• zéér interesant onderwerp ni?

    schrijf hier u verhaal wa ge al hebt mee gemaakt
    ik word al heel mijn leven achtervolgd door een geest blijkbaar,en ik weet ni waarom.Ik heb geen familielid dat dood is dusja.dan heb ik een vriendin waar er mense in haar lichaam zitte,geesten in haar huis,en die een 3e oog heeft.Nuja..ze bleef is bij mij slape en het was dus donker in de kamer en ik keek zo naar de kant waar mijn vriendin lag en ik begon ineens kei hard te kresse..ik zag gewoon ne mens op haar ligge Oo.Dan was ik bij haar[die zit heél veel alleen thuis] hoorden we boven in haar slaap kamer voetstappe.[waar we dus nog moeste slape] ze heeft ook al voor gehad dat ze in bad zat en het water ineens in bloed veranderde voor een paar seconde Oo.ik heb ook de deurklink van haar voordeur een hele tijd zien bewege terwijl er niemand thuis was buitte ons en wij allebij met schrik in de zetel zate.
    Én nu jullie verhaal ö

    (...)
    ja, kan iemand zich voorstellen dat er NIKS is? wat houdt niks precies in eigenlijk:S als je je dat voor gaat stellen... hoe kan je in godsnaam stoppen te denken. Probeer dat voor te stellen, nou dat lukt mij niet hoor. heel lastig om uit te leggen, maar niks zijn, is ook niks doen, niks voelen en niks dat vanuit jezelf komt zoals gedachtes en bewegingen
    quite creepy... nee dat kan ik me niet voorstellen. Dat is ook de reden dat ik sterk in reïncarnatie geloof.
    nja... één van de redenen
    idd. Maar ik wil ook dat er iets is na de dood, ik bedoel ik hoop dat er iets is na de dood.
    & het schijnt dat ik een vorig leven heb gehad en dat ik daarom vroeger heel veel woede uitbarstingen heb gehad, en daarom bang ben/was voor kappers. Mijn moeder heeft me toen mee genomen naar iemand die ook paranormaal was, ze had mijn zesde zintuig ook voorspelt enzo, & sinds dien geen woede uitbarstingen meer =']


    Sweet dreams will come true.

    ik had zo is dat ineens mijn licht uitging. en ik kreeg het niet meer aan. en opeens kreeg ik een SMS van mezelf ö

    *het is donker en ik ben bang, ik wil naar het licht, maar ik zie het niet*

    echt creepy, heb heel de nacht geen oog meer dichtgedaan ö
    Dat lijkt me vet eng :|


    Sweet dreams will come true.

    (...)Dat lijkt me vet eng :|
    was ht oowk man o_o
    vooral die sms was erg. dat licht niet, omdat k dacht dat ht van de elektriciteit was.
    niet dus o_o

    (...)idd. Maar ik wil ook dat er iets is na de dood, ik bedoel ik hoop dat er iets is na de dood.
    & het schijnt dat ik een vorig leven heb gehad en dat ik daarom vroeger heel veel woede uitbarstingen heb gehad, en daarom bang ben/was voor kappers. Mijn moeder heeft me toen mee genomen naar iemand die ook paranormaal was, ze had mijn zesde zintuig ook voorspelt enzo, & sinds dien geen woede uitbarstingen meer =']

    jaa, ik ben erachter gekomen dat ik in mijn vorige leven als heks verbrand was... leuk-_-"
    maar het grappige is, dat het soort van klopte ook xD
    maar dat ik om een reden waar ik onschuldig voor was (iemand vergiftigen)
    maar ik heb daar best veel kennis uit meegenomen, van zesde zintuig enzo. Met geesten en heel veelverstand daarvan hebben xD
    maar ik moe gaan:P
    maken we heer een topic: Geesten2. van ?? xD
    Xxx Doo(K)


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    (...)was ht oowk man o_o
    vooral die sms was erg. dat licht niet, omdat k dacht dat ht van de elektriciteit was.
    niet dus o_o
    Ik had mezelf gek gemaakd met mijn gedachten, weet ik zeker xS
    Ik was een keer zo bang dat ik dacht dat mijn posters bezeten waren door geesten. Bill grijnsde ineens heel eng, en Tom keek zo van 'Haha, wat ik ehb ik toche en medelijde' SARCASME, en Georg & GUstav weet ik niet meer O.o


    Sweet dreams will come true.

    (...)
    jaa, ik ben erachter gekomen dat ik in mijn vorige leven als heks verbrand was... leuk-_-"
    maar het grappige is, dat het soort van klopte ook xD
    maar dat ik om een reden waar ik onschuldig voor was (iemand vergiftigen)
    maar ik heb daar best veel kennis uit meegenomen, van zesde zintuig enzo. Met geesten en heel veelverstand daarvan hebben xD
    maar ik moe gaan:P
    maken we heer een topic: Geesten2. van ?? xD
    Xxx Doo(K)

    WOw ;O Das hefitg. Maar wel vet dat je daar kennis van hebt meegenomen <3

    Ja, dat topic komt er :D


    Sweet dreams will come true.

    Ik heb heel vaak last van geesten maar ik kan ze niet zien hooguit voelen. Ze maken duidelijk dat ze er zijn met geluiden enzo, en dan word ik bang omdat ik nie weet wat het is. Iemand een idee hoe ik dat kan helpen ofzo?

    Als ik savonds alleen ben, aan de pc of een boek te lezen ofz, heb ik soms het gevoel dat er iemand meeleest en doet wat ik doe ,
    Soms is dat best eng.

    heel creapy allemaal... dat heb ik dus nooit..


    Je moet worden wie je bent.

    Ik heb heel vaak last van geesten maar ik kan ze niet zien hooguit voelen. Ze maken duidelijk dat ze er zijn met geluiden enzo, en dan word ik bang omdat ik nie weet wat het is. Iemand een idee hoe ik dat kan helpen ofzo?
    Ik denk altijd dat mijn idool bij me is, heel kinderachtig, maar weet dat ik niet de enige ben...:X


    Sweet dreams will come true.

    (...)Ik denk altijd dat mijn idool bij me is, heel kinderachtig, maar weet dat ik niet de enige ben...:X
    Doet ik ook O.o

    (...)Doet ik ook O.o
    Ik ook

    Wacht even mensen, nog 2 reacties en dan is deze vol, dus ik maak een nieuwe als jullie het niet erg vinden xD

    Ik heb bijna altijd het gevoel dat als ik alleen in mijn kamer ben, dat ik níét alleen ben. En ohja! Ik deed een keer mijn cd speler ding aan, (Zimmer 483) en toen begon die In die Nacht af te spelen!! Die stond er niet op, en ik had ook niet een speciale editie ofzo...


    Dat je In Die Nacht hoorde is logisch, want dat is een hidden track op de Zimmer 483 cd.

    Ik heb ook gelezen dat veel mensen van die vlekken zien, maar dat is dus volkomen normaal (behalve als ze vorman van gezichten enzo aannemen). Normaal gezien, ik weet niet of dit bij iedereen zo is, zijn die gekleurde vlekken positief geladen hersendeeltjes die ontladen. Volkomen normaal dus.

    Ik had nog ergens iets gelezen, maar ik kan het niet meer vinden .. typisch. Nou ja. Het ging erover dat je half slaapt en half wakker bent en dan opeens het gevoel hebt in een put te vallen. Er stond ook dat het geklop van het hart duidelijk te horen was, dat men nog kon denken enzo, maar niet bewegen. Als je dit meemaakt heb je geluk! Dit is de eerste fase van een spontane levitatie (uit het lichaam treden). Als je dat echt wil doen, moet je, je voorstellen dat je, je aan een touw omhoog trekt of dat je opzij rolt. Succus!

    Het wordt al redelijk lang, maar ik heb zelf ook enkele dingen meegemaakt, die eigenlijk helemaal niet eng zijn:

    1. Mijn vader vertelde me dit: hij stond in de badkamer en plots sprongen de douchedeuren (die beide van glas zijn) tegelijkertijd kapot zonder enige aanleiding. Er waren ook geen barsten in het glas ofzo. Verder denk ik niet dat het een geest was, omdat dit huis niet overgekocht is en er normaal gezien geen geesten in kunnen wonen.

    2. Ik, mijn zus en een vriendin waren geesten aan het oproepen (doen we regelmatig). Het was een jongentje. Eerst vroegen we zijn naam (wat verplicht is!). Het was een cijfer- en lettercombinatie, slecht nieuws dus. Verder zijn we te weten gekomen dat het ging om een 8-jarig jongentje dat ons wou vermoorden.. We hebben uiteindelijk het contact verbroken en de plaats gereinigd. Later hebben we er geen last meer van gehad. Op het moment dat het gebeurde waren we super bang, maar nu vinden we het gewoon grappig.

    3. Een andere keer waren we geesten aan het oproepen. We waren alleen thuis. Ik zat recht tegenover de deur, wat ik beter niet had gedaan. De deurklink ging omlaag, ookal had ik geen voetstappen gehoord. Toen de deurklink weer omhoog ging, was het weer helemaal stil. Dit is in het totaal 2 keer gebeurt. Dus ik weet niet wat het was.

    4. Ik hoorde soms iets uit mijn boksen (van de computer). Het waren een man en een vrouw die tegen elkaar aan het praten waren. De taal leek een mengeling van Duits, Frans en Japans ofzo. Op de achtergrond hoorde ik vogels enzo. Ik heb geen idee wat het was. Ik hoorde dat redelijk vaak. Maar op een dag heb ik het mijn zus en mijn moeder vertelt en die verklaarde me gek. Ik zei dat ik zeker wist dat het uit mijn boksen kwam. Mijn moeder haar reactie: "ja, dat denken gestoorde mensen ook." Nou ja, daarna heb ik er nooit meer iets van gehoord.

    Buiten die dingen is alles volkomen normaal. Buiten dat ik momenteel aan het oefenen ben om aura's te zien, dat zou leuk zijn. En mijn beste vriendin ziet een soort van lichtflitsen, wat dus geesten blijken te zijn. En ook heb ik 5 keer een test gedaan en elke keer kom ik erop uit dat ik aanleg heb als medium.. zou ook wel leuk zijn. Dit waren mijn cijfers:
    Reader: 60%
    Channeler: 25%
    Medium: 83%
    Sjamaan: 75%

    Ik denk dat het zo wel lang genoeg was (A)

    wow, ik maak ook zoveel mee ..
    ik riep vaak geesten op &zo
    & wat ik dan meemaak is niet normaal..
    zo had ik byvoorbeeld die zelfde dag hé,
    ik was naar de frituur gegaan hé,
    & twas koud buiten,
    de ramen waren vochtig,
    zag ik daar ineens het hoofd van jezus! :|
    ik schrok me een hoedje!
    & dan was ik een keer met me moeder in de auto,
    zag ik ineens een meisje de straat oversteken,
    maar me moeder zag niets ..
    & dan altyd als k op school was,
    of ze zagen me op de webcam,
    dan zag je ALTYD iemand achter me..
    eerst geloofde ik het niet,
    maar toen ik in de webcam keek was dat echt zo :|
    & ik had dan altyd last van stemmen,
    die iets zeiden,
    twas eerder gefluister ,
    want het meeste verstond ik niet.
    maar khad zo een nacht dat ik zo laat op de comp. was,
    & een stem zei gwn de hele tyd myn naam!
    ik werd gek, dat heeft zo een paar maanden geduurt!
    nu roep ik al een tydje geen geesten op,
    & ik zie inderdaad niets meer..
    behalve dat ik wel nog vaak
    witte bollen op myn muur zie,
    & dat ik jezus op de ramen zie..
    wat ik echt ENG vind!


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt