• Jaa, Hier kun je, je Geest verhalen droppen.
    En jaa, Ik heb er ook nog 1 xddd
    Het ging zo:
    - Ik sliep bij een vriendin en die had mij al gewaarschuwd dat ze Geesten in huis had. Ik dacht dat het niet eng was, dus ging by haar slapen. Toen we snachts het licht uitdeden zei ze opeens "Niet te hard schoppen, er zit een jongetje achter op je bed" Ik werd dus wel een beetje bang want als ik naar het einde keek, waar hij zou moeten zitten zag ik niks. Snachts had een geest nog de deken van me afgetrokken. Ik kon niet slapen! en was bly de volgende dag weer naar huis te mogen.

    En nu jullie.
    Als je iets hebt meegemaakt.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    en hier ben ik wer...

    ik heb net groot gsprek gehad ovr geeste met virnedin..
    en wij beiden de conclusie da se bestaan.. x3

    mr kun je ook aanvoelen als er geesten in 1 huis sitte fzo?


    We can only learn to love by loving.

    ik was met men vriendin een keer iets halen bij haar huis. we moesten naar boven en ik woonde toen nog 2 huizen naast haar. Toen we bij haar boven kwamen hoorden we gefluister uit de kamer van haar broertje. Het waren de stemmen van mijn broertje en haar broertje. We liepen voorbij die kamer en ineens horen we allebei: Sssht, ze komen. men vriendin loopt dus die kamer in, word er gehoest. Men vriendin zei dat ze moesten kappen met dat flauwe gedoe. Toen we beneden kwamen vroegen we aan haar moeder waar onze broertjes waren. zegt die moeder dat ze bij mij flim aan het kijken waren :| Egt creapy.

    En ik sliep eens bij haar. Komt haar broertje naar ons toe: Ik ben bang, mijn gokkastje staat buiten te spelen in de regen op het balkon. (een minigokdingetje met een balletje.) En inderdaad, we hoorden het muziekje van dat gokding. lopen we erheen, zien we buiten dat ding staan in de regen, en het balletje bewoog en het muziekje speelde af:S

    en hier ben ik wer...

    ik heb net groot gsprek gehad ovr geeste met virnedin..
    en wij beiden de conclusie da se bestaan.. x3

    mr kun je ook aanvoelen als er geesten in 1 huis sitte fzo?


    Sommigen voelen het aan. Ik ook
    maar sommigen hebben helemaal niks in de gaten als er iets is.

    ik was met men vriendin een keer iets halen bij haar huis. we moesten naar boven en ik woonde toen nog 2 huizen naast haar. Toen we bij haar boven kwamen hoorden we gefluister uit de kamer van haar broertje. Het waren de stemmen van mijn broertje en haar broertje. We liepen voorbij die kamer en ineens horen we allebei: Sssht, ze komen. men vriendin loopt dus die kamer in, word er gehoest. Men vriendin zei dat ze moesten kappen met dat flauwe gedoe. Toen we beneden kwamen vroegen we aan haar moeder waar onze broertjes waren. zegt die moeder dat ze bij mij flim aan het kijken waren :| Egt creapy.

    En ik sliep eens bij haar. Komt haar broertje naar ons toe: Ik ben bang, mijn gokkastje staat buiten te spelen in de regen op het balkon. (een minigokdingetje met een balletje.) En inderdaad, we hoorden het muziekje van dat gokding. lopen we erheen, zien we buiten dat ding staan in de regen, en het balletje bewoog en het muziekje speelde af:S


    OMG

    DAT EGT BIZARR


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    Sommigen voelen het aan. Ik ook
    maar sommigen hebben helemaal niks in de gaten als er iets is.


    bizar..

    ik liep vandaag langs zo'n leegstaande villa < ramen afgetimmerd en zo'n groot hek met van die hoge spijlen en overal van die planten enz.
    en meteenhad ik een heel naar gevoel in myn buik en toen keek ik daar ne leek net ofk bekeke werd door iemand en toen zei myn oom ;; ''dit huis taat wel 19 jaar leeg...'' dik eng..


    We can only learn to love by loving.

    Maaan, ik kryg schrik van al die verhale te leze :S

    Ik weet ook ni of ik myn vriendinne hun naam mag noeme, dus zeg ik E en N.
    Ik was dus same me E by N en we ginge geeste oproepe.
    Toen zyn we me z'n 3e in een donkere kamer gaan zitte me 3 kaarsjes & een glas & blabla
    & we ware zo geeste aant probere op te roepe
    & ineens vraagt N aan my & E om in da glas te blaze (zoda diee geest weg zou zijn ofzoiet)
    & N & E hadde iets op de trap gehoord & ikke ni :S
    N is toen gaan vrage aan haar ouders of die of de hond op de trap was geweest & da was ni

    Sni echt griezelig ma kvond het wel maar vies da ik nix gehoord had

    Omg, ik heb niet goed geslapen vanacht, ten eerste ik had al die verhalen hier dus gelezen, en daarna hadden we een soort van griezel film gekeken.
    Wishcrift ofzo iets dergeleks en the mist.
    Omg, nou die nacht.

    Ik dacht dat ik die pop zag in chukie style xD
    En later in de nacht schrok ik opeens wakker en dacht ik dat ik die kerel van die film zag -_-


    You are the one <33

    (...)Je moet nooit geesten gaan oproepen!
    Ik wil niet paranoia doen, maar dat is ECHT gevaarlijk!


    Ja, dat is echt gevaarlyk.
    Mijn vriendin haar nichtje heeft daar een trauma mee gehad -_-


    You are the one <33

    Als je nog nooit een geest hebt opgeroepen nooit doen ! Als het verkeerd gaat kun je de rest van leven aan die geest 'vast' zitten


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ik hier wel actief zeg xD
    Nou moet echt nog ff 1 dingetje kwyt wat ik eigenlijk wel leuk vind x) ;;

    Nou myn neef is meestal heel aardig tegen me maar zodra zijn vrienden komen doet hij altijd heel rot tegen me, dus ze waren youtube filmpjes aan het kijken laatst en toen zei ik zo, je moet dat filmpje hebben, je weet wel 3 verschillen =D
    Nou hij ging dus helemaal kijken he, kwam dat wijf zo hij schrok zich kapot hy viel zelfs van zn Stoel echt grappig xD, nou later dus gingen ze oeri geller kijken en hadden ze een lepel op de tv gelegd -_- , dus ik zat in een hoekje een spelletje te spelen en ik stoot niets vermoedend even tegen de tv en die lepel valt iedereen echt waar als een idioot weg, dat snap ik eigenlijk niet x)
    En daarna, zei ik zo.. als je heel goed en gespannen kijkt zie je een geest buiten staan zo in het donker. nou hy heel gespannen kijken heb ik hem late schrikken (A)
    dus eigenlijk is hy gewoon een bange poeperd (baby)


    You are the one <33

    Ik een vriendin waren ook eens filmpjes aan het kijken op youtube over geesten. Je weet wel,allemaal van die foto's waar als je goed kijkt geesten op ziet. Nou hebben dat een x gedaan. Kwam er op het eind van een filmpje een foto van een jongen die scheel keek en je hoorde keihard;AAAAAAAAAAAAAAAAHH. Wij schrokken ons dood. Ik bedoel wij waren vet aandachtig die dingen aan het kijken komt dat in eens in beeld. Me vriendin moest zelfs huilen van schrik. Echt dat was echt niet leuk


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    heb wel een rare dingen meegemaakt enzo en me bf heeft visioenen (dat had ze over maddie Mccan :O).

    heb ook eens 'iets' gezien 's avonds laat buiten.

    Geloof ook wel in geesten enzo...


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik een vriendin waren ook eens filmpjes aan het kijken op youtube over geesten. Je weet wel,allemaal van die foto's waar als je goed kijkt geesten op ziet. Nou hebben dat een x gedaan. Kwam er op het eind van een filmpje een foto van een jongen die scheel keek en je hoorde keihard;AAAAAAAAAAAAAAAAHH. Wij schrokken ons dood. Ik bedoel wij waren vet aandachtig die dingen aan het kijken komt dat in eens in beeld. Me vriendin moest zelfs huilen van schrik. Echt dat was echt niet leuk


    neej , das niet leuk xD ik heb nog een beter :P

    maar dan iets omgekeerd :P

    dit moet je egt zien , is supergrappig (wel egt doen :P )

    wel jammer voor dat kindje

    http://www.youtube.com/watch?v=w9jgue2mx8w


    de eerste keer dat ik het zag verschoot ik me egt bijna dood !


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Als je snachts niet wilt worden lastig gevallen door geesten moet je 5 keer met platte hand van je hals tot je middel strijken. Keer gehoord.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    iCk en een vriendin gingen laatst glaasje draaien, we geloofden er niet echt in en dachten niet dat het ging werken. het werkte inderdaad niet, dus we verlieten gewoon de kamer om wat te drinken te halen. [[We wisten alleen niet, dat je niet zomaar de kamer waarin dat glas staat mag verlaten] Dus, komen we terug naar de kamer om alles op te ruimen [[de kaarsen enzow] gaat ineens het licht aan! we schrikken ons dood en willen naar buiten rennen, krijgen we de deur niet meer open!! we hebben eerst het glaasje draaien moeten afmaken voor we terug naar buiten konden!! Toen bleek achteraf dat de sleutel van m'n kamer weg was, die steekt buiten aan het slot, we waren alleen thuis.

    één wéék Later waren toch nog nieuwsgierig, dus gingen ik en die vriendin Bloody Mary oproepen [[iemand ooit van gehoord?] we hadden toegegeven dat glaasje draaien gevaarlijk kan zijn, maar in Bloody Mary geloofden we echt niet!! We gingen in de badkamer, en zetten een vijf-tal kaarsen neer en zeiden 3keer Bloody Mary terwijl we in de donkere kamer voor de spiegel stonden. er gebeurde echt niets dus we waren ervan overtuigd dat het allemaal maar verzonnen was. We hadden een camera op de kast in de badkamer gezet, en we keken naar het filmpje dat we opgenomen hadden terwijl we hadden geprobeert om haar op te roepen. we zagen daarna echt een zwarte schim bij de douche voorbijgaan!! we waren toen echt bang en zijn direct de badkamer uitgelopen!! we bleven herhalen dat het inbeelding was, omdat we zo'n melige kindertjes waren en dat Bloody mary niet bestaat. één Uur later moest me vriendin plassen. Ze ging naar de wc [waar een klein spiegeltje hangt]. iCk stond voor de deur te wachten, begon ze opeens als een gek te schreeuwen dat Bloody Mary in de spiegel stond!! iCk schreeuwde terug dat ze de deur moest open doen, maar ze begon te huilen want ze kreeg het slot niet meer open, terwijl ze de deur nooit op slot doet! toen hebben we écht hard aan die deur getrokken, en ben ik naar binnen gestormd. Ineens ging het licht uit, en we hadden in het hele huis geen licht meer. Achteraf is gebleken dat ons huis het enige huis in de buurt was dat zonder stroom zat! we hebben bijna de hele dag geen stroom gehad..

    dus ik raad echt iedereen af om zo'n dingen te doen .. ze zijn echt gevaarlijk en niet leuk! .. wel spannend (A)