• De stelling van vandaag luidt:
    Tattoeages zouden ook met toestemming van de ouders onder de 18 jaar niet toegestaan moeten worden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Niet mee eens. Ik vind dat je best een tattoo mag hebben onder de achttien als je dat wilt.


    Life is hard and then we die

    niet mee eens,

    ik ben er ook niet voor dat kinderen van een jaar of 14,15 al met een tattoo lopen maar zolang je er goed over na denkt/ hebt gedacht zie ik het probleem niet.

    Ik mocht het niet, heb dus ook netjes gewacht tot ik 18 was, maar loop nu inmiddels wel met al 4 tattoo's rond xD

    eens.


    I need you like a heart needs a beat

    Niet mee eens!
    Vriend van me heeft al 2 tattoes en is pas 15 geworden :'D


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Eens!


    Today was a fairytale.

    PUKKELxDING schreef:
    Niet mee eens. Ik vind dat je best een tattoo mag hebben onder de achttien als je dat wilt.

    [ bericht aangepast op 5 april 2010 - 0:55 ]


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Eens, je ouders bepalen over je (vind ik). :Y)

    PUKKELxDING schreef:
    Niet mee eens. Ik vind dat je best een tattoo mag hebben onder de achttien als je dat wilt.



    En als t dan van die ouders toch mag vind ik het geen probleem.


    TOMADDICT. <3

    ik sluit me aan bij Browsebeat en Pukkelx Ding.


    We can only learn to love by loving.

    Oneens, als je ouders toestemming geven en jij denkt er goed over na, dan zie ik het probleem niet =)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Oneens.
    Als jij er al lang over hebt nagedacht en er zeker van bent dat je dat wil, je weet wat de gevolgen zijn en risico's enz, vind ik dat je ouders daar niet moeilijk over moeten doen.
    Jouw lijf :Y)


    Blup! 8D

    Ik vind dat als je 17 jaar of ouder bent, dat je dan wel een tattoeage mag hebben.
    Je mag onder de 16 ook geen sterke drank kopen, dus ik vind dat je dan ook geen tattoeage mag nemen:X


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Komen ze dan lekker laat mee voor mij :Y)

    Eens.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Oneens.


    your eyes are like stars in the night.