• Dit spel spreekt voor zich.
    De vraag van deze keer is,
    Hoe kennen jullie de site Quizlet? :'D

    Ik kende het door het woord "Quizzen" in te typen bij google een aantal jaren terug.
    Omdat ik heel erg gek ben op quizzen en dacht/hoopte of er ook een site van quizzen kon zijn.
    Met geluk :Y)
    Ps.
    Door Q ben ik ook fan van TH geworden.
    Niet door de fanfictions
    maaaaar doordat iedereen het er over had, ben k het gaan luisteren :'D!

    En jullie?


    Beautiful people, are people who smile.

    Ik, net zoals jij. ;p

    [ bericht aangepast op 12 mei 2010 - 22:45 ]


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    Van me zus.(flower)

    [ bericht aangepast op 10 juli 2010 - 17:03 ]


    you are beautiful, in every single way, words can't bring you down.

    Eerlijk gezegt weet ik het niet echt meer, maar ik denk wel dat het rond de tijd was dat ik TH leerde kennen. In mei 2007 ergens.


    MUSIC && FASHION

    van een vriendin. zij was helemaal verslaaft aan een verhaaltje en dat ben ik toen gaan lezen en toen zijn wij samen verhaaltjes gaan schrijvenxD


    Barakat + Gaskarth = BaraKarth

    typte tokio hotel in toen kwam er een verhaal op Q van th op google klikte ik erop lange tijd zonder acc later acc:D


    Maybe my look changed, but my heart didn't

    Van een vriendin. Ze had namelijk een story op quizlet staan.


    Take me to wonderland

    Doordat ik Tokio Hotel intypte bij google afbeeldingen. En toen zat ik dus zo te kijken en toen zag ik een foto van Draco Malfidus er tussen staan en daar klikte ik op. En die foto stond bij een quiz over hem hier. En toen zag ik TH quizen, want toen was ik nog fan, en ging ik die maken. En toen heeft het nog een halfjaar geduurd eerder ik me hier heb ingelogd. Eerst las ik dus gewoon verhalen zonder dat ik hier een user was.

    Ik zocht een foto van Bill, bij google afbeeldingen, en ben toen op deze site uitgekomen door op een bepaald plaatje te klikken. Ik keek even rond op de site en zag dat er hier veel fans opwaren. Voordien had ik nog nooit gehoord van fanfic's, en toen ik die verhalen en quizen zag, ben ik meteen meer beginnen rondneuzen en een paar weken later uiteindelijk lid geworden. Grootste redens waren omdat ik fan was van Tokio Hotel en er hier met mensen over kon praten, maar ook omdat ik graag lees en verhalen schrijf (al van kleins af aan).


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    In een melige bui ging ik met een vriendin allemaal quizjes doen, bij google dingen zoeken, en toen was deze site er. Later hab ik een account aangemaakt.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    ik was tokio hotel plaatjes aan het zoeken
    en onder bijna elk plaatje stond 'quizlet.nl' ik werd er wel gek van
    toen een keer de pagina helemaal was geladen ( als je op die ene afbeelding drukt) kwam quizlet met een mooie bill plaatje ik wou em opslaan maar die site waren vragen enzo, dus ik quizde erop, pas 2/3 weken daarna maakte ik account ;P

    Lang geleden door te googlen xD


    if being sane is being ordinary, id rather be mental

    vlgns mij ging ik een keertje test of quiz bij google intiepen en toen kwam ik hierop.


    Oops! Did my sarcasm hurt your feelings? Get over it.

    Vriendinnen dwongen me lid te worden en er 24 uur per dag op te zitten B|
    Naah ik werd gedwongen lid te worden, maar nu zit ik er toch wel vaak op hoor ;)


    heuj

    Mijn vriendin vertelde er over en toen ze mijn andere vriendinnen ook had overgehaald, praatten ze over niets anders dus ging ik ook even kijken:Y)


    Everyone has his or her beauty but not everyone see it

    Een vriendin : D

    [ bericht aangepast op 18 mei 2010 - 16:09 ]


    ~