• Jaa, Hier kun je, je Geest verhalen droppen.
    En jaa, Ik heb er ook nog 1 xddd
    Het ging zo:
    - Ik sliep bij een vriendin en die had mij al gewaarschuwd dat ze Geesten in huis had. Ik dacht dat het niet eng was, dus ging by haar slapen. Toen we snachts het licht uitdeden zei ze opeens "Niet te hard schoppen, er zit een jongetje achter op je bed" Ik werd dus wel een beetje bang want als ik naar het einde keek, waar hij zou moeten zitten zag ik niks. Snachts had een geest nog de deken van me afgetrokken. Ik kon niet slapen! en was bly de volgende dag weer naar huis te mogen.

    En nu jullie.
    Als je iets hebt meegemaakt.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Altijd als ik op zolder ben hoor ik een meisje mijn naam roepen, om hulp roepen en gillen. Dat's egt zo eng. Een keer keek ik om en zag ik een man met een brandend gezicht en toen knipperde ik en was ie weg. En laatst vertelde mijn moeder dat ze van mijn buurvrouw had gehoord dat mijn huis vroeger als wraakactie in de fik is gezet en er een jong meisje en een man in vlammen zijn opgegaan.


    hoi.

    das best wel raar:O
    ik zelf kon vroeger ook geesten zien nu zie ik alle avonden een witte schim op me kamer
    aan de ene kant best wel eng maar voel me er aan de andere kant wel veiliger door:O

    (...)

    Ik heb al gehoord van Bloody Mary en dat verhaal gaat als volgt;
    Er is een meisje ernstig ziek en haar vader is dokter. Het meisje valt in coma en de vader verklaart Mary dood. Dus die nacht begraaft hij het meisje in hun achtertuin. Voor het geval dat het meisje toch moest ontwaken had hij een touwtje rond haar pols gedaan dat zo naar boven ging waar een bel ging aan een stok. De ouders van het kind hebben een hele nacht gehuild en de moeder was er écht kapot van dat haar kleine meisje gestorven was. Dus de dokter nam de moeder mee naar binnen om wat te slapen. Die volgende morgend ging de vader van Mary naar de achtertuin en zag dat het belletje van de stok was getrokken. Dus die vader begon als een gek te graven, want zijn dochter was "ontwaakt" uit haar coma. Toen de kist weer zichtbaar was deed de vader de kist open en wat hij zag was verschrikkelijk. Er zaten allemaal krassen in het 'deksel' van de doodskist. En de nagels waren uit de vingers van Mary. Ze zaten namelijk in de kist. Het meisje zat onder het bloed en is gestorven van de angst. Vanaf die dag is er de legende dat telkens als je Bloody Mary roept voor de spiegel en je dan omdraait hoor je een belletje, ( het belletje dat aan haar pols zat met dat draadje ) en dan zal ze tevoorschijn komen en dan zal je schrikken en van angst doodgaan.


    omg beter ga ik dat dan maar niet zeggen :O

    Een jongen vertelde me ook laatst een verhaal over een meisje die ging glaasje draaien. Toen zei de geest dat ze zou dood gaan over 5 min. Ze heeft haar ouders gebeld en die kwamen 4,5 min later aan. Ze rende naar buiten en werd aangereden door een auto waar niemand in zat. En toen was ze dus dood.



    dat is een keer op tv geweest

    Ik vind het gewoon té en allemaal die verhalen.. Ö
    Ik heb eens een geest gezien en dat verhaal ging dus zo:

    - Ik bleef eens slapen bij een vriendin van me & we bleven de hele nacht op om verhalen te vertellen. Rond een uur of 2 kregen we beide dorst dus gingen we naar de keuken om wat te drinken. Bij haar thuis was de keuken en de woonkamer door een deuropening zonder deur verbonden, als je begrijpt wat ik bedoel.

    Als je naar de keuken wou moest je eerst door de woonkamer. & Toen we in de woonkamer waren zagen we door de deuropening die leidde naar de keuken een oude man met een hoed voorbij wandelen. Ik was écht geschrokken, maar we dachten dat het kwam door onze verbeelding en dat we moe waren. Dus gingen we naar de keuken. Toen we aan het drinken waren keken we allebij naar de deuropening en zagen opeens diezelfde man voorbij wandelen maar deze keer wuifde hij eens.
    Wij twee zo snel als het maar kon in ons bed kruipen en we hebben de hele nacht in het donker zitten staren >< zodat die ouwe man met z'n hoed niet zou komen. De dag nadien hebben we dat verteld aan de zussen van mijn vriendin en ze geloofde ons niet echt. Maar dat kon ons niet echt schelen. Een halfuurtje later gingen de ouders van mijn vriendin naar de winkel dus wij waren alleen met haar zussen. We hebben met z'n allen naar geestverhalen gekeken op het internet & naar filmpjes kijken enzo.. Toen ik me opeens niet zo gerust voelde en ik vroeg of zij dat ook hadden. Mijn vriendin had het ook. Toen zaten wij allemaal in de woonkamer naar alles te staren van de schrik toen opeens een schilderij van de muur viel in de keuken. En wij als meisjes begonnen natuurlijk te gillen en met z'n allen rende we de tuin in en deden de deur op slot. Nu vind ik het grappig maar toen deed ik het bijna in m'n broek..
    Ik heb al veel meegemaakt op het gebied van geesten. Heb ook ooit eens geesten opgeroepen, namelijk de overleden opa van een vriendin van me.. Dat was op haar pygjamafeestje. Eerst vroeg ik om een teken van de geest van haar opa. & Raar maar waar de klokken begonnen te luiden om 23:21. écht niet normaal, omdat uur luiden de klokken toch helemaal niet? En de de wekker van mijn vriendin stond niet verkeerd want we hebben op de pc ng gekeken of het wel klopte. En dat deed het jammer genoeg wel. Nadien vroeg ik aan die opa van haar: Is het leuk daarboven. Zon = Ja. Regen = Nee.
    & weetje wat er toen gebeurde ?
    De wolken trokken voor de zon en het begon te regenen. -.-

    eeeeeeeeeeeeeeng

    Altijd als ik op zolder ben hoor ik een meisje mijn naam roepen, om hulp roepen en gillen. Dat's egt zo eng. Een keer keek ik om en zag ik een man met een brandend gezicht en toen knipperde ik en was ie weg. En laatst vertelde mijn moeder dat ze van mijn buurvrouw had gehoord dat mijn huis vroeger als wraakactie in de fik is gezet en er een jong meisje en een man in vlammen zijn opgegaan.

    Eng :O

    toen ik nog klein was werd ik een keer midden in de nacht wakker van getik met speelgoed wat op mn kamer lag. ik dacht dat het mn zusje was en ik wou bijna zeggen 'lotte ga weg'. maar toen merkte ik pas dat het mn zusje niet kon zijn omdat het zo donker was. maar er zat wel iets. ik durfde me niet mee te bewegen en ik zei steeds tegen mezelf:'gewoon gaan slapen dan is er niks aan de hand'. ik had de pech dat mn bed kraakte en dat ding wat er zat keek me met een ruk aan. het was geen persoon want het leek of een kat me aankeek maar daar was het vééél te groot voor. ik kon me weer bewegen en kroop naar mn lichtknop (aan de andere kant van mn bed) maar tegelijk zweefde dat ding mn raam uit. maar dat kon niet want de gordijnen en mn raam waren dicht.
    dat gebeurde toen ik een jaar of 7 was maar ong. 3 jaar geleden gebeurde er ook wat.
    mn ouders gingen scheiden en duss ging ik verhuizen. ik werd s nachts weer wakker en ik zag een meisje voor mn bed staan. ik werd doodsbang. ik bleef een tijdje naar haar kijken zonder dat er wat gebeurde. maar opeens begin ze te huilen. ik wou aan haar vragen wat er was maar toen wees ze naar me, legde ze haar vinger tegen haar lippen en ik viel weer in slaap. ik vertelde dat aan mn moeder en ze vertelde dat het mn bescherm engeltje was, dat het mn zusje was!! nee niet lotte, waar ik het net over had, maar mn overleden zusje. wat bleek nou, een jaar nadat ik geboren werd heeft mn moeder een miskraam gehad en daar wist ik niks van :O ze vertelde ook dat ik toen ik al heel klein was (ong 5) zei dat ik me nooit alleen voelde, dat ik het gevoel had dat er altijd een zusje bij me was...
    ik schrok echt enorm toen ze dat vertelde :O :O


    She said: I gotta find out for myself

    toen ik nog klein was werd ik een keer midden in de nacht wakker van getik met speelgoed wat op mn kamer lag. ik dacht dat het mn zusje was en ik wou bijna zeggen 'lotte ga weg'. maar toen merkte ik pas dat het mn zusje niet kon zijn omdat het zo donker was. maar er zat wel iets. ik durfde me niet mee te bewegen en ik zei steeds tegen mezelf:'gewoon gaan slapen dan is er niks aan de hand'. ik had de pech dat mn bed kraakte en dat ding wat er zat keek me met een ruk aan. het was geen persoon want het leek of een kat me aankeek maar daar was het vééél te groot voor. ik kon me weer bewegen en kroop naar mn lichtknop (aan de andere kant van mn bed) maar tegelijk zweefde dat ding mn raam uit. maar dat kon niet want de gordijnen en mn raam waren dicht.
    dat gebeurde toen ik een jaar of 7 was maar ong. 3 jaar geleden gebeurde er ook wat.
    mn ouders gingen scheiden en duss ging ik verhuizen. ik werd s nachts weer wakker en ik zag een meisje voor mn bed staan. ik werd doodsbang. ik bleef een tijdje naar haar kijken zonder dat er wat gebeurde. maar opeens begin ze te huilen. ik wou aan haar vragen wat er was maar toen wees ze naar me, legde ze haar vinger tegen haar lippen en ik viel weer in slaap. ik vertelde dat aan mn moeder en ze vertelde dat het mn bescherm engeltje was, dat het mn zusje was!! nee niet lotte, waar ik het net over had, maar mn overleden zusje. wat bleek nou, een jaar nadat ik geboren werd heeft mn moeder een miskraam gehad en daar wist ik niks van :O ze vertelde ook dat ik toen ik al heel klein was (ong 5) zei dat ik me nooit alleen voelde, dat ik het gevoel had dat er altijd een zusje bij me was...
    ik schrok echt enorm toen ze dat vertelde :O :O


    Ik krijg altijd kippevel als ik zulke verhalen lees O.o


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    charlottex3 schreef:
    iCk en een vriendin gingen laatst glaasje draaien, we geloofden er niet echt in en dachten niet dat het ging werken. het werkte inderdaad niet, dus we verlieten gewoon de kamer om wat te drinken te halen. [[We wisten alleen niet, dat je niet zomaar de kamer waarin dat glas staat mag verlaten] Dus, komen we terug naar de kamer om alles op te ruimen [[de kaarsen enzow] gaat ineens het licht aan! we schrikken ons dood en willen naar buiten rennen, krijgen we de deur niet meer open!! we hebben eerst het glaasje draaien moeten afmaken voor we terug naar buiten konden!! Toen bleek achteraf dat de sleutel van m'n kamer weg was, die steekt buiten aan het slot, we waren alleen thuis.

    één wéék Later waren toch nog nieuwsgierig, dus gingen ik en die vriendin Bloody Mary oproepen [[iemand ooit van gehoord?] we hadden toegegeven dat glaasje draaien gevaarlijk kan zijn, maar in Bloody Mary geloofden we echt niet!! We gingen in de badkamer, en zetten een vijf-tal kaarsen neer en zeiden 3keer Bloody Mary terwijl we in de donkere kamer voor de spiegel stonden. er gebeurde echt niets dus we waren ervan overtuigd dat het allemaal maar verzonnen was. We hadden een camera op de kast in de badkamer gezet, en we keken naar het filmpje dat we opgenomen hadden terwijl we hadden geprobeert om haar op te roepen. we zagen daarna echt een zwarte schim bij de douche voorbijgaan!! we waren toen echt bang en zijn direct de badkamer uitgelopen!! we bleven herhalen dat het inbeelding was, omdat we zo'n melige kindertjes waren en dat Bloody mary niet bestaat. één Uur later moest me vriendin plassen. Ze ging naar de wc [waar een klein spiegeltje hangt]. iCk stond voor de deur te wachten, begon ze opeens als een gek te schreeuwen dat Bloody Mary in de spiegel stond!! iCk schreeuwde terug dat ze de deur moest open doen, maar ze begon te huilen want ze kreeg het slot niet meer open, terwijl ze de deur nooit op slot doet! toen hebben we écht hard aan die deur getrokken, en ben ik naar binnen gestormd. Ineens ging het licht uit, en we hadden in het hele huis geen licht meer. Achteraf is gebleken dat ons huis het enige huis in de buurt was dat zonder stroom zat! we hebben bijna de hele dag geen stroom gehad..

    dus ik raad echt iedereen af om zo'n dingen te doen .. ze zijn echt gevaarlijk en niet leuk! .. wel spannend (A)




    da van bloody mary is ni egt zo gegaan e charlotte.. ;)

    AvrilTomxMii schreef:
    toen ik nog klein was werd ik een keer midden in de nacht wakker van getik met speelgoed wat op mn kamer lag. ik dacht dat het mn zusje was en ik wou bijna zeggen 'lotte ga weg'. maar toen merkte ik pas dat het mn zusje niet kon zijn omdat het zo donker was. maar er zat wel iets. ik durfde me niet mee te bewegen en ik zei steeds tegen mezelf:'gewoon gaan slapen dan is er niks aan de hand'. ik had de pech dat mn bed kraakte en dat ding wat er zat keek me met een ruk aan. het was geen persoon want het leek of een kat me aankeek maar daar was het vééél te groot voor. ik kon me weer bewegen en kroop naar mn lichtknop (aan de andere kant van mn bed) maar tegelijk zweefde dat ding mn raam uit. maar dat kon niet want de gordijnen en mn raam waren dicht.
    dat gebeurde toen ik een jaar of 7 was maar ong. 3 jaar geleden gebeurde er ook wat.
    mn ouders gingen scheiden en duss ging ik verhuizen. ik werd s nachts weer wakker en ik zag een meisje voor mn bed staan. ik werd doodsbang. ik bleef een tijdje naar haar kijken zonder dat er wat gebeurde. maar opeens begin ze te huilen. ik wou aan haar vragen wat er was maar toen wees ze naar me, legde ze haar vinger tegen haar lippen en ik viel weer in slaap. ik vertelde dat aan mn moeder en ze vertelde dat het mn bescherm engeltje was, dat het mn zusje was!! nee niet lotte, waar ik het net over had, maar mn overleden zusje. wat bleek nou, een jaar nadat ik geboren werd heeft mn moeder een miskraam gehad en daar wist ik niks van :O ze vertelde ook dat ik toen ik al heel klein was (ong 5) zei dat ik me nooit alleen voelde, dat ik het gevoel had dat er altijd een zusje bij me was...
    ik schrok echt enorm toen ze dat vertelde :O :O

    nog even iets toevoegen aan dit verhaal hoor ^^

    nou, ik had het er een tijdje geleden weer met mn moeder over en die zei dat ik toen ik klein was al eerder zei dat ik een 'zusje' had gezien..


    She said: I gotta find out for myself

    Snachts was ik wakker en had geen zin meer om te slapen.. Dus ging ik een beetje lekkere rustig liggen.. Tot ik iemand over mijn been voelde vrijven.. Man dat was eng.. IK hoop dat het gewoon een dikke verbeelding was maar ik was echt bang.. Of toen ik 1x mijn ogen opende en er een vrouw voor mijn neus stond met dicht genaaide ogen.. Man ik zag haar 1 seconde en ik was bang xd Maar dat zou wel een dikke fantasie gedoe zijn maar toch piste ik in mijn broek

    Of toen ik ongeeer 10 was liep ik in mijn Uppie naar de badkamer Alleen schuin daarnaast was de kamer van mijn broer en altijd hebben wij de deuren open.. Dus liep ik van de bandkamer langs zijn deur.. Alleen vanuit mijn ooghoeken zag ik een meisje staan.. Alleen het was een heel eng meisje.. Ik ben supersnel naar beneden gerent.. Maar het is niet echt wouw ik zie iemand voorme neus staan.. xD zeker veels te snel gezien ofzo dat ik ff in de war raakte


    ...

    Nog niets meegemaakt, komt misschien omdat k niet in geesten geloof :Y) Like, ik heb wel waanbeelden, maar dat heeft niets met geesten te maken, zoals de meesten hier onderj ullie denken. Waanbeelden krijg je smos gewoon, dan zie je bijvoorbeeld mensen die er niet zijn en zo maar dat heeft geen sikkepiet met geesten te maken aha x) ik vind al die verhalen om ons bang te maken, btw wel heeeeel erg lachwekkend. En de meesten die ik las kunnen eigenlijk niet ;x Zoals poppen die opeens gaan lopen enzo waha womg XD

    Funmaterial schreef:
    (...)

    Ik heb al gehoord van Bloody Mary en dat verhaal gaat als volgt;
    Er is een meisje ernstig ziek en haar vader is dokter. Het meisje valt in coma en de vader verklaart Mary dood. Dus die nacht begraaft hij het meisje in hun achtertuin. Voor het geval dat het meisje toch moest ontwaken had hij een touwtje rond haar pols gedaan dat zo naar boven ging waar een bel ging aan een stok. De ouders van het kind hebben een hele nacht gehuild en de moeder was er écht kapot van dat haar kleine meisje gestorven was. Dus de dokter nam de moeder mee naar binnen om wat te slapen. Die volgende morgend ging de vader van Mary naar de achtertuin en zag dat het belletje van de stok was getrokken. Dus die vader begon als een gek te graven, want zijn dochter was "ontwaakt" uit haar coma. Toen de kist weer zichtbaar was deed de vader de kist open en wat hij zag was verschrikkelijk. Er zaten allemaal krassen in het 'deksel' van de doodskist. En de nagels waren uit de vingers van Mary. Ze zaten namelijk in de kist. Het meisje zat onder het bloed en is gestorven van de angst. Vanaf die dag is er de legende dat telkens als je Bloody Mary roept voor de spiegel en je dan omdraait hoor je een belletje, ( het belletje dat aan haar pols zat met dat draadje ) en dan zal ze tevoorschijn komen en dan zal je schrikken en van angst doodgaan.



    Dat is niet het verhaal van Bloody Mary maar van een andere geest, het echte verhaal van Bloody Mary is, Bloody Mary woonde in de middeleeuwen, en werd als 7 jaar oud meisje veroordeeld als heks, en ze hebben haar helemaal gemarteld en uiteindelijk op de brandstapel gezet, en nu is ze bloody Mary, en als je haar wilt oproepen, moet je een zwarte kaars in laten branden voor de spiegel zetten recht in je ogen in de spiegel kijken en 3 keer bloody Mary zeggen en dan komt, ze maar als je haar met gerust laat laat ze jou ook met gerust


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    charlottex3 schreef:
    iCk en een vriendin gingen laatst glaasje draaien, we geloofden er niet echt in en dachten niet dat het ging werken. het werkte inderdaad niet, dus we verlieten gewoon de kamer om wat te drinken te halen. [[We wisten alleen niet, dat je niet zomaar de kamer waarin dat glas staat mag verlaten] Dus, komen we terug naar de kamer om alles op te ruimen [[de kaarsen enzow] gaat ineens het licht aan! we schrikken ons dood en willen naar buiten rennen, krijgen we de deur niet meer open!! we hebben eerst het glaasje draaien moeten afmaken voor we terug naar buiten konden!! Toen bleek achteraf dat de sleutel van m'n kamer weg was, die steekt buiten aan het slot, we waren alleen thuis.

    één wéék Later waren toch nog nieuwsgierig, dus gingen ik en die vriendin Bloody Mary oproepen [[iemand ooit van gehoord?] we hadden toegegeven dat glaasje draaien gevaarlijk kan zijn, maar in Bloody Mary geloofden we echt niet!! We gingen in de badkamer, en zetten een vijf-tal kaarsen neer en zeiden 3keer Bloody Mary terwijl we in de donkere kamer voor de spiegel stonden. er gebeurde echt niets dus we waren ervan overtuigd dat het allemaal maar verzonnen was. We hadden een camera op de kast in de badkamer gezet, en we keken naar het filmpje dat we opgenomen hadden terwijl we hadden geprobeert om haar op te roepen. we zagen daarna echt een zwarte schim bij de douche voorbijgaan!! we waren toen echt bang en zijn direct de badkamer uitgelopen!! we bleven herhalen dat het inbeelding was, omdat we zo'n melige kindertjes waren en dat Bloody mary niet bestaat. één Uur later moest me vriendin plassen. Ze ging naar de wc [waar een klein spiegeltje hangt]. iCk stond voor de deur te wachten, begon ze opeens als een gek te schreeuwen dat Bloody Mary in de spiegel stond!! iCk schreeuwde terug dat ze de deur moest open doen, maar ze begon te huilen want ze kreeg het slot niet meer open, terwijl ze de deur nooit op slot doet! toen hebben we écht hard aan die deur getrokken, en ben ik naar binnen gestormd. Ineens ging het licht uit, en we hadden in het hele huis geen licht meer. Achteraf is gebleken dat ons huis het enige huis in de buurt was dat zonder stroom zat! we hebben bijna de hele dag geen stroom gehad..

    dus ik raad echt iedereen af om zo'n dingen te doen .. ze zijn echt gevaarlijk en niet leuk! .. wel spannend (A)


    For sure dude

    Dit klinkt Heel erg fake
    Ik denk ook niet dat veel mensen dit echt zullen geloven ^^


    I solemny swear i am up to no good

    Hairspray schreef:
    (...)


    Dat is niet het verhaal van Bloody Mary maar van een andere geest, het echte verhaal van Bloody Mary is, Bloody Mary woonde in de middeleeuwen, en werd als 7 jaar oud meisje veroordeeld als heks, en ze hebben haar helemaal gemarteld en uiteindelijk op de brandstapel gezet, en nu is ze bloody Mary, en als je haar wilt oproepen, moet je een zwarte kaars in laten branden voor de spiegel zetten recht in je ogen in de spiegel kijken en 3 keer bloody Mary zeggen en dan komt, ze maar als je haar met gerust laat laat ze jou ook met gerust
    Wat versta je onder 'haar met rust laten'? :p


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.