• voor spinnen!!=) net zat dr een op de muur, ik heb em kapotgespoten met Deo...kben ook bang voor geesten... en jij ben bang vooooor --->


    You move me ......... Kurt

    iieeehh
    nou ik had ooit zo'n msn gesprek met 3 vriendinnen
    en i kben erg bang voor geesten omdat ik er in geloof
    en dus gingen ze op msn een grap uithalen
    was heel eng
    telkens ging er 1 weg naar de wc ofzow en dan typte er zogenaamt iemand anders en bij mij thuis hoorde je telkens boem enzo ...
    en ik was echt bang
    en toen ging ik ff weg kwam ik terug had iemand met mijn naam geschreven maar het leek alsof iemand aan mijn toetsenbord had gezeten
    en dan later hadden ze dus gezegt dat het een grap was
    moest er later wel om lachen
    maar het was wel eng


    wow o.O dat moeten ze niet bij mij flikken.... maar ik snap echt niet hoe iemand bang kan zijn voor geesten....


    You move me ......... Kurt

    AAAAAAAAAH ONWEER!! nu word ik echt bang...


    You move me ......... Kurt

    (...)

    wow o.O dat moeten ze niet bij mij flikken.... maar ik snap echt niet hoe iemand bang kan zijn voor geesten....

    oh dat snap jij niet?
    BOE! in je oor, bonken uiit het niets als je probeert te slapen,lichen die aan en uit gaan,zakken die in 1 woren gedrukt,als er uit het niet in je arm word gekneepen,raare wazen die je ziet,
    en dan snap ji jniet hoe iemand dan bang kan worden? O_o


    don't Worry...Be gay.

    ZOOW ik en me vriendin (xSchwarz) we sliepne in een tent!!
    werd ik wakker van een KEI harde knal...
    is het aan het onweren...
    normaal ben ik niet bang van onweer...
    maar deze keer lag ik in een tentje buiten onder een boom:S
    Nouww ik zal je zggen: DAS PAS ENG....

    HEA AMYY!!!


    i can't pretend you're nothing special

    AAAAAAAAAH ONWEER!! nu word ik echt bang...


    jaa ik ook :o
    vanmorgen was er bij mij onweer
    om tien uur ofzo
    ik schrok me dood
    lag ik lekker te slapen
    en opeens BOEM
    was gelijk wakker en kon niet meer slapen

    ik ben nii echt heel bang voor spinnen, maar als ze pijlsnel gaan lopen, spring ik 20 meter de lucht in!! dat snelle geloop vind ik doodeng. ik ben ook nii echt bang voor geesten, ik geloof er wel in en ik zou graag voor een keer een geest willen zien. volgens mij zit er een bij mij op de kamer, want als ik daar alleen ben 's avonds of 's nachts, dan voel ik dat ik niet alleen ben. dat gevoel is eigenlijk best wel eng :)


    herinner gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag

    (...)

    jaa ik ook :o
    vanmorgen was er bij mij onweer
    om tien uur ofzo
    ik schrok me dood
    lag ik lekker te slapen
    en opeens BOEM
    was gelijk wakker en kon niet meer slapen

    ja hier ook vanochtend :O
    Vet hard me zusje ging heelemaal huilen x'D


    don't Worry...Be gay.

    (...)
    oh dat snap jij niet?
    BOE! in je oor, bonken uiit het niets als je probeert te slapen,lichen die aan en uit gaan,zakken die in 1 woren gedrukt,als er uit het niet in je arm word gekneepen,raare wazen die je ziet,
    en dan snap ji jniet hoe iemand dan bang kan worden? O_o


    jaa okee, maar geesten willen je toch niks doen? de meeste geesten hebben helemaal niks kwaasds in de zin, die willen je alleen wat plagen...


    You move me ......... Kurt

    Dierenmishandelaar.
    Slaat gewoon fkng nergens op die spin dood te maken.

    Oh.. Kennen jullie Final Destination met vliegtuig? toen ging er toch iemand dood op de badkamer xD Nou.. Ik was 's avonds met vriendin dus die gaan kijken, toen moest ik daarna na de WC. Man ik was best bang x"d.


    I live for the applause, you will die for it.

    spinnen, de waglelijkste beesten ooit

    geesten oowk, en dan ben ik ook bang voor men gedachten.. alé, ik bedoel, soms heb ik zo het gevoel dat ik niet alleen ben, en dat is best eng :s


    And all the girls in the front row scream your name.

    nee juist niet, dat is juist fijn te weten dat je niet alleen bent, heb je eigenlijk ook niks om bang voor te zijn eah ;) of juist wel, maar spinnen zijn inderdaad echt GOOR


    You move me ......... Kurt

    Clowns, sinds dat verhaal in joepie op halloween Ö
    en geesten XD
    kvind ze eng, maar ook cool. maar de klopgeest in me kamer is NIET cool. stomme pestkop dat het is :'(

    Nou Nou volgens mij zijn hier mensen allemaal voor de zelfde dingen bang :P
    want ik ben namelijk ook bang voor spinnen: als ik ze op tv ziet kan ik niet kijken dat kan ik egt niet tegen ga ik gillen xD
    clowns: die hebben zoooo en eng gezicht !!!
    geesten: de zus van een vriendin van mij die kan geesten zien ! en ik geloof er ook in ,,, maar dit was er dus gebeurt:
    ik sliep bij die vriendin en en om 12 uur horden we haar deur open gaan en het engste is dat het een houte deur was en het kraakte zelfs:( ik schrok me dood en me vriendin ook ik sprong gelijk bij har in bed want zij vond het ook eng..xD maar dus we keken richting de deur en toen zagen we de deur open gaan mijn vriendin zij nog wie isser? en we hoorde toen de doodste stilte! nou toen zei ze laten we denken dat we dat hebben gedroomt gingen we veder liggen muziek luisteren en die vriendin keek richting de deur zegmaar omdat ze zo lag opeen zag ze haar lege flesje water vallen en het draaide 3 rondjes,, :S zei keek me geschrokke aan dus ik zei heel zacht wat isser en zei gebaarde om om te draaien dus ik keek en zag die flesje rondjes draaien:( het was egt heel eng wij gingen onder de deken ook met onze hoofden hopen dat het over ging maar niet :( we roken heel raar geur rook sigaretten rook opeens zagen we o een wolkje rook owgod het was zoooooo eng !! ze zei toen als er nog iets gebeurt dan gaan we naar me ma:( en toen gebeurde hele maal niks meer...
    toen we de volgende ochtend wakker werden gingen we gelijk naar beneden en toen zagen we haar zus huilend bij haar moeder en z zei ja er was iemand ik weet niet wie en die wou weten waar mijn zusje sliep ik wou het niet zeggen en hij kneep in me keel ik voelde niks meer alleen pijn en dus ik zei boven maar niks doen asjeblieft... wij keken geschrokken naar haar maar we zeide niks ,,:(

    owowowowoow dat was zooo eng sinds dien durrf ik niet meer bij haar te slapen.. dus slaap zij maar bij mij ,,,

    maar ja wat ik veder eng vind is ehmm de Dood:| ik vind het eng want je weet niet waar je dan gaat of het pijn doet of niet als je dan alleen bent en dat vind ik ook eng om alleen te zijn ,, dat weet ik niet waarom :S maar ja ...

    genoeg over enge dingen gepraat xD

    (doeg)


    My Foughts You Can't Decode

    baah, wat een eng verhaal chick!! niet normaal,, de dood is toch niet eng? ik denk altijd zo, als ik dood ben, ben ik van al dat gezeik af, of; dan ben ik weer bij mijn lieve oma's en opa. =) maar echt een weird verhaal... en die clowns, wat is daar toch mee? =D ik vind clown meestal wel blij?


    You move me ......... Kurt