• De stelling van vandaag luidt:
    Tattoeages zouden ook met toestemming van de ouders onder de 18 jaar niet toegestaan moeten worden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    PUKKELxDING schreef:
    Niet mee eens. Ik vind dat je best een tattoo mag hebben onder de achttien als je dat wilt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Eens.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    eens & oneens,

    je loopt er wel je leven lang mee rond en moet er echt goed over nadenken... maar als je het zelf wil...


    Crazy girl...

    PUKKELxDING schreef:
    Niet mee eens. Ik vind dat je best een tattoo mag hebben onder de achttien als je dat wilt.


    I'll live every second like it is my last one <3

    Oneens. Ik vind dat mensn onder 16gn tattoe moeten hebben, die moetn vrij fun maken en niet stoer zijn. Alsjdan zo graag een tattoe wil, dn w8 je tot je 16e ofzow.


    The only thing that's worse than one is none.

    Niet mee eens.. Want als je het mag van je ouders en je bent onder de 18. En dan krijg je te hore dat je pas op je 18e een tattoo mag. Slaat nergens op.. Ik ben 16 en k krijg ook een tattoo met toestemming van mijn moeder

    Eens.

    Ik vond het altijd flauw dat ik geen tattoo mocht toen ik 18- was. Toen wou ik het liefst meteen heen gaan en er eentje laten zetten. Ik wist zeker dat ik daar nooit geen spijt van zou krijgen. Nu ben ik 18 en is die tattoo er nog niet. Als ik er nu op terug kijk ben ik zo blij dat mijn ouders het niet toe hebben gestaan. Ik wil nog een tattoo, met nog steeds dezelfde mening, maar ik moet toch echt beter nadenken over hoe het eruit ziet.

    Daarom ben ik het er ook mee eens. Onder de 18 doen de meeste mensen vaak impulsievere dingen dan als je wat ouder bent. Zeker gezien je pubert kun je een tattoo nemen gebasseerd op verkeerde redenen. Daarnaast verander je dan bijna maandelijks van mening. En ook gezien je toekomst en dat tattoo's niet overal mogen, is het ook handig om daar rekening mee te houden met je beroep. Dus ik denk wel dat het goed is als je in ieder geval 18 jaar oud moet zijn.

    Eigenlijk vind ik gewoon dat je eerst een poos goed na hebt gedacht over je tattoo voordat je hem laat zetten, ongeacht hoe oud je bent. Tattoo's kunnen helaas teveel slechte invloeden hebben. Dus zorg dat mensen er eerst goed over nadenken voordat ze zomaar iets laten zetten!

    dat is echt onzin !!
    Ik vind dat je op welke leeftijd dan ook gewoon tats mag zetten zonder dat iedereen moeilijk gaat doen haha $:
    dus oneens (Y)


    ugubugu

    PUKKELxDING schreef:
    Niet mee eens. Ik vind dat je best een tattoo mag hebben onder de achttien als je dat wilt.


    Your make-up is terrible

    oneens.. dat is hetzelfde met piercings onder de 15 mag je bij de piercing zaak waar ik me spul heb laten zetten niks laten zetten ook niet zonder toestemming van ouders,, mijn zusje die bijna 14 word wil heel graag gewoon in dr oor boven aan maar dat mag zelfs niet.. moet je voorstellen dat ze ook zo gaan zeuren met tatoeges


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Poseidon schreef:
    Oneens.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Als je ouders toestemming geven vind ik dat het mag. Zei zeggen tot je 18de wat je wel/niet mag. Dus die beslissen daar mee over.

    Tranquillity schreef:
    Eens.


    Only losers can act the way you do

    oneens, anders ga je op een leeftijd van bijvoorbeeld 14 al tattoes zetten, die je als je 20 bent ofzo niet mooi meer vind. volgt iemand me nog?:8

    oneens, ik vind dat jezelf moet bepalen wat je met je eigen lichaam doet.


    "All our DREAMS can come true, if we have the courage to pursue them" -Walt Disney