• Op welkke domme manier heb jij ooit je hoofd gestoten?

    Vorig jaar heb ik heel dom mijn hoofd gestoten. Hier komt het verhaal.

    Op mijn kamer heb je aan de linkerkant en aan de rechterkant van mijn kamer een deel van mijn plafond dat schuin omlaag loopt. En ik moest vroeger altijd langs het schuine plafond om aan me computer te kunnen. (nu niet meer, want ik heb nu een laptop en die gaat mee het bed op.xD) En ik stootte regelmatig wel eens mijn hoofd aan het plafond, maar meestal niet hard.:)
    Maar net die dag wou ik op me bed springen. (moet wel een mooi gezicht geweest zijn. een 15 jarige die op zijn bed springt ipv er gewoon op te gaan zitten.xD) Maar goed, ik zette me dus wat te laat af en stootte mijn tenen tegen de rand van het bed en dat deed zoveel zeer dat ik moest hinken en juist dan moest iemand iets zeggen op msn. Dus ik al huppelend op 1 been naar mijn pc, stoot ik mijn hoofd heel hard tegen het schuine plafond.:P Ik heb die persoon maar even laten stikken, want ik moest het even heel hard uitschreeuwen.xD


    Take me to wonderland

    Ik had het laatst nog, ik slaap altijd heel dicht tegen de meur aan. Volgens mij wauw ik nog dichter de muur liggen en tootte toen mijn hoofd (krul) en dat deed pijn(krul)


    The way we live, is the way we die

    Aan iets heel scherps. En damn, dat doet pijn ><

    Uhmm.. een keer tegen een deur, kast, tafel, stoel, trap en zo kan ik nog wel doorgaan :P


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Tegen een bezemsteel terwijl ik aan het vegen was. Vast wel meer domme dingen, maar die weet ik zo snel even niet. (:

    [ bericht aangepast op 6 mei 2010 - 23:16 ]

    hahaha XD
    nou. ik ben tegen mijn deur aan gelopen, die eigenlijk gewoon half open stond en ik gewoon voor me keek. maarja.


    The economy is suffering, let it DIE!

    ehm... ik kan het me even niet herinneren maar ik had wel laatst dat ik m'n hoofd gestoten had toen kwam er een bult en die dag daar na stootte ik mijn hoofd op dezelfde plek!! dat deed best pijn!!

    xx


    love is in the air... but i can't fly

    Jaaaa tegen de schuine wand van mun broertjes kamer --> oeps!


    Is tú mo ghrá Didi (H)

    Op hockey, in de dugout-ding :Y)
    We hadden gescoord, en ik sprong zo omhoog, me kop keihard tegen de rand van de dugout >_>


    The sweet glinster of the moonlight shines on you.

    een jochie die zat met een telefoon te gooie dus ik wil hem pakken licht die onder zo schuine plafongeval terwijl ik t nie door heb sta ik op stoot ik me kop en verder stoot ik me kop ook tegen de autodeur XD en muren


    cakes taking over the world

    Tegen een wasmachine, tegen jongens hun hoofd, tegen mijn muren, tegen de koelkast, tegen de deuren, tegen van alles en nog wat :P


    La credenza è una medicina contro il timore

    ooit toen ik in me bed lag , ik wou men kussen goed leggen en toen bam tegen de muur :Y) maar er zijn er vast nog.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Haha :'D

    Ja ik heb ook zo'n schuine muur, met een balk. En daar stoot ik nog wel eens met mijn hoofd tegenaan als ik tv zit te kijken :') Dat heeft overigens iedereen die ooit op mijn bed gezeten heeft :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik stoot heel vaak mijn hoofd.
    Toennet stootte ik hem aan een plank in mijn kast toen ik wat hemden terug wou leggen.


    we've only said goodbye with words

    ik tegen een roosterbord op school ><


    Big girls cry when their hearts are breaking

    mijn bed staat tegen de muur aan, en ik werd een keer snachts wakker. ik dacht dat ik in het midden van mn bed lag, maar blijkbaar lag ik heel dicht tegen de muur. ik had mn ogen nog dicht dus ik kon het niet zien; maar ik wilde met mn hoofd draaien en toen knalde die keihard tegen de muur aan xD toen was ik meteen wakker (lol)


    life is short, waste it with anime ='D