• Even serieus, ik wil een hele enge film gaan kijken. Het liefst eentje die echt lijk, niet dat je de touwtjes ziet zitten of zo.

    Iemand een enge film?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik vond Hannibal Lector eng.
    Terwijl die eigenlijk niet eens zo eng was.

    En ik heb nog eens een film gezien waarbij ik 3 kwart onder de dekens lag. weet alleen niet meer welke.

    ik heb 1 keer dood eind gezien..
    bij een vriendin, we zijn vervolgens gillend naar de caravan gerent, want daarin sliepen we..
    maar ik kijk eigenlijk nooit enge films, maar die vond ik dus echt eng xD


    Never forget the things that make you smile

    the grudge, the ring.. trauma's.. xD


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    lovedraakje schreef:
    ik heb er laats een gezien op sbs6 weet alleen niet meer hoe het heet.

    het gaat over 5 vrienden die een afscheidsfeest geven voor een vriend en dan word de stand verwoest door zo'n monster.
    durfde de hele nacht niet meer te slapen want op het einde kwam opeens dat monster in beeld(lol)


    Die film heet Cloverfield;)

    On-topic;
    Welke horrorfilms kijk je het liefst? Een film over geesten, of een film met veel schrikmomenten, of een film dat echt goor is enz.


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Hide and Seak, die film was freaking eng.

    Oh, trouwens voor de filmkenners; Ik zoek een film over een groep vrouwen die grotten verkennen. Op een gegeven moment heeft 1 vriendin een grot gevonden waar ze in gaan. Maar daar zijn dus allemaal witte beesten/monsters die hun allemaal 1 voor 1 vermoorden. WEet iemand hoe die film heet?


    it's so empty living behind these castle walls

    TROUWENS; WRONG TURN is ook supereng al zeg ik het zelf.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik dacht dat 'The Hills have eyes.' eng was.
    Maar hij was echt vetgrappig.(krul)

    [ bericht aangepast op 4 april 2010 - 19:56 ]


    Smiling but close to tears.

    Washington schreef:
    Hide and Seak, die film was freaking eng.

    Oh, trouwens voor de filmkenners; Ik zoek een film over een groep vrouwen die grotten verkennen. Op een gegeven moment heeft 1 vriendin een grot gevonden waar ze in gaan. Maar daar zijn dus allemaal witte beesten/monsters die hun allemaal 1 voor 1 vermoorden. WEet iemand hoe die film heet?
    The Descent.


    I live for the applause, you will die for it.

    Twilight -grapje-

    The texas chainsaw mascare < zoiets
    30 days of night


    You can run but not hide

    Ik heb toevallig gisteren met 2 vriendinnen héél de tijd trailers van horrors/thrillers zitten bekijken, en deze films zijn er een paar van:
    -The grudge (allemaal)
    -The ring
    -Pananormal activity
    -The eye
    -Tamara
    -The exorcist
    -The unborn
    -Hide and seek
    -El Orfanato
    -The Unrest
    -...

    Allemaal goede (ik heb ze zelf nog niet allemaal gezien, maar de meeste wel, en ze zijn goéd!)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Drag me to Hell!
    Dies echt eng! Vooral na de film, in het donker, begint het scary te worden!


    Has no one told you she's not breathing?

    Sin City.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    The Grudge


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Quarantine. Hij is niet echt eng, maar wel superspannend en gestoord 8D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    the ring
    [/REC]
    uhm ik ben fan van horror/triller, maar ik weet er zovlug geen :S