• De stelling van vandaag luidt:
    België en Nederland zouden één land moeten worden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Zou niet weten waarom.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Neeh, goed zoals het nu is.


    - welcome to my nightlightworld.

    zonder nederland zijn er hier in België al genoeg problemen. niks tegen nederlanders hoor maar die politiekers hé


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    nee, liever niet. Nu kan ik nog zeggen dat frans leren totaal nutteloos is.
    Vlaanderen vind ik best, maar wat is het nut?
    Er zijn sowieso altijd mensen die dan weer zelfstandig willen zijn. En hoe lang denk je dat het gaat duren tot de regering eerlijk verdeeld is?


    Alis volat propriis

    HEARTBUCKS schreef:
    Vlaanderen zou naar nederland mogen, ik kom namelijk beter overeen met nederlanders dan met belgen [:
    maar de walen moeten naar frankrijk, ik kan geen frans en dan moeten we het leren op school omdat ons land twee-talig is, nutteloos als je het mij vraagt. Want ik kom alleen in Walonië om naar Walibi te gaan [:

    dat maakt niet uit je zal zovizo frans moeten leren. En ik vind het goed zo als het nu is we moeten geen extra moeite doen om vlaandderen en nederland te verbinden vind ik

    Alleen Vlaanderen.
    Alleen dan gaan de Belgenmoppen weg, jammer.


    Your make-up is terrible

    pompiedompim schreef:
    De walen mogen van mij bij frankrijk gaan horen ofzo maar de vlamingen mogen wel bij NL hoor! :'D


    Dat zeggen ik en mijn zus ondertussen al JAREN!


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Maakt voor mij niet uit (:

    NEE echt totaal ni :X


    Stop wishing, Start doing..

    Misschien.
    Maar dan enkel Vlaanderen, Walonië moet maar bij Frankrijk.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik vind dat de vlaampjes naar ons mogen komen ^^ Word het meteen een stuk gezelliger ÉN word het smsen naar hun goedkoper, want dan krijgen ze dezelfde eerste nummer 06. De walen mogen weg blijven, laat ze maar naar die uh mierenneukers van fransen gaan :Y) Sorry ik mag Fransen niet.....


    Yongguk & Daehyun <33

    SasjaDG schreef:
    Vlaanderen mag wel bij NL, maar wallonië mag wel naar Frankrijk (A)


    (A)(A)(A)


    'Pixels are real, in the heart of their fans' ~ Fixi

    Aan de ene kant wel maar aan de andere kant ook weer niet. In Nederland spreken we geen frans dus alleen de Vlaamlinge zou handiger zijn.(en dan heb je dat gedoe tusse te Vlaamlingen en de Walen niet meer).

    Grappig eigenlijk,mijn geschiedenis lerares zei laats dat Limburg eigenlijk bij belgië moest horen omdat wij meer met Belgen dan met Hollanders hebben. En uiteindelijk kwamen we er op dat Ned-Limburg en Belgies Limburg maar een staat moesten voormen.

    Maar de Vlaamlingen bij Nederland is ook goed(niks tegen de walen).


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    mee eens dan zijn we iets groter


    michael joseph jackson

    wrm... het gaat prima zo toch?


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.