• een meeting?
    ja weer een meeting ^^

    aangezien er de laatste tijd ineens 483 th meetings zijn, komen er nog maar 10mensen op onze meeting. als dit zo blijft gaat deze niet door.
    aangezien er NOG GEEN cinema bizarre meeting's zijn, en ik hoop dat die er nu niet ineens allemaal komen op dezelfde dag, wil ík de eerste zijn met een CB meeting. ^^
    als hier wél genoeg interesse voor is hoor ik t graag.

    datum en plaats is nog niet bekend. zet er bij waar & wanneer jij t handigste vind.. =]
    kies dan niet de stad waar jij woont maar een beetje centraal nl waar je max heen mag zegmaar..
    laat t maar weten :'D

    rotterdam,, ik weet niej of ik dan ook wel magg, en utrechtt misschien kan ik dan wel ff kijken

    rotterdam,, ik weet niej of ik dan ook wel magg, en utrechtt misschien kan ik dan wel ff kijken
    nouja ik wete eigelijk wel zeker dat ik niej mag als het in rotterdam is,, en bij utrecht ligt er aan wanneer en of me vriendin dan ga dn kan ik wel anders niej,,

    Whopz. Maybe voor iedereen die sowieso kan komen erbij te zetten waar ze het het liefst willen.


    Mew <3

    Whopz. Maybe voor iedereen die sowieso kan komen erbij te zetten waar ze het het liefst willen.


    Mew <3

    wil je zelf een meeting organiseren of heb je het over de meeting van 23 augustus? want daar ga ik sowieso niet heen, moet werken.
    maar als je zelf een meeting organiseert, dan wil ik wel komen. ligt er wel aan op wat voor dag dat is :)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ik organiseer die meeting zelf ja..
    en de dag dat gaan we met zn alle kiezen.. nja met zn alle.. iedereen moet gwn zeggen welke datum t makkelijkste uit komt en waar t makkelijkste uitkomt[beetje centraal, utrecht ofz] en dan gaan we kijken wat dan t meest makkelijke is. ;)

    okay :) dan wil ik wel komen :) maar ik kan je nog geen datum geven, weet nog geen rooster van mijn school/werk etc...


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    oke isgoed, ik hoor t wel enz. ^^

    Ik zou graag naar zoown meeting gaan maar aangezien ik in het hartje van Brussel woon zal ik niet meteen naar Rotterdam mogen


    The best revenge is massive success

    boe=O

    WOESH

    WOESH

    SIRIEUS? O_O


    Mew <3

    wil je zelf een meeting organiseren of heb je het over de meeting van 23 augustus? want daar ga ik sowieso niet heen, moet werken.
    maar als je zelf een meeting organiseert, dan wil ik wel komen. ligt er wel aan op wat voor dag dat is :)

    Hee zei jij dat ook als reactie bij de CB hyve x'D Want dan zag ik jou. ^^


    Mew <3

    hoi

    Ik Zou wel willen heel graag zelfs ! ..

    maar mijn ouders vinden het geen goed idee om naar rotterdam te gaan Aangezien ik in België Woon O,o .. Mjhh Zou Toch Wel Leuk Worden .. En ik hoop dat het de volgende keer wat dichter bij is ^^ .

    xStefanie