• weetje, waar ik wel eens aan heb gedacht, de zogenaamde 'vampiers' kunnen wel niet tegen bloed, en dan heb je bella, wat nou als zij ongesteld is? :O best stom, maarja..

    BlueElephant schreef:
    (...)
    Soms wel, maar ze ontharen zich wel nooit xp
    Nooit staat daar 'En toen ging ik myn benen waxen ofzo :'D '

    Goh, dat komt ook echt vreselijk lame over. x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Omdat wanneer je een vampier bent,je op dezelfde
    leeftijd blijft toen je als vampier getransformeerd werd,dus wordt je niet meer ongesteld of ouder.Je eierstokken blijven hetzelfde,dus kan je ook niet zwanger meer worden.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Allure schreef:
    Omdat wanneer je een vampier bent,je op dezelfde
    leeftijd blijft toen je als vampier getransformeerd werd,dus wordt je niet meer ongesteld of ouder.Je eierstokken blijven hetzelfde,dus kan je ook niet zwanger meer worden.

    Wat een uitleg, alleen snap ik 'm niet. -voelt zich dom-


    *insert philosophical cringe expression here*

    Semetal schreef:
    Lmao, ik zie ze al op haar pussy afstormen.


    Rofl :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    weet je dat ik meer medelijden heb met bella gezien het feit dat edward toch zo koud als ijs moet zijn? zal voor zn zaakje niet heel anders zijn denk ik?:Y)

    haha, ja dat dacht ik ook al maar ze heeft vast VamPax
    ook als ze naar de w.c zou gaan dan horen ze ook alles... Sexy hoor(cool)


    To The Stars Through Adversity

    dotcom schreef:
    Nog zoiets, als je geen bloed hebt kan je toch ook geen stijve krijgen? Hoe kunnen ze dan in godsnaam Renesmee ter wereld brengen? :'D


    -valt om van het lachen-

    Vampiers kunnen niet ongesteld worden want hun lichaam kan niet veranderen.


    If you want perfection, buy a Barbie

    dotcom schreef:
    Nog zoiets, als je geen bloed hebt kan je toch ook geen stijve krijgen? Hoe kunnen ze dan in godsnaam Renesmee ter wereld brengen? :'D


    oké, dat is geniaal ;D


    We're hiding behind skin that's too tough

    dotcom schreef:
    Nog zoiets, als je geen bloed hebt kan je toch ook geen stijve krijgen? Hoe kunnen ze dan in godsnaam Renesmee ter wereld brengen? :'D
    Ik heb hier nu serieus over na zitten denken. De enige reden die ik kan bedenken is dat ze permanent stijf worden. Al heb ik nog steeds geen idee hoe ze daarna klaarkomen. Het blijft een groot raadsel voor mij.


    Life is hard and then we die

    Wat ik me eigelijk afvroeg bij de film;
    Ze zeggen dat vampiers áltijd bleek zijn, maar die Laurent is een vampier, maar hij is bruin:X


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ja, inderdaad!
    En áls ze dan als vampier geen bloed meer heeft, betekent dat dan niet ongesteld = onvruchtbaar?
    Raar. ze kreeg een kind.

    Heeeel raar.


    make cake, not war

    XLightAngelX schreef:
    Wat ik me eigelijk afvroeg bij de film;
    Ze zeggen dat vampiers áltijd bleek zijn, maar die Laurent is een vampier, maar hij is bruin:X



    Da's dus superraar!


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    VeraPotter schreef:
    Ja, inderdaad!
    En áls ze dan als vampier geen bloed meer heeft, betekent dat dan niet ongesteld = onvruchtbaar?
    Raar. ze kreeg een kind.

    Heeeel raar.



    Ze kreeg een kind vóór dat ze een vampier werd.(nerd)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Virgo schreef:
    (...)


    Da's dus superraar!
    Nu je het zegt ja...


    Life is hard and then we die