• weetje, waar ik wel eens aan heb gedacht, de zogenaamde 'vampiers' kunnen wel niet tegen bloed, en dan heb je bella, wat nou als zij ongesteld is? :O best stom, maarja..

    XLightAngelX schreef:
    Wat ik me eigelijk afvroeg bij de film;
    Ze zeggen dat vampiers áltijd bleek zijn, maar die Laurent is een vampier, maar hij is bruin:X


    Donkere mensen kunnen er ook bleek uit zien hoor, XD


    "Let them eat cake!"

    hmmm... foutjes in het vampierschap xD


    Tengoku wa jubunde wa nai

    Dat heb ik me altijd afgevraagd en ze wordt wel ongesteld - staat in Breaking Dawn - ik snap daar echt niks van x'D


    Get back motherfuckerz'

    Conflate schreef:
    (...)
    Volgens mij heeft Edward sowieso al een stijve. Vanwege dat hij zo koud is, is z'n pik gewoon bevroren.(krul)

    Omg x'D


    Get back motherfuckerz'

    Dat vraag ik me ook soms af ... xp


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Cadillac schreef:
    Wat mij opvalt is dat meiden in boeken nooit ongesteld worden..
    nu je het zegt nooit aan gedachtxD


    You can't not look cool with a crossbow.

    Is dat niet zoiets wat je een beetje verzwijgt in boeken? Ik bedoel, je leest ook nooit dat ze naar de wc gaan.

    Maar nog iets stoms wat ik me afvroeg,, zou je ook een vampierdier kunnen maken? bv, een hond bijten ofzo, en dat die hond dan een vampier hond wordt?:X


    Travel far enough, you'll meet yourself

    omdat het bedekt is denk ik. ze heeft er 2 lagen kleding overheen en trouwens als ze verband heeft stormt jazzie toch ook niet op haar af? en er bestaan tampons, en die gebruikt zij. lees breaking dawn. daar vindt ze een doosje tampons


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Mythical schreef:
    (...)

    Donkere mensen kunnen er ook bleek uit zien hoor, XD


    jaaa dat vond ik raarder hoor. iedereen is bleek en hij is poepie bruin.


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Maar het klopt ook niet. In deel een loopt Victoria huilend de trap af met tranen. Vampiers huilen zonder tranen!! Heel haar make-up was uitgelopen en haar wangen waren nat. dat klopt gwn niet.
    x


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    XD het is sowiesow dat er heel veel fouten in een filmmworden gemaakt. Kijk bijv. Naar Harry Potter films. In de twilight saga zullen vast ook fouten zijn gemaakt. En in sommige boeken hebben ze het wel over ongesteld zijn.
    En in Breaking Dawn speelt de ongesteldheid een hele grote rol; ze wordt het namelijk niet.
    Dussss, nog iets uhmm, oh ja het is toch te verwachten dat Edward 24/7 een stijve heeft?
    Maar wacht, hun binnnste werkt toch niet meer?
    Geen bloed, geen melk, dus ook geen sperma.
    Hoe THE fuck kan Bella zwanger worden. O.o


    Levensgenieter.

    DamonRush schreef:
    XD het is sowiesow dat er heel veel fouten in een filmmworden gemaakt. Kijk bijv. Naar Harry Potter films. In de twilight saga zullen vast ook fouten zijn gemaakt. En in sommige boeken hebben ze het wel over ongesteld zijn.
    En in Breaking Dawn speelt de ongesteldheid een hele grote rol; ze wordt het namelijk niet.
    Dussss, nog iets uhmm, oh ja het is toch te verwachten dat Edward 24/7 een stijve heeft?
    Maar wacht, hun binnnste werkt toch niet meer?
    Geen bloed, geen melk, dus ook geen sperma.
    Hoe THE fuck kan Bella zwanger worden. O.o


    dat kan wel. hij raakt bevroren in de staat waar hij in is. dus dat kan. alleen bij de meiden kan dat niet omdat hun lichaam zo erg niet meer kan veranderen. Dat andere is maar iets kleins.
    x


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    ELLNx schreef:
    weetje, waar ik wel eens aan heb gedacht, de zogenaamde 'vampiers' kunnen wel niet tegen bloed, en dan heb je bella, wat nou als zij ongesteld is? :O best stom, maarja..

    Ja, heb ik ook wel eens bedacht, maar misschien is dat geen lekker bloed ofzow...?xD


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    hahaha, best goed over nagedacht.


    Love is in the air'<3

    AnoukCullen schreef:
    Maar het klopt ook niet. In deel een loopt Victoria huilend de trap af met tranen. Vampiers huilen zonder tranen!! Heel haar make-up was uitgelopen en haar wangen waren nat. dat klopt gwn niet.
    x


    Waar, dat dacht ik ook toen ik de film zag

    Ik houd het er maar op dat het een geweldig verhaal is, maar wel hartstikke onmogelijkxD


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan