• voor spinnen!!=) net zat dr een op de muur, ik heb em kapotgespoten met Deo...kben ook bang voor geesten... en jij ben bang vooooor --->


    You move me ......... Kurt

    Ohja, over regen gesproken ... voor heel harde regen ben 'k ook bang:$


    One man's fun is another's hell.

    Brrrr Wat een enge verhalen lees ik hier toch
    Nu ben ik nog banger voor geesten... && Die spinnen die haat ik gewoon! Altijd die enge lange poten en altijd lopen ze zo snel iiieks!!


    Your Words They Eat Right Through Me...

    Ohja, over regen gesproken ... voor heel harde regen ben 'k ook bang:$
    ik nie x'D 4 jaar geleden regende het zo hard en toen ging mijn vriendin keihard: its raining men zingen en ik had zoiets van: :S en toen zongen alle kinderen van de flat mee ='D

    haha xD vet blij ofzooo ^^
    ik zet altijd als ik bang ben ; iets van Mammia Mia! op of An deiner Seite (ich bin da) helpt echt!
    toen wasset heeel hard aant onweren, en precies op het moment van zo'n BOEMM!! ding, zong Bill net; An Deiner Seite <33 omg, ik smolt zowat!! IK LIEFT DIE MUZIEK!!


    You move me ......... Kurt

    geesten..maar alleen als het slechte geesten zijn, hondenxD jah echt waar ik ben er eens door gebeten!
    spinnen, insecten, proefwerkenxD

    dat is best veel vind ik..man wat ben ik een schijtluis =/ -.-'

    nee joh!! je bent geen schijtluis, zal ik eens opnoemen waar ik bang voor ben?

    Spinnen
    spookhuizen
    kelders
    zolders
    zwanen
    ganzen
    kleine vochtige ruimtes
    hoogtes

    MIJ kan je pas een schijtluis noemen ;)


    You move me ......... Kurt

    (...)

    jaa okee, maar geesten willen je toch niks doen? de meeste geesten hebben helemaal niks kwaasds in de zin, die willen je alleen wat plagen...

    ja oke dat wel
    of
    kijk maar is op Youtube en zoek op ' vrouw word bezeten'
    Dat is dus echt :O miss die niet x'D maar dat kan wel echt gebeuren :O met een 'kwaade' geest dus heh x'D


    don't Worry...Be gay.

    nee joh!! je bent geen schijtluis, zal ik eens opnoemen waar ik bang voor ben?

    Spinnen
    spookhuizen
    kelders
    zolders
    zwanen
    ganzen
    kleine vochtige ruimtes
    hoogtes

    MIJ kan je pas een schijtluis noemen ;)

    ben jij oo kal zo bang in een spookhuis O_o


    don't Worry...Be gay.

    jaa okee, ik ken een waargebeurt geestverhaal';

    een nichtje van Desiree, ging voor de grap met dr vrienden geesten oproepen. Het lukt en ze horen een stem; "Wat is je vraaG?" Het nichtje van Des, is niet zo heel slim en zegt; "Wanneer ga ik dood?" De geest antwoord ; "DAT IS EEN VERKEERDE VRAAG!! morgen zal je sterven!"
    De volgende dag is ze het weer vergeten, ze rijdt de hoek om en word overreden door een vrachtauto..

    en het is echt gebeurt!! ik zweer het je, ik KEN desiree, maar dr nichtje niet.. creepy eah?


    You move me ......... Kurt

    (...)
    ben jij oo kal zo bang in een spookhuis O_o


    ja man xD ik ben er nog nooit ingeweest :$


    You move me ......... Kurt

    jaa okee, ik ken een waargebeurt geestverhaal';

    een nichtje van Desiree, ging voor de grap met dr vrienden geesten oproepen. Het lukt en ze horen een stem; "Wat is je vraaG?" Het nichtje van Des, is niet zo heel slim en zegt; "Wanneer ga ik dood?" De geest antwoord ; "DAT IS EEN VERKEERDE VRAAG!! morgen zal je sterven!"
    De volgende dag is ze het weer vergeten, ze rijdt de hoek om en word overreden door een vrachtauto..

    en het is echt gebeurt!! ik zweer het je, ik KEN desiree, maar dr nichtje niet.. creepy eah?

    Zkkr O_o


    don't Worry...Be gay.

    vampiers als ik mn tande sta te poetse voel ik me bespied en draaai ik me om de 2 seconde om omdat je vampie niet doowr een spiegel kawn zien!!


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    is er hier iemand bang voowr vampiers??


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    dat ik weer een visioen krijg


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    dat ik weer een visioen krijg


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3