• Echt hoor.
    Wij hebben zo'n tweepersoons bank en nog vier andere eenpersoons banken, ofzo. En als ik dan op die grote bank ga liggen, denk ik van hè, ff lekker languit, komt madame weer aangehuppeld. Dan is de rust dus voorbij hè. Dan komt ze aan je voeten liggen, zodat je ze wel moet intrekken. Of in je knieholte, zodat je je niet meer kan bewegen. En probeer je niet te verleggen want dan gaat ze grommen. Ik ben al twee keer van de bank afgevallen door haar o.o

    Ook met eten enzo. Als er geen jus bij zit, eet ze het niet. Ze eet ook geen hondenvoer maar alleen mensenvoer, zegmaar. En als er groenten onder zitten haalt ze die er eerst uit voordat ze eet.

    Best erg eigenlijk :'D
    Oja, nog wat, ze moet de trap opgedragen worden, want ze wil niet zelf lopen.

    [ bericht aangepast op 19 april 2010 - 14:41 ]


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    mijn hondje gaat altijd, net als ik opsta om even iets uit de keuken te halen ofzo, gelijk op mijn plek liggen zodat ik noodgedwongen ergens anders moet zitten. Ik kan hem dan wel oppakken maar dan wordt ie chagerijnig. En de kat van mijn broer doet precies hetzelfde!!

    verder zijn ze wel lief hoor, I love my Dog (H)


    The grass is not always greener on the other side

    haha briljant mijn poes is ook verwent maar ze is een schat waarschijnlijk is ze daarom verwent maar pech


    Het komt wel goed schatje <3

    Reusje schreef:
    haha briljant mijn poes is ook verwent maar ze is een schat waarschijnlijk is ze daarom verwent maar pech
    Ja precies!! Ze zijn gewoon te lief dat ze daarom zo verwend zijn!


    The grass is not always greener on the other side

    WHAHAHAAAAA! dat vind ik echt hilarisch xDxD wat unne verwende poet op zn limburgs xD


    life is short, waste it with anime ='D

    Lol


    -