• voor spinnen!!=) net zat dr een op de muur, ik heb em kapotgespoten met Deo...kben ook bang voor geesten... en jij ben bang vooooor --->


    You move me ......... Kurt

    Clowns, sinds dat verhaal in joepie op halloween Ö
    en geesten XD
    kvind ze eng, maar ook cool. maar de klopgeest in me kamer is NIET cool. stomme pestkop dat het is :'(

    ik heb nix gemerkt van die klopgeest in jou kamer

    SPINNENSPINNENSPINNENSPINNEN

    Ben ik bang voor..

    =) jeeej, nog iemand is bang voor spinnen...
    ik geloof dat zo'n beetje iedereen bang is voor ; Spinnen/Clowns/Geesten? klopt dat ^^ jah natuurlijk haaha :D


    You move me ......... Kurt

    Dat lijkt me echt vet eng, om geesten enzo te zien, horen en voelen O.O Maaar het lijkt me ook wel weer vet XD
    En bij ons op het zomerfeest is er ook altijd een clown XD Alleen die is altyd chagrijnig O.o Dus ik begrijp niet wat ie nog langer in dat apepakkie doet, muwhahaha! -.-


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Dat lijkt me echt vet eng, om geesten enzo te zien, horen en voelen O.O Maaar het lijkt me ook wel weer vet XD
    En bij ons op het zomerfeest is er ook altijd een clown XD Alleen die is altyd chagrijnig O.o Dus ik begrijp niet wat ie nog langer in dat apepakkie doet, muwhahaha! -.-


    hahah xD wtf, dan word je toch ook geen clown xD.. maar dat van die geesten is niet eng ^^ o.O maar ook niet vet O__O


    You move me ......... Kurt

    (...)

    hahah xD wtf, dan word je toch ook geen clown xD.. maar dat van die geesten is niet eng ^^ o.O maar ook niet vet O__O

    Whaha nee idd, dat denk ik dus ook XD
    Noujaa dat van die geesten, als je erachter komt dat je geesten kunt zien, lijkt mij dat eerst heel eng, maar je went er later wel aan denk ik XD


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    (...)
    Whaha nee idd, dat denk ik dus ook XD
    Noujaa dat van die geesten, als je erachter komt dat je geesten kunt zien, lijkt mij dat eerst heel eng, maar je went er later wel aan denk ik XD


    hehehe ^^ als je krijgt te horen dat je waarschijnlijk geesten kan zien, is het minder eng ^^ maarjahh, !! weet je wat trouwens ook eng is, waar ik SERIEUS als de DOOD voor ben;
    Vissen O__o


    You move me ......... Kurt

    spinnen en steekbeesten

    hehe ^^ je hebt een punt met 'steekbeesten'


    You move me ......... Kurt

    Spinnen!!! Zoooo ranzig met die poten en dan lopen ze ook nog eens vaag! pas liep er een over mijn gron ik ben er met een schoen op gaan slaan xD

    haha XD dat durf ik niet eens ^^


    You move me ......... Kurt

    INSECTEN..!

    en geestenben ik niet bang voor :W
    ik ben er zelf ook een :'D

    hahaah xD x'] deuss xD ^^ ik ben alleen een geest als ik ziek ben (A) en aangezien ik ziek in me kop ben..


    You move me ......... Kurt

    ik ben alleen bang voor geesten
    anders voor niets vroeger wel voor muizen,spinnen en cliniclowns en nu is da allemaal weg