• Jaa, Hier kun je, je Geest verhalen droppen.
    En jaa, Ik heb er ook nog 1 xddd
    Het ging zo:
    - Ik sliep bij een vriendin en die had mij al gewaarschuwd dat ze Geesten in huis had. Ik dacht dat het niet eng was, dus ging by haar slapen. Toen we snachts het licht uitdeden zei ze opeens "Niet te hard schoppen, er zit een jongetje achter op je bed" Ik werd dus wel een beetje bang want als ik naar het einde keek, waar hij zou moeten zitten zag ik niks. Snachts had een geest nog de deken van me afgetrokken. Ik kon niet slapen! en was bly de volgende dag weer naar huis te mogen.

    En nu jullie.
    Als je iets hebt meegemaakt.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Ik ga niet goed dromen vanavond x'D


    You are the one <33

    (...)

    Omg ik had vroeger ook zo'n pop, die zijn eigenlijk eng, echt fucking eng als je dat ziet lykt mij.
    Dat verhaal van jou doet me denken aan Chuckie x')


    IK BEN BANG VOOR DIE POPPEN.. <

    We can only learn to love by loving.

    Ik heb ook nog iets meegemaakt,
    Jaa nog iets XDDDD.
    Mme vriendin slaapte laatst bij mij, en we deden net het licht uit, 5minuten later zei ze: "Malou hoor jij ook een jongetje mama schreeuwen op de gang" Naja ik had dus helemaal niks gehoord. Opgeven moment later snachts had ze me wakker gemaakt zegt ze "Zie jij dat meisje en Jongentje ook staan daar" terwijl ze naar de hoek van de kamer wees. En indd daar stonden echt een meisje en jonge, ik drukte meteen het licht aan en deed hem niet meer uit xD Nu immers doe ik hem wel weer uitXDDD


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    (...)

    IK BEN BANG VOOR DIE POPPEN.. <

    Ghehe ja wij hadden op zo een slaapfeestje ook zo een pop die boven ons op een soort schommel hing. Konden we niet slapen omdat we dachten dat ie ging springen..-.-''


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ik heb ook nog iets meegemaakt,
    Jaa nog iets XDDDD.
    Mme vriendin slaapte laatst bij mij, en we deden net het licht uit, 5minuten later zei ze: "Malou hoor jij ook een jongetje mama schreeuwen op de gang" Naja ik had dus helemaal niks gehoord. Opgeven moment later snachts had ze me wakker gemaakt zegt ze "Zie jij dat meisje en Jongentje ook staan daar" terwijl ze naar de hoek van de kamer wees. En indd daar stonden echt een meisje en jonge, ik drukte meteen het licht aan en deed hem niet meer uit xD Nu immers doe ik hem wel weer uitXDDD


    het is sliep lieve schat(A)


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    (...)

    Ghehe ja wij hadden op zo een slaapfeestje ook zo een pop die boven ons op een soort schommel hing. Konden we niet slapen omdat we dachten dat ie ging springen..-.-''


    dat hadk dus ook zo'n schommelpop.. en die keek heel eng..

    maar ik en 1 vriendin waren x by haar thuis. en zij hadden dus zo'n piano en opeens begon die uit zichzelf te spelen. en dat leidje speelde haar overleden opa ook altyd.. dik bizar..

    en ook 1 x hadden we foto van haar opa gepakt en daar keek ie heel nors op en in 1 x begon de foto te lachen..


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    en ook 1 x hadden we foto van haar opa gepakt en daar keek ie heel nors op en in 1 x begon de foto te lachen..


    Ghehe ja dat heb ik dus altijd bij thposters.x]
    Maar best creepy.o.o


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    (...)

    Ghehe ja dat heb ik dus altijd bij thposters.x]
    Maar best creepy.o.o


    da vink dus ook :x

    maar ik had een vriendin[heb nu rusie met der] mr die kan dus geesten zien. en das dik eng.. xl
    die siet dus soms in 1 x haar opa voor zich..

    mr ik ga so ff verhaal vetrtelle over sporthalspook.. die was EWNNG..


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    IK BEN BANG VOOR DIE POPPEN.. <

    Lekker snugger hea:

    Mijn vriendin kwam by me slapen en ze wist dat ik bang was voor die pop xD
    zei was dus eerder wakker dan my had ze die pop voor me neus gezet omgf, schrok me dood van die pop "-_-


    You are the one <33

    Als ik snachts wakker word, schrik ik van Bill's gezicht aan de muuur XDDDD


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    (...)

    Lekker snugger hea:

    Mijn vriendin kwam by me slapen en ze wist dat ik bang was voor die pop xD
    zei was dus eerder wakker dan my had ze die pop voor me neus gezet omgf, schrok me dood van die pop "-_-



    omg.. als ik jou was geweest dan hadk dikke ahrtaanval gehad...


    We can only learn to love by loving.

    Ik word bang van jullie!
    Vooral omdat een een nieuwe kamer heb op zolder, en telkens als beneden de deur open staat, klapt mijn deur heletyd een klein beetje, en er viel toenet keihard een deur dicht omg dat haat ik dus zo he!


    You are the one <33

    Ik word bang van jullie!
    Vooral omdat een een nieuwe kamer heb op zolder, en telkens als beneden de deur open staat, klapt mijn deur heletyd een klein beetje, en er viel toenet keihard een deur dicht omg dat haat ik dus zo he!


    O_o..
    Ewng..
    ik denk dat de geest van myn opa in myn huis zit.. en van myn oom.. (A) << persoonlyk denk ik da he mr goe x3


    We can only learn to love by loving.

    Ik was laatst op een begravenis. Ik had een kleine tas op schoot. Op een gegeven moment zit iedereen behalve de plek naast mij, die bleef leeg. Bewoog ineens het hengsel van mijn tas! En daarna voelde het alsof iemand een hand op mijn arm legde. Toen wist ik zeker dat degene die overleden was naast mij zat.

    Heb nog veel meer dingen meegemaakt, maar ik zo gauw ff geen ander verhaal


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ik ging dus naar gym met de hele klas en ik zat dus met myn vriendinnen beetje op een hekje te kyke naar de anderen[wij altyd lui] en myn exvriendin Selina zat naar het basketball ding te kyken en opeens zegt ze ''daar staat iemand!'' wij dus kyken en ik zag niemand maar myn andere vriendin Daphne die zag dus iemand en die begon opeens te huilen... en wij dus troosten maar Selina bleef maar kyken. en ze bleef maar zeggen ''daar staat iemand daar boven!'' en toen wees se naar de tribune. en toen keek ik en toen zag ik daar zo'n man staan met een hoedje op en hy glimlachtte even naar me. en ik schrok me dus dood en toen keek ik even weg en toen ik weer keek was ie weg. en toen later moesten we touw zwaaien en toen ik begon was er niemand maar toen ik aan de overkant was stond die man erweer. ik en myn vriendinnen waren er de hele gymles bang voor...

    tada.. dat was dus het sporthalspook..


    We can only learn to love by loving.