• weetje, waar ik wel eens aan heb gedacht, de zogenaamde 'vampiers' kunnen wel niet tegen bloed, en dan heb je bella, wat nou als zij ongesteld is? :O best stom, maarja..

    Ik denk dat Stephenie Meyer voortaan iets beter over dit soort dingen moet nadenken:Y)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Precies hetzelfde3 met Edward. Bella is zwanger, en om zwanger te zijn moet je sex hebben, voor sex te hebben moet de man een stijve hebben, en dat kan Edward niet krijgen want hij heeft geen bloed. Heel onlogisch allemaal.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    owke :S


    Niets is moeilijker terug te vinden dan verloren vetrouwen..

    GODISHOT schreef:
    Precies hetzelfde3 met Edward. Bella is zwanger, en om zwanger te zijn moet je sex hebben, voor sex te hebben moet de man een stijve hebben, en dat kan Edward niet krijgen want hij heeft geen bloed. Heel onlogisch allemaal.

    Volgens mij heeft Edward sowieso al een stijve. Vanwege dat hij zo koud is, is z'n pik gewoon bevroren.(krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    haha ja daar zat ik ook al over te denken xD


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    dat vroeg ik me ook al een tijdje af ja XD


    A Noble was Born in Chaos

    Joker schreef:
    Lmao, ik zie ze al op haar pussy afstormen.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    GoVS schreef:
    dat is net zoiets als naar het toilet dat zie je ze nooit doen!


    like dat is dus waarom ik een film wil maken waar mensen naar de wc gaan en de slechterik wint^^


    Stop holding me under and let me breathe.

    Caithlyn schreef:
    (...)
    Volgens mij heeft Edward sowieso al een stijve. Vanwege dat hij zo koud is, is z'n pik gewoon bevroren.(krul)


    maar zijn sperma ook. leuk een ijspegel in je^^


    Stop holding me under and let me breathe.

    Dit is echt... geniaaal :9~


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Joker schreef:
    Lmao, ik zie ze al op haar pussy afstormen.

    GODISHOT schreef:
    Precies hetzelfde3 met Edward. Bella is zwanger, en om zwanger te zijn moet je sex hebben, voor sex te hebben moet de man een stijve hebben, en dat kan Edward niet krijgen want hij heeft geen bloed. Heel onlogisch allemaal.

    Jij met je vies brein ook al is het logissssss
    HAHA

    haha ja dat vroeg ik me ook al af
    maar ik weet het niet xD

    Medicine schreef:
    Nog zoiets, als je geen bloed hebt kan je toch ook geen stijve krijgen? Hoe kunnen ze dan in godsnaam Renesmee ter wereld brengen? :'D


    nou je hebt wel gelijk vind ik. bijvoorbeeld ook: als je een vampier bent kun je geen kind meer krijgen. ik bedoel, het meisje haar voortplantingsorganen werken dan niet meer. Why the hack die van Edward dan wel hea?


    "Let them eat cake!"

    Virgo schreef:
    Omdat wanneer je een vampier bent,je op dezelfde
    leeftijd blijft toen je als vampier getransformeerd werd,dus wordt je niet meer ongesteld of ouder.Je eierstokken blijven hetzelfde,dus kan je ook niet zwanger meer worden.


    het hele systeem word als het ware uitgeschakeld hea. een vampier is immers een levende dode.


    "Let them eat cake!"