• De stelling van vandaag luidt:
    Tattoeages zouden ook met toestemming van de ouders onder de 18 jaar niet toegestaan moeten worden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Cloudburst schreef:
    Eens. Er bestaat een kans dat je in je verdere leven spijt ga krijgen van de tattoo('s) die je in je jeugd in een opwelling hebt laten zetten. Ik zeg natuurlijk niet dat dit bij iedereen zo is, maar het is mogelijk.


    No growth of the heart is ever a waste

    dik mee eens


    michael joseph jackson

    ... eens(Y)


    FBI U.S.A. story

    XLightAngelX schreef:
    Ik vind dat als je 17 jaar of ouder bent, dat je dan wel een tattoeage mag hebben.
    Je mag onder de 16 ook geen sterke drank kopen, dus ik vind dat je dan ook geen tattoeage mag nemen:X


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Oneens.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Oneens


    I don't bite, most of the time <3

    Niet mee eens.
    Je mag een tatto nemen als jij dat wil (onder de 15ofzo misschien wel met toestemming)

    Joselyne schreef:
    Oneens, als je ouders toestemming geven en jij denkt er goed over na, dan zie ik het probleem niet =)


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    PUKKELxDING schreef:
    Niet mee eens. Ik vind dat je best een tattoo mag hebben onder de achttien als je dat wilt.


    None but ourselves can free our minds.

    Meeste tattooshops zetten niet eens onder de 18.
    Maar ik vind dat het wel mag, als je er maar eerst goed over nadenkt, en een goede tattooshop uitzoekt.


    blame the bully.

    ik vind dat je zelf moet beslissen wat je met je lichaam wilt, vindt je een tattoe leuk, neem er dan een, vindt je het verminking, dan niet!


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Oneens,ik ben over 2 jaar echt niet verstandiger dan nu,dus ik zie niet waarom.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Joselyne schreef:
    Oneens, als je ouders toestemming geven en jij denkt er goed over na, dan zie ik het probleem niet =)


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Oneens, ik vind vanaf 16 zonder toestemming al. Dan weet je toch al wat je echt wil en tenslotte is het je eigen lichaam.

    Eens.
    16 jaar en ouder zou nog wel kunnen.


    Damon Salvatore <3