• Uhum.
    Ja, dit gaat misschien heel zielig klinken of zo, maar wij hebben best wel veel hete leraren bij ons op school =/ en ze zijn nog jong, en geven op een heel leuke manier les. En we stalken ze soms wel een beetje, en als ze dat dan door hebben vinden ze het meestal nog leuk/grappig ook. ^^
    Hoe zit dat bij jullie, hebben jullie ook zo'n hippe leraren? Of zijn wij gewoon heel zielig nu?


    Beeeeeeeesje :-)

    Maggot schreef:
    (...)
    Aaagh jaloers D:
    Onze mannelijke docenten zijn -ik noem ze even bij bijnaam-:
    Nijswafel: Lelijk, hij heeft óveral haar behalve op zijn hoofd, praat met "eu" accent, dus: "Heur, beuren, eulleus geut?"
    Way: Heeft zijn haren in de vorm van een "W", daarom dus Way, en heeft bruine klontermascara op.
    Veenman: Denkt dat 'ie God is, heeft lang, grijs onverzorgd haar, en witte pluimen uit zijn oren.
    Botoxlip: Zegt genoeg.
    Kraaloog: Dikke docent, die naar dingen ruikt die in de WC horen. Hij heeft ook kraalogen.
    Tuininga: Loopt altijd met handen achter zijn rug, anders valt 'ie om. Enige vriend: Zijn knuffelschaap. Als toppunt van zijn wanhopigheid: Hij heeft Hyves aangemaakt, en zijn enige krabbels zijn van leerlingen die vragen welk punt ze hebben x'D

    Coole bijnamen ! Maar ik heb echt wel vet medelijden nu met jouw !
    Heb eens zo'n stelletje leerkrachten :X
    Maar goed, ik ben door!
    xX


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Wij hebben er ook wel enkele erge, hoor. Mompelmans bijvoorbeeld, die kan alleen maar "hmmm!" zeggen, is stokoud en kan totaal geen les geven =/


    Beeeeeeeesje :-)

    Haha x'D Hier, om te laten zien dat ik niet overdrijf, foto van Tuininga: Klik. x'D


    Alis volat propriis.

    RESCUExME schreef:
    Wij hebben er ook wel enkele erge, hoor. Mompelmans bijvoorbeeld, die kan alleen maar "hmmm!" zeggen, is stokoud en kan totaal geen les geven =/

    Eewh, ik haat oude docenten D: Je beeld bij het woord "opaatje" veranderd er totaal door x'D


    Alis volat propriis.

    Maggot schreef:
    Haha x'D Hier, om te laten zien dat ik niet overdrijf, foto van Tuininga: Klik. x'D


    Ohmygowd! Sorry, maar dat is echt héél erg, hahaha! En dan dat debiele schaap erbij!


    Beeeeeeeesje :-)

    Maggot schreef:
    (...)
    Eewh, ik haat oude docenten D: Je beeld bij het woord "opaatje" veranderd er totaal door x'D

    Ja, idd! En soms begint hij ineens kei hard te roepen, dat je het door heel de school hoort! Of leerlingen uit te schelden of zo =/


    Beeeeeeeesje :-)

    RESCUExME schreef:
    (...)

    Ohmygowd! Sorry, maar dat is echt héél erg, hahaha! En dan dat debiele schaap erbij!

    Ja ik weet het x'D Ik heb volgensmij ook wel ergens een foto gemaakt van Nijstwafel, even zoeken :]


    Alis volat propriis.

    Maggot schreef:
    (...)
    Ja ik weet het x'D Ik heb volgensmij ook wel ergens een foto gemaakt van Nijstwafel, even zoeken :]

    Hahaha, foto's van leerkrachten uitwisselen is wel hip eigenlijk xp Ik zou zeggen; ik stuur een foto door van één van onze hete leraren, maar ik ben bang dat die dat dan zelf te weten komen en dat heb ik toch liever niet ^^


    Beeeeeeeesje :-)

    Wij hebben ook nog wel zo één hele erge, en die stinkt echt verschrikkelijk! Als je in de gang 10 meter achter haar loopt, ruik je het nog. En dat is dus niet overdreven =/


    Beeeeeeeesje :-)

    RESCUExME schreef:
    (...)
    Hahaha, foto's van leerkrachten uitwisselen is wel hip eigenlijk xp Ik zou zeggen; ik stuur een foto door van één van onze hete leraren, maar ik ben bang dat die dat dan zelf te weten komen en dat heb ik toch liever niet ^^

    Haha je kan hem sturen via een PB :'D
    Damn, ik kan die foto van Nijstwafel niet vinden D:
    Ik maak op school nog wel eens een foto :"D
    Dat doe ik wel vaker, onder het mom van: "Een project over docenten" :3


    Alis volat propriis.

    RESCUExME schreef:
    Wij hebben ook nog wel zo één hele erge, en die stinkt echt verschrikkelijk! Als je in de gang 10 meter achter haar loopt, ruik je het nog. En dat is dus niet overdreven =/

    Eww dat is bij Kraaloog ook x'D Ik denk dat het komt door de shag die 'ie rookt, echt fatsig x'D


    Alis volat propriis.

    Maggot schreef:
    (...)
    Haha je kan hem sturen via een PB :'D
    Damn, ik kan die foto van Nijstwafel niet vinden D:
    Ik maak op school nog wel eens een foto :"D
    Dat doe ik wel vaker, onder het mom van: "Een project over docenten" :3


    Haha, zalig! Wij hadden laatst studie uitstap, dus wij ook zoveel mogelijk foto's proberen te nemen van de hete leraren, haha xp Zo subtiel was het eigenlijk niet ^^


    Beeeeeeeesje :-)

    Wij hebben ook wel een knappe leraar :3 Hij is 24 of zo, maar gaat binnenkort trouwen xD
    En onze 'stagiaire' uit Amerika geeft heel leuk les :9~


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Maggot schreef:
    (...)
    Eww dat is bij Kraaloog ook x'D Ik denk dat het komt door de shag die 'ie rookt, echt fatsig x'D

    Zij is niet echt het type dat shag rookt, dus ik denk dat het gewoon haar lichaamsgeur is. Ieuw, da's nog erger Ö


    Beeeeeeeesje :-)

    Elphaba schreef:
    Wij hebben ook wel een knappe leraar :3 Hij is 24 of zo, maar gaat binnenkort trouwen xD
    En onze 'stagiaire' uit Amerika geeft heel leuk les :9~

    Nice, uit Amerika Ö Dat moet ook wel héél hip zijn! 2 van die heterds waar ik het over heb zijn al getrouwd, 2 andere hebben een vriendin en wonen samen... Da's wel een klein nadeel natuurlijk ^^

    [ bericht aangepast op 6 april 2010 - 12:35 ]


    Beeeeeeeesje :-)