• Uhum.
    Ja, dit gaat misschien heel zielig klinken of zo, maar wij hebben best wel veel hete leraren bij ons op school =/ en ze zijn nog jong, en geven op een heel leuke manier les. En we stalken ze soms wel een beetje, en als ze dat dan door hebben vinden ze het meestal nog leuk/grappig ook. ^^
    Hoe zit dat bij jullie, hebben jullie ook zo'n hippe leraren? Of zijn wij gewoon heel zielig nu?


    Beeeeeeeesje :-)

    Neehee, wij hebben ook een sexy jongere generatie :')


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Er zit een leraar in opleiding bij mij op school en daar had ik een kick op. Totdat ik wist dat het een LIO was (':


    your eyes are like stars in the night.

    Wij hebben een geschiedenis leraar en die gast in zo zenuwachtig als de best. Zit altijd emt zijn handen te spelen en met zijn voeten te tikken en loopt van de kant van het lokaal naar de andere. Zwaar irritant maar hij is zo lekker ;3
    Buiten dat af, wij hebben meer van de ouwe zakken ._.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    RESCUExME schreef:
    (...)
    Hahahahaha xp Hee, zo erg ben ik zelfs nog niet Ö En reageren ze daar dan ook op? ^^

    De eerste keer niet, want dat was naar een godsdienstleerkracht en hij was net getrouwd en zijn vrouw was zwanger en een andere leerkracht had de brief voor me afgegeven. Ghaha. Maar de tweede was niet echt een leerkracht, maar een ja, stagair ofzo. En die brief heb ik persoonlijk gegeven met rijmpjes enzo ;D Die brief was echt wel leuk, moet ik zelf zeggen. Ghéhe. En hij kwam achteraf ook zeggen dat hij het een hele mooie brief vond enzo ;D

    Gosh ;d


    Some people make the world special just by being in it

    wij hebben alleen saaie leraren:(


    Who needs love when there is chocolate

    Wij hebben ook wel hippe docenten. Mijn geschiedenidocent is geweldig. Hij geeft les op een manier zoals je eigenlijk met kleine kinderen hoort te doen (eerst wereldoorlog: dat kleine mannetje ging vechten tegen dat grote mannetje. Dat kleine mannetje zou natuurlijk nooit winnen, maar hij had een reuzemannetje als vriendje en die kwam hem helpen. Zoiets). En dat maakt het juist heel grappig:Y) En hij maakt coole tekeningen. Als iemand vervelend is dan tekent hij een eikel en schrijft zijn naam erbij:Y) Hij is mijn favoriete leraar en mijn mentor:P
    Alleen met Frans heb ik eeen vreselijke docente. Die zeurt altijd: "Vroeger was er veel meer Frans. Ik kreeg al Frans in groep 7 op de bassisschool. Wat jullie in de tweede leren dat wist ik allemaal al toen ik naar de middelbare ging. Vroeger was het schoolsysteem veel beter". Wat ook wel weer voordelig is, want als ze dat gaat lopen zeggen dan luistert er niemand en hoeven we niet te werken:Y) Met als gevolg dat we nu in de derde hetzelfde weten als we op de eerste dag in de eerste klas wisten:Y)
    Met de rest van de leraren kan ik wel goed praten. Ze zijn allemaal eigenlijk wel heel redelijk(A)
    Maar wij zijn gewoon een hippe school


    To live would be an awfully big adventure

    Ik heb wel leuke leraren, maar bij de meesten moet je wel veel werken enzo. In de 1e klas had ik een hele leuke leraar voor Engels die ook nog eens vet knap is :3. Voor de rest hebben we wel knappe leraren maar die heb ik weer niet als leraar -baalt-


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    mijn leraren zijn GAY x']


    Pop ate my heart.

    xChocoKoekje schreef:
    mijn leraren zijn GAY x']

    ALLEMAAL?! Wow. Extreem x)


    Beeeeeeeesje :-)

    Ferb schreef:
    (...)
    De eerste keer niet, want dat was naar een godsdienstleerkracht en hij was net getrouwd en zijn vrouw was zwanger en een andere leerkracht had de brief voor me afgegeven. Ghaha. Maar de tweede was niet echt een leerkracht, maar een ja, stagair ofzo. En die brief heb ik persoonlijk gegeven met rijmpjes enzo ;D Die brief was echt wel leuk, moet ik zelf zeggen. Ghéhe. En hij kwam achteraf ook zeggen dat hij het een hele mooie brief vond enzo ;D
    Gosh ;d

    Ohmygowd. Ik wou dat ik zoiets durfde Ö Respect voor jou hoor, respect voor jou! (cool)


    Beeeeeeeesje :-)

    Ik kwam laatst tot de conclusie dat mijn mentor best wel knap is -voor zijn leeftijd-

    En zo'n wiskundeleraar die ook meedeed aan wipe-out is gewoon écht knap.
    :9~


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Als k ik het nu is moet zeggen he.. Uwe Foetsie, ja.. En de Huffie is schattig, ja. That's it.. De rest vind ik eng, of lelijk.. Of hij lijkt op Jezus :Y)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik heb enkele jongere leerkrachten en de rest zijn oudere. over het algemeen valt het wel mee qua leeftijd.

    Hmm, bij mijn zijn ze wel jong, maar LELIJK.
    Like, mijn gymleraar heeft een vlechtje in zijn haar o.O En..


    SLOAN.

    xTWINNIES schreef:
    Als k ik het nu is moet zeggen he.. Uwe Foetsie, ja.. En de Huffie is schattig, ja. That's it.. De rest vind ik eng, of lelijk.. Of hij lijkt op Jezus :Y)

    Haha, lijkt op Jezus? WTF lijkt er op Jezus Ö? Baardje toch niet hé? Want dan moet ik toch wel efkes strijk gaan hoor ^^
    trouwens, 't is nie mijne Foetsie hoor, dieje is van iemand anders (:

    [ bericht aangepast op 6 april 2010 - 17:14 ]


    Beeeeeeeesje :-)