• Jaja mensen jullie lezen het goed ;)

    http://i300.photobucket.com/albums/nn24/JOLIENN__x3/32422464js4.jpg

    Die heeft tog al lang nen auto???

    Ik dacht dat die auto van Bill was:S
    Las ik op een site waar dat allem "gebeurtenissen" van de Th'ers op staan...


    Jullie zullen altyd by ons blyven x

    Omg, Georg en Bill hebben geen smaak als het om auto's gaat. Die van Tom is nog wel redelijk geweldig, maar wat moet je nu met zo'n klein teringdoosje? O.o


    je hebt gelijk, die auto's zijn veels te klein geef mij maar zo een grote als die van Tom :Y)


    CяуρтιCαℓ

    (...)
    je hebt gelijk, die auto's zijn veels te klein geef mij maar zo een grote als die van Tom :Y)

    Idd, daar kun je tenminste je benen fatsoenlijk strekken >.< Zo'n grote auto is geschikt voor allerlei doeleinden ^^

    x'D

    Dat Tom zo'n "busje" neemt xD, kom op zeg, alsof hij een grote familie gaat stichten xD. *Naja, of hij wilt gewoon ruimte.*

    Én die van Bill, ik vind die kleur gru-welijk XD..

    Die van Georg rockt Ö

    xD

    xxx

    Die heeft tog al lang nen auto???


    ja volgens mij had ie ook een groene toch?
    dat zach je toen bill ziek was was er een TH Tv en toen gingen ze klimmen ofsoo xD en toen kwamen ze met die auto...
    *zoekt die filmpje*

    http://nl.youtube.com/watch?v=zE74wJPfgXQ

    op deze filmpje zie je bij het begin dat georg met een auto komt, volgens mij is ie donker groen of ik zie het gwn verkeerd =.=


    x


    C&#1103;&#1091;&#961;&#1090;&#953;C&#945;&#8467;

    die auto valt wel mee,maar k vind tom z'n auto nog altijd de mooiste!


    I need you like a heart needs a beat

    Georg heeft hem al heel lang heXD
    bij THtv deel zoveel kwam hij Gustav toch ook ophalen in een auto om te gaan klimmen(A)


    I am an idiot, I move.

    Omg, Georg en Bill hebben geen smaak als het om auto's gaat. Die van Tom is nog wel redelijk geweldig, maar wat moet je nu met zo'n klein teringdoosje? O.o


    Heeft Bill een auto dan :O


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    En nu kan ik eindeluk met hem foefelen op de achtrbank xD


    Your sex is a killer.

    ik vind hem wel mooi :D hij kost ook ongeveer 100 000 euri he :D ik vind deze mooier dan die van bill, khou ni zo van grijze autos... en die van tom, nja, die is tommerig :D

    WOOOW. >:'|
    Eerst neemt Tom een van de auto's die ik graag wil
    Nu Georg ook al. >.<

    AAAAAAAAAH.
    niet eerlijk :( (H)


    It's not the same without you.

    Omg!!
    Die Hebben Allemaal Zo'n Goeie Smaak Van Auto é!!
    Nu Alleen Nog Gustav!!!<3
    xP
    De Auto Van Tom Valt Wel Het Meeste Op xP


    A Shipwreck In The Sand

    die auto zag je ook al op th tv xD


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Aaaaah dikke bmw *Jaloers*


    I recycle my thoughts.