• stel je voor : er zit een dikke, vieze spin op de muur. 1 probleem, het is midden in de nacht dus je kan niet je moeder/vader/stoere broer roepen om hulp. hoe haal jij die spin van de muur? mijn taktiek: ik pak mijn deo en spuit net zolang op de spin tot hij bewusteloos van de muur valt XD

    Dan stinkt heel je muur?
    Ik rol een boekje op en sla erop, maar meestal ga ik toch mijn papa halen :Y)


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Als het zo'n kleintje is, laat ik hem leven.
    Is het zo'n grote hooiwagen en is ie irritant, schakel ik m'n kat in [die eet spinnen] of pak m'n jachhtgeweer oftewel een stofzuiger. XD


    I've got your back like a bra strap.

    Ik laat het me vader of vriend altijd doen, ^^


    "Don't look back, you're not going that way."

    Ik pak een doosje/glas etc. en iets om d'r onder te schuiven en dan vang ik 'm, en dan gooi ik hem door 't raam of spoel 'm door de wc? Met deo is ook wel leuk :v)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ga mijn vader halen.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik spuit hem soms net als jij dood, of ik ren naar beneden, en pak een schoen. Dan is hij dood.


    life is like a wave. you can't change the way it breaks, but you can change the way you ride it.

    BAM! en spin is weg :)


    Vandaag is het verleden, gezien door de toekomst xD

    Ik maak toch m'n ouders maar wakker :3 of ik ga op de bank slapen, want echt niet dat ik met zo'n spin aan de muur ga slapen/hem zelf ga weghalen ~_~


    There are several things that I have been doing wrong.

    Secede schreef:
    Uhm, ik durf niks te doen. Ik sleur gewoon mijn pa uit bed en sluit mezelf dan op in de badkamer tot die spin buiten is.
    (krul)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik laat 'm zitten of roep mijn moeder/vader als het gevaarlijk wordt. ^^

    [ bericht aangepast op 8 mei 2010 - 16:33 ]


    Je moet worden wie je bent.

    Ik pak een papiertje en plet hem. :Y) Er zijn spinnen genoeg.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik gooi een slof, en dan hopen dat ik hem raak.


    All this dampness is damp.

    Ik durf dan nooit meer te slapen. xD
    Pak soms dan mijn kussen en dekens en ga dan bij m'n ouders op de kamer liggen. Zij hebben vet hoog tapijt, dus heb daar nog geluk mee. xD Meestal is hij dan 's ochtends weg, en dan kan ik die dag erna niet meer slapen omdat ik niet weet waar die spin is. xD
    Vaaaaaag,
    iknow.xD


    "TROLL! In the dungeon!...Thought you oughta know...."

    Ik maak mijn zus wakker. 8D


    I lost myself in FM airwaves

    de stofzuiger XD


    Some angels have no wings.