• raar maar bij het liedje 'Perfect' van Simple Plan hoort je het begin zelfde als van 'Hilf Mir Fliegen' van Tokio Hotel en je kan het makkelijker horen op piano
    hier de link Perfect van Simple Plan : http://uk.youtube.com/watch?v=g_Nb5qZkLcE
    en hier de link Hilf Mir Fliegen van Tokio Hotel : http://uk.youtube.com/watch?v=kyvmsfFBrHE

    steelt Simple Plan?


    P.S. TOKIO HOTEL ROCKS

    Ik hoor bijna geen gelijkenis ^^
    En drbij, SP was eerder hoor.


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    (...)

    Duude, die hebben dat niet GEJAT ><
    Die hebben dat gecoverend ofzu --'
    & dat zijn helemaal geen fakers :X

    idd gecoverd... en verneukt ><

    nou,

    ik vind dat het helemaal niet op elkaar lijkt,
    misschien is het wel omdat ik muziekleer volg enzo, dat ik dat vind ik weet het niet, maar het trekt langs geen kanten op elkaar (':


    I see sunset in your eyes

    (...)
    idd gecoverd... en verneukt ><


    Care --'


    I want a lover I don't have to love. &#9829;

    omg, gij kunt gwn nie goed horen ofzo? Ik heb nog nooit gehoord dat dat op elkaar leek ze .. Trouwens, Simple Plan bestaat langer als TH -> Dat liedje is dus wss wel ouder als dat van TH, dus hoe kunnen ze dat dan 'stelen' ? Omg joenge --'


    None but ourselves can free our minds.

    omg, gij kunt gwn nie goed horen ofzo? Ik heb nog nooit gehoord dat dat op elkaar leek ze .. Trouwens, Simple Plan bestaat langer als TH -> Dat liedje is dus wss wel ouder als dat van TH, dus hoe kunnen ze dat dan 'stelen' ? Omg joenge --'


    En dan moet je zo reageren? Kan toch ook op een normale manier [/sorry irritante bui today]

    (...)

    En dan moet je zo reageren? Kan toch ook op een normale manier [/sorry irritante bui today]


    At least, ze heeft wel gelijk hé [/in nog een irritantere bui]


    I want a lover I don't have to love. &#9829;

    (...)

    At least, ze heeft wel gelijk hé [/in nog een irritantere bui]


    Jhaa en? De topicmaker hoorde wél een ding dat op elkaar trok, en zei niet. Daarom moet ze zo nog niet reageren met: Omg hoord gy ni goed ofsoo? [/Irritantse bui x)]

    (...)

    Jhaa en? De topicmaker hoorde wél een ding dat op elkaar trok, en zei niet. Daarom moet ze zo nog niet reageren met: Omg hoord gy ni goed ofsoo? [/Irritantse bui x)]


    Ja, voor zover ik weet, is dat nog altijd een vraag héa
    Vragen stellen mag toch nog altijd hé?
    Misschien hoort die écht niet goed :O


    I want a lover I don't have to love. &#9829;

    En toen sprak jy voor mij wartaal --' Bu who care's? Ik ben hier like weg --'

    Wat is er zo moeilijk aan?
    Naja, bye (doeg)


    I want a lover I don't have to love. &#9829;

    Zoveel lijkt het niet op elkaar. ^^
    Kleine stukjes wel. (A)


    I know you're scared, when you can't breath.

    waarom steelt iedereen toch altijd van tokio hotel? -_-'


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    waar lullen we nu over liedjes zijn liedjes en daar mee uit kijk ik zou het pas erg vinden als bijvoorbeeld Bill iets gouds steelt uit het koniklijkhuis \(wat hij dus never nooit zou doe want daar is hij een te erg moederskindje voor)


    everyday is a step higher to the end of the world.

    het is wel anders howr


    Cause you're amazing, just the way you are<3