• zéér interesant onderwerp ni?

    schrijf hier u verhaal wa ge al hebt mee gemaakt
    ik word al heel mijn leven achtervolgd door een geest blijkbaar,en ik weet ni waarom.Ik heb geen familielid dat dood is dusja.dan heb ik een vriendin waar er mense in haar lichaam zitte,geesten in haar huis,en die een 3e oog heeft.Nuja..ze bleef is bij mij slape en het was dus donker in de kamer en ik keek zo naar de kant waar mijn vriendin lag en ik begon ineens kei hard te kresse..ik zag gewoon ne mens op haar ligge Oo.Dan was ik bij haar[die zit heél veel alleen thuis] hoorden we boven in haar slaap kamer voetstappe.[waar we dus nog moeste slape] ze heeft ook al voor gehad dat ze in bad zat en het water ineens in bloed veranderde voor een paar seconde Oo.ik heb ook de deurklink van haar voordeur een hele tijd zien bewege terwijl er niemand thuis was buitte ons en wij allebij met schrik in de zetel zate.
    Én nu jullie verhaal ö

    (...)

    nou kan ik beter niet doen meis!! ik weet dan wat er gebeurt!!

    en toch wil ik weten xD

    (...)
    hoe roep je die op ^^

    ja wil ik ook wel weten.

    Ik ben nu wel erg nieuwsgierig, xLovveexTHx,, zou j t mij in n PB kunne schrijve miss..??

    Okaaj Nu Komt mijn verhaal;

    Ik ben een Jaar Lang Lastiggevallen door een geest.
    ik sliep altijd met een open deur want ik was bang in het donker met een dichtedeur.
    dus mijn Oma Overleed 4jaar geleden.
    dus 3 jaar later in de zomervakantie hoorde ik boven een harde kraak terwijl ik aleen met mijn zusje thuis was.(ze lag op de bank),dus ik schrok me lam.dus ik liep bang ff naar buiten met mijn hond om een beetje tot rust te komen.
    dus die avond begon mijn ergste nachtmerrie ooit ik moest gaan slapen.dus bang ga ik mijn bed in en lig onder de dekens.s'nachts nog steeds wakker begon het.Dingen gingen heen en weer op de wand(we hebben een bezem op de want hangenen die ging heen en weer)dus ik hoorde dat.ik werdt so bang als de tering.dus toen hoorde ik gekraak in mijn kamer alsof er iemand door mijn kamer liep.
    Nou dat heb ik dus 1 jaar gehad.ik jankte elke dag en was so bang geworden en onzeker.ik wou zelfs al zelfmoord plegen door deze shit.
    dus na dat jaar ben ik gevoelig geworden voor bepaalde dingen.
    soals;ik wordt soms plots misselijk op plaatsen.(dat betekend dat er een geest is).ik voel altijd wel dat ik niet aleen ben.terwijl er niemand is.en mijn gevoel is sterker.dat heb ik vaak getest met bepaalde dingen soals raden enz en iedere keer was het goed.ook kan ik aura's zien bij somige mensen.
    laatst is er nog iets raars gebeurt in mijn kamer.ik lag in mijn kamer.dus ik had een schilderij hangen.dus ik hoor iets.leek een soort van gekras.dus ik kijk en zie niets.maar Mijn kat lag bij mij op bed naast me en keek aandachtig naar het schilderij.dus volgende ochtend hing het schilderij helemaal scheef terwijl hij eerst recht hing.en gister ging ik douchen en na het douchen stond plots me radio zacht aan en die speelde gwn mijn cd af.

    Mischien geloven Jullie dit niet maar ik spreek de waarheid.Ik ga niet Liegen om waar ik bang voor ben.

    XxX


    omg wat erg!! ik geloof je meis!!

    Okaaj Nu Komt mijn verhaal;

    Ik ben een Jaar Lang Lastiggevallen door een geest.
    ik sliep altijd met een open deur want ik was bang in het donker met een dichtedeur.
    dus mijn Oma Overleed 4jaar geleden.
    dus 3 jaar later in de zomervakantie hoorde ik boven een harde kraak terwijl ik aleen met mijn zusje thuis was.(ze lag op de bank),dus ik schrok me lam.dus ik liep bang ff naar buiten met mijn hond om een beetje tot rust te komen.
    dus die avond begon mijn ergste nachtmerrie ooit ik moest gaan slapen.dus bang ga ik mijn bed in en lig onder de dekens.s'nachts nog steeds wakker begon het.Dingen gingen heen en weer op de wand(we hebben een bezem op de want hangenen die ging heen en weer)dus ik hoorde dat.ik werdt so bang als de tering.dus toen hoorde ik gekraak in mijn kamer alsof er iemand door mijn kamer liep.
    Nou dat heb ik dus 1 jaar gehad.ik jankte elke dag en was so bang geworden en onzeker.ik wou zelfs al zelfmoord plegen door deze shit.
    dus na dat jaar ben ik gevoelig geworden voor bepaalde dingen.
    soals;ik wordt soms plots misselijk op plaatsen.(dat betekend dat er een geest is).ik voel altijd wel dat ik niet aleen ben.terwijl er niemand is.en mijn gevoel is sterker.dat heb ik vaak getest met bepaalde dingen soals raden enz en iedere keer was het goed.ook kan ik aura's zien bij somige mensen.
    laatst is er nog iets raars gebeurt in mijn kamer.ik lag in mijn kamer.dus ik had een schilderij hangen.dus ik hoor iets.leek een soort van gekras.dus ik kijk en zie niets.maar Mijn kat lag bij mij op bed naast me en keek aandachtig naar het schilderij.dus volgende ochtend hing het schilderij helemaal scheef terwijl hij eerst recht hing.en gister ging ik douchen en na het douchen stond plots me radio zacht aan en die speelde gwn mijn cd af.

    Mischien geloven Jullie dit niet maar ik spreek de waarheid.Ik ga niet Liegen om waar ik bang voor ben.

    XxX

    weet je hoe engg...:O

    to > BillHisBitch,
    ik geloof j wel hoor!!
    t lijkt m egt doodeng!
    xXx

    Okaaj Nu Komt mijn verhaal;

    Ik ben een Jaar Lang Lastiggevallen door een geest.
    ik sliep altijd met een open deur want ik was bang in het donker met een dichtedeur.
    dus mijn Oma Overleed 4jaar geleden.
    dus 3 jaar later in de zomervakantie hoorde ik boven een harde kraak terwijl ik aleen met mijn zusje thuis was.(ze lag op de bank),dus ik schrok me lam.dus ik liep bang ff naar buiten met mijn hond om een beetje tot rust te komen.
    dus die avond begon mijn ergste nachtmerrie ooit ik moest gaan slapen.dus bang ga ik mijn bed in en lig onder de dekens.s'nachts nog steeds wakker begon het.Dingen gingen heen en weer op de wand(we hebben een bezem op de want hangenen die ging heen en weer)dus ik hoorde dat.ik werdt so bang als de tering.dus toen hoorde ik gekraak in mijn kamer alsof er iemand door mijn kamer liep.
    Nou dat heb ik dus 1 jaar gehad.ik jankte elke dag en was so bang geworden en onzeker.ik wou zelfs al zelfmoord plegen door deze shit.
    dus na dat jaar ben ik gevoelig geworden voor bepaalde dingen.
    soals;ik wordt soms plots misselijk op plaatsen.(dat betekend dat er een geest is).ik voel altijd wel dat ik niet aleen ben.terwijl er niemand is.en mijn gevoel is sterker.dat heb ik vaak getest met bepaalde dingen soals raden enz en iedere keer was het goed.ook kan ik aura's zien bij somige mensen.
    laatst is er nog iets raars gebeurt in mijn kamer.ik lag in mijn kamer.dus ik had een schilderij hangen.dus ik hoor iets.leek een soort van gekras.dus ik kijk en zie niets.maar Mijn kat lag bij mij op bed naast me en keek aandachtig naar het schilderij.dus volgende ochtend hing het schilderij helemaal scheef terwijl hij eerst recht hing.en gister ging ik douchen en na het douchen stond plots me radio zacht aan en die speelde gwn mijn cd af.

    Mischien geloven Jullie dit niet maar ik spreek de waarheid.Ik ga niet Liegen om waar ik bang voor ben.

    XxX

    nhee ik geloof u echt wel ö
    ik heb in mijn leve niets anders gekend dan mij met zo'n dinges bezig te houde en aan te hore dus ik geloof da wel,
    ma langst een kant ben ik nu jaloers op u om wa ge kunt ö
    x

    Ik ben nu wel erg nieuwsgierig, xLovveexTHx,, zou j t mij in n PB kunne schrijve miss..??

    ja he ikke wl ook al weten ben ook al nieuwschierig

    (...)
    weet je hoe engg...:O


    jA i know.
    dit zou je egt niet mee willen maken.het werd gwn so erg dat ik zelfmoord wou plegen.Gelukkig dat ik dat niet gedaan heb ofso.
    ik kan hier gewoon weer om janken.ik vindt het al moeilijk om het te vertellen weet je.


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Kijk, ik heb geen idee of het een geest is, maar heeel opvallend. Ik heb een hoek in mn kamer (joh!) maar eerst kraakte dat heel erg, en of dat iemand met zn nagels langs de muur krast. Zo leek het. Een paar weken geleden heb ik de verf er af gehaalt, en er andere opgedaan, en nu hoor ik echt NIKS meer..
    Voor de rest heb ik nog nooit iets engs mee gemaakt. Wel een vriendin van mn moeder ging glaasje draaien, en toen viel de tafel om, op haar voet die toen gebroken was..


    You'd took my breath but I'll survive.

    (...)
    nhee ik geloof u echt wel ö
    ik heb in mijn leve niets anders gekend dan mij met zo'n dinges bezig te houde en aan te hore dus ik geloof da wel,
    ma langst een kant ben ik nu jaloers op u om wa ge kunt ö
    x


    Dat heb ik eraan overgehouden.af en toe heb ik ernog last van.me nicht heeft dit vroeger ook meegemaakt ze is nu 29.ze heeft zelfs met me lopen praten om dit omdat zij het ook heeft gehad.ze heeft me zelfs verteld dat ze een engel heeft gezien.


    Ice-cream Rockt more than you x3

    to > BillHisBitch,
    ik geloof j wel hoor!!
    t lijkt m egt doodeng!
    xXx


    Echt Danke mensen dat jullie mij geloven.Hij veel mensen Geloven dit niet wat ik vertel en Jullie wel en daar ben Ik heel Blij om.


    Ice-cream Rockt more than you x3

    'S avonds als ik in de spiegel kijk om mijn make-up er af te halen..Zie ik meestal iets wits bewegen op de achtergrond Dus tjah..En 's avonds hoor ik heel vaak gebrul fzo Heel raar ; O


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)

    jA i know.
    dit zou je egt niet mee willen maken.het werd gwn so erg dat ik zelfmoord wou plegen.Gelukkig dat ik dat niet gedaan heb ofso.
    ik kan hier gewoon weer om janken.ik vindt het al moeilijk om het te vertellen weet je.

    aaagh(K) noujaa ik ben er wel voor je hoor(K)

    Weetje eigenlijk is deze topic best fijn, want op mn school kijken ze je eerder raar aan, als je dit soort dingen verteld.