• De stelling van vandaag luidt:
    Tattoeages zouden ook met toestemming van de ouders onder de 18 jaar niet toegestaan moeten worden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    ik vind dat als je vijftien bent je minimaal een tattoe mag hebben, maar ik beslis er niet over


    A woman's best make up is her smile

    eens, maar dan 16 ofzo niet nog jonger


    Save friends, you need them.

    Niet mee eens. Ik vind dat je best een tattoo mag hebben onder de achttien als je dat wilt. het is je eigen lichaam..


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Niet mee eens,
    als je een tattoe wil, dan neem je der een, je moet er zelf mee rond lopen.
    het is dat mn ouders zeggen dat ik er nog geen mag, anders had ik er nu wel een aantal =]


    Vampire Heart.

    Sid schreef:
    Eens.


    No growth of the heart is ever a waste

    Oneens, bij tattoages moet je er echt goed overnagedacht hebben.
    Je zit er wel een levenlang aan vast.
    En jongeren die in een vlaag bedenken ow dat is stoer, ik wil ook een tattoo. Kunnen bij wijze van spreken iemand van de straat plukken om zijn ouder te spelen en toestemming te geven.
    Dat is gewoon vragen om problemen, en dat velen het nemen met later spijt.


    Write down what you can not say

    Aan de ene kant eens aan de andere kant oneens. Eens omdat: sommige niet goed in kunnen schatten of ze het later nog mooi vinden en je er wel de rest van je leven aan vast zit.
    Oneens omdat: ik vind dat ouders hun kinderen wel zo goed in moeten kunnen schatten dat ze weten of dit een opwelling van het kind is of het echt is wat diegene wil en dat ook niet zal veranderen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    oneens, als jij een tatoeage wil en het mag van je ouders dan is er verder toch geen probleem?


    Death is a promise, and your live is a fucking lie.

    Niet mee eens, zelfs als je 18 bent kun je nog domme dingen laten tatoeëren.

    En, wat maakt het nu uit of je 17 of 18 bent?

    x


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    WEL MEE EENS!!!!!!!!!!

    tattoos zijn slecht!
    Jullie weten er niets van maar ze zijn slecht!

    Oneens. Al vind ik wel dat het bij een minimale leeftijd van 16 of 17 moet blijven, zowel met als zonder toestemming. (Al kreeg ik mijne op mijn 15e, klinkt een beetje dubbel, maar toch. Ik vind dat je moet weten waar je mee bezig bent.)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ach als jij dat graag wilt, doe wat je niet laten kan!
    Ik vind niet dat het net zo meot worden als alcohol :l
    Als je ouders het ook goed vinden, prima dan toch?
    Oneens dus :]


    The spaces between your fingers are created so, that another's can fill them

    oneens

    als je er gewoon goed overnadenkt dan maakt het voor mij niet zoveel uit

    oneens.


    Life is a beautiful struggle