• De stelling van vandaag luidt:
    Tattoeages zouden ook met toestemming van de ouders onder de 18 jaar niet toegestaan moeten worden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    PUKKELxDING schreef:
    Niet mee eens. Ik vind dat je best een tattoo mag hebben onder de achttien als je dat wilt.


    Never forget the things that make you smile

    Oneens. Het is jouw keuze.

    [ bericht aangepast op 5 april 2010 - 10:49 ]

    Oneens.
    Als je het zelf heel graag wilt en je ouders gaan ermee accoord, vind ik dat je een tattoo mag.


    hoi, jij bent leuk.

    PUKKELxDING schreef:
    Niet mee eens. Ik vind dat je best een tattoo mag hebben onder de achttien als je dat wilt.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    oneens. Een Tattoeage is een persoonlijke keuze dus je kan er geen leeftijd op plakken.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    PUKKELxDING schreef:
    Niet mee eens. Ik vind dat je best een tattoo mag hebben onder de achttien als je dat wilt.


    you were born original don't die as a copy

    nee ik vindt dat je 18 moet zijn en je groeit ook nog dus je tatoe kan dan ook mee uitrekken en kan dat zijn dat hij niet meer zo mooi is

    [ bericht aangepast op 5 april 2010 - 14:01 ]


    just be yourself and live your own life

    Wat.Een.Lange.Stelling!ö

    Maar ik ben het oneens met deze stelling, zoals hier al vaker wordt gezegd, is het je eigen keuze.


    everything, in time

    Joselyne schreef:
    Oneens, als je ouders toestemming geven en jij denkt er goed over na, dan zie ik het probleem niet =)

    Eens. Er bestaat een kans dat je in je verdere leven spijt ga krijgen van de tattoo('s) die je in je jeugd in een opwelling hebt laten zetten. Ik zeg natuurlijk niet dat dit bij iedereen zo is, maar het is mogelijk.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Poseidon schreef:
    Oneens.


    Tanya is de beste.

    Cloudburst schreef:
    Eens. Er bestaat een kans dat je in je verdere leven spijt ga krijgen van de tattoo('s) die je in je jeugd in een opwelling hebt laten zetten. Ik zeg natuurlijk niet dat dit bij iedereen zo is, maar het is mogelijk.

    Je kan ze altijd laten wegdoen, voor heel veel geld, dacht ik?


    Tanya is de beste.

    Pliena schreef:
    (...)
    Je kan ze altijd laten wegdoen, voor heel veel geld, dacht ik?

    Ja. Heel duur en pijnlijk, naar het schijnt. Is het dan niet gewoon beter om het idee van een tattoo een tijdje te laten rusten en er dus zéker van te zijn dat je er echt ééntje wilt voor je hem laat zetten.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Oneens,
    Als je >18 bent maar je ouders vinden het goed vind ik dat het wel mag, maar je moet zelf de consiquenties (hoe schrijf je dat?) ondergaan, eens een tattoo, altijd een tattoo.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Eens.


    Some people make the world special just by being in it