretten of drugs ofzo hoor. :'D


    Let's do this poo

    Mannequin schreef:
    Waarom zou het verboden moeten worden?
    Ja, het is ongezond, maar het is niet eerlijk als het moet worden verboden omdat een paar mensen er iets te vaak komen en daardoor gezondheidsproblemen hebben(Dus de mensen die elke dag fast-food eten).
    En wat moet er mee bereikt worden? Iedereen gaat alsnog naar de Mc en Burgerking

    ik werk zelf bij Mcdonalds en wij als personeel moeten ook nieuwe producten verkopen dus dan bieden we het als nog aan of het op tv is of op het werk maakt niet uit


    Some angels have no wings.

    Mannequin schreef:
    Waarom zou het verboden moeten worden?
    Ja, het is ongezond, maar het is niet eerlijk als het moet worden verboden omdat een paar mensen er iets te vaak komen en daardoor gezondheidsproblemen hebben(Dus de mensen die elke dag fast-food eten).
    En wat moet er mee bereikt worden? Iedereen gaat alsnog naar de Mc en Burgerking

    ze heeft helemaal gelijk waarom zou het verboden moeten worden.


    just be yourself and live your own life

    Ravel schreef:
    Oneens. Anders ga ik er toch wel heen, reclame of niet.


    Happiness hit her like a train on a track

    Oneens, iedereen heeft het recht om reclame te maken.