• zéér interesant onderwerp ni?

    schrijf hier u verhaal wa ge al hebt mee gemaakt
    ik word al heel mijn leven achtervolgd door een geest blijkbaar,en ik weet ni waarom.Ik heb geen familielid dat dood is dusja.dan heb ik een vriendin waar er mense in haar lichaam zitte,geesten in haar huis,en die een 3e oog heeft.Nuja..ze bleef is bij mij slape en het was dus donker in de kamer en ik keek zo naar de kant waar mijn vriendin lag en ik begon ineens kei hard te kresse..ik zag gewoon ne mens op haar ligge Oo.Dan was ik bij haar[die zit heél veel alleen thuis] hoorden we boven in haar slaap kamer voetstappe.[waar we dus nog moeste slape] ze heeft ook al voor gehad dat ze in bad zat en het water ineens in bloed veranderde voor een paar seconde Oo.ik heb ook de deurklink van haar voordeur een hele tijd zien bewege terwijl er niemand thuis was buitte ons en wij allebij met schrik in de zetel zate.
    Én nu jullie verhaal ö

    (...)
    aaagh(K) noujaa ik ben er wel voor je hoor(K)



    aaah dat Vindt ik Nou lief!!!(K)


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Weetje eigenlijk is deze topic best fijn, want op mn school kijken ze je eerder raar aan, als je dit soort dingen verteld.


    Ja bij mij ook daarom ben ik blij dat jullie me geloven enz


    Ice-cream Rockt more than you x3

    ik heb met een vriendin een keer bloody mary opgeroepen
    en toen zagen we haar in de spiegel
    maar ik was hellemaal vergeten wat ik tegen haar moest zeggen
    dat was belangrijk dat moest je tegen haar zeggen
    en als je dat niet deed dan zag je haar elke avond nog in de spiegel en elke avond als ik me tanden poets zie ik achter me een zwarte schim dus ik durf egt nooit meer zonder me zus me tanden te poetsen ofzo


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    (...)

    Dat heb ik eraan overgehouden.af en toe heb ik ernog last van.me nicht heeft dit vroeger ook meegemaakt ze is nu 29.ze heeft zelfs met me lopen praten om dit omdat zij het ook heeft gehad.ze heeft me zelfs verteld dat ze een engel heeft gezien.

    een engel ö
    oke da moet echt..waauw zijn!
    op het moment zelf da ge zo dinges mee maakt is het zo eng,
    maar om er achter af als het voorbij is aan te denken..ge hebt iet mee gemaakt wa maar heel weinig mensen hebben mee gemaakt..en ge kunt dinges da ook bijna niemand kan.

    ik heb met een vriendin een keer bloody mary opgeroepen
    en toen zagen we haar in de spiegel
    maar ik was hellemaal vergeten wat ik tegen haar moest zeggen
    dat was belangrijk dat moest je tegen haar zeggen
    en als je dat niet deed dan zag je haar elke avond nog in de spiegel en elke avond als ik me tanden poets zie ik achter me een zwarte schim dus ik durf egt nooit meer zonder me zus me tanden te poetsen ofzo

    bloody mary ?

    (...)
    bloody mary ?


    oohh dat vind ik zo eng!! ik heb daar een keer een film van gezien alleen in het donker,ik kon niet meer slapen. ben nu al weer bang!! ja mensen ik ben HEEL SNEL bang:$

    (...)
    een engel ö
    oke da moet echt..waauw zijn!
    op het moment zelf da ge zo dinges mee maakt is het zo eng,
    maar om er achter af als het voorbij is aan te denken..ge hebt iet mee gemaakt wa maar heel weinig mensen hebben mee gemaakt..en ge kunt dinges da ook bijna niemand kan.


    Ja dat is waar.aan de ene kant heb ik het Liever Niet.Ik bedoel als je het aan mensen vertelt dan kijken ze je aan alsog je een mogool bent.Maar aan de andere kant ben ik wel blij dat ik dit heb.


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Dat is een drankje^^


    You'd took my breath but I'll survive.

    (...)
    bloody mary ?

    uhu
    dat is een geest
    ze is omgekomen bij een auto ongeluk
    en als je om 12 uur snachts voor een spiegel gaat staan en dan rondjes draait en bloody mary zegt
    dan moet je haar zien
    en zeggen dat ze hellemaal niet lelijk is
    omdat ze dat dacht in haar verleden.
    en ze reist door spiegels heen ofzo


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    (...)

    oohh dat vind ik zo eng!! ik heb daar een keer een film van gezien alleen in het donker,ik kon niet meer slapen. ben nu al weer bang!! ja mensen ik ben HEEL SNEL bang:$


    Me hartsvriendin haar zus deed het met haar vriendinnen op kamp dus precies om 12uur snachts gingen ze naar de buitenwc's want daar was een spiegel.dus toen riepen ze drie keer bloed maria en toen zagen ze haar.de volgende dag liep haar vriendin op straat en werd ze overeden door een auto zonder iemand achter het stuur en was ze dood.


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    Ja dat is waar.aan de ene kant heb ik het Liever Niet.Ik bedoel als je het aan mensen vertelt dan kijken ze je aan alsog je een mogool bent.Maar aan de andere kant ben ik wel blij dat ik dit heb.

    Ér zijn altij mense die er mee lache,en moeste sommige mense die er ni in gelove leze wa wij hier allemaal zegge verklare ze ons ook zot of wat dan ook.ik heb een paar weke gelede een spiegel in mijn kamer gezet ook al was daar geen plaats meer voor door de een of andere manier moest die in mijn kamer staan.En ik heb altijd het gevoel dat er iets mis is me die spiegel,zelf weet ik ni wa ma der klopt iet ni en nermaal zouw ik die uit mijn kamer zette..maar door de een of andere rede laat ik die er staan

    Ow dat Bloody Mary!
    Ik ging dat een keer doen, in mijn slaapkamer, Alleen er gebeurde niks, maar je hoorde ineens een soort gil buiten! Toen had ik ook zoiets van,, was dat toeval..?!

    (...)
    uhu
    dat is een geest
    ze is omgekomen bij een auto ongeluk
    en als je om 12 uur snachts voor een spiegel gaat staan en dan rondjes draait en bloody mary zegt
    dan moet je haar zien
    en zeggen dat ze hellemaal niet lelijk is
    omdat ze dat dacht in haar verleden.
    en ze reist door spiegels heen ofzo

    woooow ö
    nu krijg ik de verleiding om da te doen..
    maar ik heb spijtig genoeg een akelige spiegel in mijn kamer staan Oo

    (...)

    Me hartsvriendin haar zus deed het met haar vriendinnen op kamp dus precies om 12uur snachts gingen ze naar de buitenwc's want daar was een spiegel.dus toen riepen ze drie keer bloed maria en toen zagen ze haar.de volgende dag liep haar vriendin op straat en werd ze overeden door een auto zonder iemand achter het stuur en was ze dood.


    ENG!!! IK BEN BANG GEWORDEN MENSEN!! ik denk dati k maar eens hier wegga!!,,anders slaap ik weer niet vanacht.

    (...)

    Me hartsvriendin haar zus deed het met haar vriendinnen op kamp dus precies om 12uur snachts gingen ze naar de buitenwc's want daar was een spiegel.dus toen riepen ze drie keer bloed maria en toen zagen ze haar.de volgende dag liep haar vriendin op straat en werd ze overeden door een auto zonder iemand achter het stuur en was ze dood.

    Woow Ö
    dat is egt erg:O
    gelukkig is er met mij niks ergs gebeurt maar klopt
    je kan ook bloed maria zeggen of bloodie marie of bloody mary xD
    maar als je haar daarna weer oproept en in het engels zeg youre not ugly
    dan ben je van die vloek af ofzo


    Life is a fairytale, told by an idiot.