• Jaa, Hier kun je, je Geest verhalen droppen.
    En jaa, Ik heb er ook nog 1 xddd
    Het ging zo:
    - Ik sliep bij een vriendin en die had mij al gewaarschuwd dat ze Geesten in huis had. Ik dacht dat het niet eng was, dus ging by haar slapen. Toen we snachts het licht uitdeden zei ze opeens "Niet te hard schoppen, er zit een jongetje achter op je bed" Ik werd dus wel een beetje bang want als ik naar het einde keek, waar hij zou moeten zitten zag ik niks. Snachts had een geest nog de deken van me afgetrokken. Ik kon niet slapen! en was bly de volgende dag weer naar huis te mogen.

    En nu jullie.
    Als je iets hebt meegemaakt.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    oek da klonk egt Stom xl
    mr was wel zo..


    We can only learn to love by loving.

    trouwens.. ik denk dat ik beschermd word door myn opa... (A) of door iemand anders.. << als beschermengel.. want altyd als ik byvoorbeeld me verdrietig voel dan is het net alsof iemand me vasthoud en me troost.. terwijl ik dan alleen ben...


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    O_o..
    Ewng..
    ik denk dat de geest van myn opa in myn huis zit.. en van myn oom.. (A) << persoonlyk denk ik da he mr goe x3


    Over die pop, ik had ook byna een hartaanval.

    OMGF, ik heb kippenvel ik dacht dat ik iemand in mijn nek voelde ademen -_-

    Ja dat krijg ik er van he als ik dit soort verhalen lees, Hartelyk bedankt mensen!

    Eigelyk me eige schuld x']


    You are the one <33

    (...)

    Over die pop, ik had ook byna een hartaanval.

    OMGF, ik heb kippenvel ik dacht dat ik iemand in mijn nek voelde ademen -_-

    Ja dat krijg ik er van he als ik dit soort verhalen lees, Hartelyk bedankt mensen!

    Eigelyk me eige schuld x']


    whaha x3

    ik droom nooit slecht eigenlyk bedenk ik me nu.. ook nei alsk dese verhalen lees..
    heb 1 x slecht gedroomd : over een geest die me wou vermoorden << wij hadde toen x geest opgeroepe dik ewng x3


    We can only learn to love by loving.

    mr ik ga ete
    tot strx


    We can only learn to love by loving.

    Iiieel wat eng O.o Maar het lijkt nu net of zowat half Quizlet geesten kan zien enzo XD


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Weet je wat gek is?:

    Ik slaap dus op Zolder en ik hoor heletijd voetstappen boven op het dak?
    Maar je kan niet op het dak komen echt weird.


    You are the one <33

    Ik vind poppen echt eng. Vooral van die hele oude,die je oma heeft ofzo. Ze staren je altijd zo aan lijkt net of ze altijd op je wachten op 1 of andere manier. Krijg al de rillingen als ik er aan denk


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    volgens mij heb ik ook geesten in m'n huis XD
    enkele voor beeldjes:

    m'n moeder hoorde iets en ging kijken in de living, toen hoorde ze(het was licht dus ze kon goed zien) gekrab aan de deur en de deur ging open ze dacht dat het m'n hond was maar die lag eaan de andere kant van de kamer( het was een glazen deur)XD

    of wij kunnen zo van boven naar beneden bellen, en dan heeft dat zo'n andere beltoon ( 2x maal ringen ipv van 1 mal snap je?) en dan zitten wij met z'n 4en aan tafel beneden en dan gaat de telefoon alsof er iemand naar benden belt, maar er is niemandboven!! en dan namen we op hoor je enkle gekraak aan de andere kant vn de lijn !!! best eng 2x gebeurt

    of dat iedereen beneden zit en dan hoor je iemand van de trap afkomen ( gekraak)

    ohja en elke nacht (jha ik zit s'avond nog laat op de pc XD dus ik ben nog op) hoor je op het zelfde tijdstip het geluid van een licht knopje van de kamer naast mij (ouders) dan ga ik kijken (ik kan onder de deur zien of iemand z'n licht aan heeft) zie ik geen licht 5min. later terug dat geluid en terug geen licht , zo is dat iedere nacht!!

    of in m'n kamer heb ik tv en s'nacht hoor je het knopje van je tv ingedrukt worden maar hij springt niet aan ofzu ... en nog zo van die dinge XD

    xXxLove~AngelxXx

    volgens mij heb ik ook geesten in m'n huis XD
    enkele voor beeldjes:

    m'n moeder hoorde iets en ging kijken in de living, toen hoorde ze(het was licht dus ze kon goed zien) gekrab aan de deur en de deur ging open ze dacht dat het m'n hond was maar die lag eaan de andere kant van de kamer( het was een glazen deur)XD

    of wij kunnen zo van boven naar beneden bellen, en dan heeft dat zo'n andere beltoon ( 2x maal ringen ipv van 1 mal snap je?) en dan zitten wij met z'n 4en aan tafel beneden en dan gaat de telefoon alsof er iemand naar benden belt, maar er is niemandboven!! en dan namen we op hoor je enkle gekraak aan de andere kant vn de lijn !!! best eng 2x gebeurt

    of dat iedereen beneden zit en dan hoor je iemand van de trap afkomen ( gekraak)

    ohja en elke nacht (jha ik zit s'avond nog laat op de pc XD dus ik ben nog op) hoor je op het zelfde tijdstip het geluid van een licht knopje van de kamer naast mij (ouders) dan ga ik kijken (ik kan onder de deur zien of iemand z'n licht aan heeft) zie ik geen licht 5min. later terug dat geluid en terug geen licht , zo is dat iedere nacht!!

    of in m'n kamer heb ik tv en s'nacht hoor je het knoje van je tv ingedrukt worden maar hij springt niet aan ofzu ... en nog zo van die dinge XD

    xXxLove~AngelxXx



    In wat voorn huis woon jij wel niet 0o


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    haha een spook huis XD

    of zo van die dinge die ineens verdwijnen !! O.o

    oohh m'n vader had me ook eens goed ligee XD:
    ik was toevallig naar geesten filmpjes aan het zien op youtube (jha ik weet ook niet wrm XD) en ineens vliegt m'n deur open en ik hoor een lage stem iets mompelen ik verschiet me dood !! (twas s'avond dus helemaal donker )ik ga met dus heel stil naar m'n deur en roep "is daar iemand???" niemand antwoord vet eng!! en ik doe m'n deur gwn terug dicht , ineens hoor ik het geluid percies of iemand iets met een spuitbus door m'n sleutelgat spuit ik zat met m'n knieën opgetrokken naar de deur te staren XD later bleek dat de deur die open zwaaide m'n vader was maar dat spuitbus geluid is nog niet verklaard want er was niemand anders ..... allemaal recent gebeurt !!!

    xXxLove~AngelxXx

    ZIEJENOUWELDATGEESTEN BESTAAN.
    Me moeder gelooft het nog steeds niet ;|


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    ik heb ook een keer met een vriendin geesten opgeroepen voor de lol
    en toen zagen we zo n schaduw bewegen in vorm van een mens het bleek de moeder van de vriendin van mij te zijn maar we hadden ons wel dood geschrokken

    ik heb ook een keer met een vriendin geesten opgeroepen voor de lol
    en toen zagen we zo n schaduw bewegen in vorm van een mens het bleek de moeder van de vriendin van mij te zijn maar we hadden ons wel dood geschrokken
    Je moet nooit geesten gaan oproepen!
    Ik wil niet paranoia doen, maar dat is ECHT gevaarlijk!

    ik was vorige week bij een vriendin aan 't logeren haar ouders en broers waren de hele avond en nacht niet thuis dus wij zaten daar beneden een film te kijken zien we ineens langs haar huis op straat een
    jongen en meisje voorbij lopen en dat meisje keek zo naar binnen! dus wij de gordijnen dicht gedaan paar uur later gaan we naar boven naar haar kamer m'n vriendin stapt zo naar binnen ik stond nog op de gang terwijl ik daar stond hoor ik een jongemannenstem zeggen "zo ben je daar dan eindelijk! zit al uren op je te wachten!" m'n vriendin "ja, sorry hoor"dus ik kijk zo haar kamer in zit er een jonge kerel op haar bed dus ik daar binnen ja ik moest wel deed het echt zowat in me broek en toen m'n vriendin sliep zag ik die vent dus opstaan en verdwijnen en toen hoorde ik diezelfde stem weer "tot ziens!" O.o zeggen later vertelde die vriendin dat hij haar iedere nacht opzoekt