• Uhum.
    Ja, dit gaat misschien heel zielig klinken of zo, maar wij hebben best wel veel hete leraren bij ons op school =/ en ze zijn nog jong, en geven op een heel leuke manier les. En we stalken ze soms wel een beetje, en als ze dat dan door hebben vinden ze het meestal nog leuk/grappig ook. ^^
    Hoe zit dat bij jullie, hebben jullie ook zo'n hippe leraren? Of zijn wij gewoon heel zielig nu?


    Beeeeeeeesje :-)

    RESCUExME schreef:
    (...)

    Haha, zalig! Wij hadden laatst studie uitstap, dus wij ook zoveel mogelijk foto's proberen te nemen van de hete leraren, haha xp Zo subtiel was het eigenlijk niet ^^

    Haha x'D Oja, nog iets over Botoxlip: Hij heeft -volgens ons- geen geslachtsdeel :Y) Wij denken dat die naar achter is ingedeukt, vandaar dat 'ie zo'n dikke kont heeft. :3


    Alis volat propriis.

    Maggot schreef:
    (...)
    Haha x'D Oja, nog iets over Botoxlip: Hij heeft -volgens ons- geen geslachtsdeel :Y) Wij denken dat die naar achter is ingedeukt, vandaar dat 'ie zo'n dikke kont heeft. :3

    Hahaha, ohmygowd Ö wij hebben zo'n leraar waar je het altijd heel hard bij ziet uitsteken, alsof hij er vulling bij stopt of zo... Da's ook maar eng hoor xp

    [ bericht aangepast op 6 april 2010 - 12:37 ]


    Beeeeeeeesje :-)

    Stiekem vind ik dit onderwerp te walgelijk voor woorden. Want dat houd ook in dat het omgekeerd ook zo zou kunnen zijn.. Bah vieze oude ventjes die op jonge meisjes geilen *,* ..


    Wie du mir, so ich dir.

    RESCUExME schreef:
    (...)
    Hahaha, ohmygowd Ö wij hebben zo'n leraar waar je het altijd heel hard bij ziet uitsteken, alsof hij er vulling bij stopt of zo... Da's ook maar eng hoor xp

    Gadver D: Dan vraag ik me af waar hij allemaal wel niet aan denkt daar op jou school o_o


    Alis volat propriis.

    KirstenSnaps schreef:
    Stiekem vind ik dit onderwerp te walgelijk voor woorden. Want dat houd ook in dat het omgekeerd ook zo zou kunnen zijn.. Bah vieze oude ventjes die op jonge meisjes geilen *,* ..

    Jua, maar bij ons is het door de hormonen en bij hun niet. (nerd)

    [ bericht aangepast op 6 april 2010 - 12:40 ]


    Alis volat propriis.

    Maggot schreef:
    (...)
    Gadver D: Dan vraag ik me af waar hij allemaal wel niet aan denkt daar op jou school o_o

    Hahaha ;D Maar hijzelf is eigenlijk ook wel hip hoor ^^
    + ik vind dit onderwerp wel best grappig.

    [ bericht aangepast op 6 april 2010 - 12:40 ]


    Beeeeeeeesje :-)

    Maggot schreef:
    (...)
    Jua, maar bij osn is het door de hormonen en bij hun niet. (nerd)

    Hahaha, droog ;D Ik lig echt zo strijk hier hé ^^


    Beeeeeeeesje :-)

    RESCUExME schreef:
    (...)
    Hahaha ;D Maar hijzelf is eigenlijk ook wel hip hoor ^^
    + ik vind dit onderwerp wel best grappig.

    Aah dan is het wel oké :3 Tja, weetje, zonder Nijstwafel op school zou het echt saai zijn, en dan had ik de vriendinnen die ik nu heb niet, want vorig jaar zei ik tegen een groep meisjes: "Die naam van hem, die lijkt op Nijstwafel, dudee o_o", en die meisjes zijn nu hele goeie vriendinnen van me :"D En met mijn beste vriend zit ik ook altijd te lachen om hem. Nu ik erover nadenk, daaamn, school zou saai zijn zonder Nijstwafel D;


    Alis volat propriis.

    Maggot schreef:
    (...)
    Aah dan is het wel oké :3 Tja, weetje, zonder Nijstwafel op school zou het echt saai zijn, en dan had ik de vriendinnen die ik nu heb niet, want vorig jaar zei ik tegen een groep meisjes: "Die naam van hem, die lijkt op Nijstwafel, dudee o_o", en die meisjes zijn nu hele goeie vriendinnen van me :"D En met mijn beste vriend zit ik ook altijd te lachen om hem. Nu ik erover nadenk, daaamn, school zou saai zijn zonder Nijstwafel D;

    Haha, nou dat is bij ons met die heterds dus ook ;D Ik en mijn vriendinnen zijn op school eigenlijk altijd over hun bezig. En twee jaar geleden ben ik ook met één van hen beginnen omgaan doordat ik haar vertelde dat ik 'emoleraar' (dat was zijn bijnaam, omdat we vonden dat hij een emo kapsel had xp) best wel heet vond ;D

    [ bericht aangepast op 6 april 2010 - 12:46 ]


    Beeeeeeeesje :-)

    RESCUExME schreef:
    (...)
    Haha, nou dat is bij ons met die heterds dus ook ;D Ik en mijn vriendinnen zijn op school eigenlijk altijd over hun bezig. En twee jaar geleden ben ik ook met één van hen beginnen omgaan doordat ik haar vertelde dat ik 'emoleraar' (dat was zijn bijnaam, omdat we vonden dat hij best wel een emo kapsel had xp) best wel heet vond ;D

    Haha emoleraar x'D Wij hebben één alto, die heeft een vlindertje in pols laten tattooëren, en heeft beiden oren hélemaal vol met ringetjes, er is bijna geen huid meer zichtbaar x'D


    Alis volat propriis.

    Explain it to mee.. Ik weet er.. 3 denk ik.. Ik kan er al zeker 2 bij bijnaam noemen: Boefke en Slip. Douw=Baardmans maar de rest.. Leg het me aub uit, want ik volg niet meer :X -hoopt dat het er niet over gaat-


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    xTWINNIES schreef:
    Explain it to mee.. Ik weet er.. 3 denk ik.. Ik kan er al zeker 2 bij bijnaam noemen: Boefke en Slip. Douw=Baardmans maar de rest.. Leg het me aub uit, want ik volg niet meer :X -hoopt dat het er niet over gaat-

    Daar was ik dus al bang voor ^^ uhm. Gij gaat da zo ook toch niet tegen andere mensjes zeggen hé? Want dan zijn wij kei dood =/

    [ bericht aangepast op 6 april 2010 - 12:52 ]


    Beeeeeeeesje :-)

    Maggot schreef:
    (...)
    Haha emoleraar x'D Wij hebben één alto, die heeft een vlindertje in pols laten tattooëren, en heeft beiden oren hélemaal vol met ringetjes, er is bijna geen huid meer zichtbaar x'D

    Haha, wij hebben eigenlijk niet zo'n 'extreme' leerkrachten. Ze zijn allemaal nogal normaal. Jammer, want dat had volgens mij ook nog wel hip geweest ;D


    Beeeeeeeesje :-)

    RESCUExME schreef:
    (...)
    Daar was ik dus al bang voor ^^ uhm. Gij gaat da zo ook toch niet tegen andere mensjes zeggen hé? Want dan zijn wij kei dood =/

    Ghéhé x) Wat denk je wel niet van mij? En, ik vind dat allemaal wel enorm interessant :Y)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    RESCUExME schreef:
    (...)
    Haha, wij hebben eigenlijk niet zo'n 'extreme' leerkrachten. Ze zijn allemaal nogal normaal. Jammer, want dat had volgens mij ook nog wel hip geweest ;D

    Nwah, zij is eigelijk best streng.. Maar we hebben wel echt keiveel alto leerlingen :"D Ongeveer een kwart van de school ofzo.. Echt gezellig :"D Alleen vorig jaar zijn er 5 goth's en 2 punkers van school afgegaan T_T Nu is er nog maar één goth over en da's mijn beste vriend x'D Er zijn overigens wel veel wottics uit de eerste klas, niet normaal gewoon x-x


    Alis volat propriis.