• Uhum.
    Ja, dit gaat misschien heel zielig klinken of zo, maar wij hebben best wel veel hete leraren bij ons op school =/ en ze zijn nog jong, en geven op een heel leuke manier les. En we stalken ze soms wel een beetje, en als ze dat dan door hebben vinden ze het meestal nog leuk/grappig ook. ^^
    Hoe zit dat bij jullie, hebben jullie ook zo'n hippe leraren? Of zijn wij gewoon heel zielig nu?


    Beeeeeeeesje :-)

    xTWINNIES schreef:
    (...)
    Ghéhé x) Wat denk je wel niet van mij? En, ik vind dat allemaal wel enorm interessant :Y)

    Haha, ja gij zult da wel allemaal interessant vinden, maar ik vind het niet meer zo interessant als straks heel de school da weet hoor Ö Maar met Boefke & Slip & Baard zit ge al juist ja. Nog twee te gaan ^^


    Beeeeeeeesje :-)

    Ja, eentje. En een stageloper met een staart met een pijpenkrul -kwijl-


    No growth of the heart is ever a waste

    RESCUExME schreef:
    (...)
    Haha, ja gij zult da wel allemaal interessant vinden, maar ik vind het niet meer zo interessant als straks heel de school da weet hoor Ö Maar met Boefke & Slip & Baard zit ge al juist ja. Nog twee te gaan ^^

    Who the hell is Foetsie? En die andere waar ik de bijnaam niet meer van weet? Ja, van een van die twee heb ik schrik, da weet ik :Y)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Maggot schreef:
    (...)
    Nwah, zij is eigelijk best streng.. Maar we hebben wel echt keiveel alto leerlingen :"D Ongeveer een kwart van de school ofzo.. Echt gezellig :"D Alleen vorig jaar zijn er 5 goth's en 2 punkers van school afgegaan T_T Nu is er nog maar één goth over en da's mijn beste vriend x'D Er zijn overigens wel veel wottics uit de eerste klas, niet normaal gewoon x-x

    Bij ons zijn eigenlijk alle leerlingen wel vrij doorsnee. Je hebt natuurlijk wel een paar aparte gevalletjes, maar niet veel eigenlijk, op onze vorige school waren er veel meer. En da's ook veel cooler als er alternatieve leerlingen zijn, dan is het niet zo'n saaie boel. Als de leerlingen saai zijn, moet je je wel met de leraren gaan bezig houden hé ;D


    Beeeeeeeesje :-)

    xTWINNIES schreef:
    (...)
    Who the hell is Foetsie? En die andere waar ik de bijnaam niet meer van weet? Ja, van een van die twee heb ik schrik, da weet ik :Y)

    Jij hebt schrik van Foetsie, hihi ;D


    Beeeeeeeesje :-)

    RESCUExME schreef:
    (...)
    Jij hebt schrik van Foetsie, hihi ;D

    En dan noemt ge die Foetsie? Waarom?? (ze noemen Amber soms ook zo :X)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Daaamn, waarom zitten jullie allemaal bij elkaar op school x'D Ik voel me lonely :Y)


    Alis volat propriis.

    xTWINNIES schreef:
    (...)
    En dan noemt ge die Foetsie? Waarom?? (ze noemen Amber soms ook zo :X)

    Ja, I know. & kweetnie waarom we dieje ooit zo genoemd hebben hoor, da's iets van het begin van vorig jaar. Boefke en Slip slaagt ook nie echt op veel hé ^^


    Beeeeeeeesje :-)

    Maggot schreef:
    Daaamn, waarom zitten jullie allemaal bij elkaar op school x'D Ik voel me lonely :Y)

    Hehe(A) kom erbij, zou ik zeggen!


    Beeeeeeeesje :-)

    Ik stuur liefdesbrieven naar leuke leerkrachten. :9~


    Some people make the world special just by being in it

    Ferb schreef:
    Ik stuur liefdesbrieven naar leuke leerkrachten. :9~

    Hahahahaha xp Hee, zo erg ben ik zelfs nog niet Ö En reageren ze daar dan ook op? ^^


    Beeeeeeeesje :-)

    Nou als ik zou zeggen dat bv m'n leraar van wisk heet zou zijn..dan zou ik zo liegen:Y)xD
    hoewel m'n ma hem knap vindt o_O wij verschillen zo van smaak als het op mannen aankomt Xp
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    tomfreakske schreef:
    Nou als ik zou zeggen dat bv m'n leraar van wisk heet zou zijn..dan zou ik zo liegen:Y)xD
    hoewel m'n ma hem knap vindt o_O wij verschillen zo van smaak als het op mannen aankomt Xp
    Xx

    Haha, misschien ook omdat je ma veel ouder is dan jij ^^

    [ bericht aangepast op 6 april 2010 - 13:19 ]


    Beeeeeeeesje :-)

    Yeah, eentje, onze CKV docent. Hij is 28 en best wel knap. Hij geeft ook op een leuke manier les ^^ Hij is meer m'n homie dan m'n leraar, haha XD


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Yeah, eentje, onze CKV docent. Hij is 28 en best wel knap. Hij geeft ook op een leuke manier les ^^ Hij is meer m'n homie dan m'n leraar, haha XD

    Hahah, je 'homie' xp die vond ik best wel geslaagd (:


    Beeeeeeeesje :-)