• stel je voor : er zit een dikke, vieze spin op de muur. 1 probleem, het is midden in de nacht dus je kan niet je moeder/vader/stoere broer roepen om hulp. hoe haal jij die spin van de muur? mijn taktiek: ik pak mijn deo en spuit net zolang op de spin tot hij bewusteloos van de muur valt XD

    Niet. Ik blijf op mijn bed zitten ver van dat beest af naar hem staren.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Improvident schreef:
    Dan gil ik mijn ouders uit bed. (:

    Ik pak een biggie school boek
    -wat niet moeilijk is want ze zijn allemaal biggie-
    en dan sla ik hem plat tegen de muur. De volgende dag ruimt mijn moeder de restjes spin van de muur op. (A)


    Everyone has his or her beauty but not everyone see it

    Ik haal mijn vader uit bed, die haalt hem maar weg. Of ik pak de stofzuiger (en dan maakt het me geen hol uit dat het midden in de nacht is)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Schoen ertegen meppen en dan maar hopen dat ie meteen dood is, en dat ik niet scheef ben en dat ie naar beneden valt ._.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ren *bes wek lomp* half gillend weg of ik sla hem dood met de schoen en krijg daarna op me kop omdat er een vlek op de muur zit xD


    Trust me. I'm the doctor

    Laten zitten? Hij sterft vanzelf de hongerdood. En als hij erg interessant is vang ik hem en bestudeer ik 'm (nerd)

    Maar interessante spinnen ben ik in Nederland nagenoeg niet tegengekomen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Er kwam een keer op tv dat je in je slaap spinnen eet?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    ik heb een boek waar duizenden spinnen zijn geplet, zowel op muren als tussen de paginas zelf, dan zijn ze tenminste in een keer dood... ik dood ze trouwens alleen als het niet lukt om ze eerst op een blaadje te zetten en ze naar buiten te mikken...

    ...
    ik moet dat boek geloof ik nog terug brengen naar de bibliotheek :$


    Liever spijt van wat je hebt gedaan, dan van wat je niet hebt gedaan.

    Ik pak een glas en een papiertje, zet het glas op de spin, papiertje eronder schuiven en daarna buiten de deur zetten [:


    Destroy what destroys you.

    Gewoon laten zitten, maar als 'ie echt irriteert gewoon op mijn hand laten lopen en hem dan buiten zetten. Ben niet bang voor spinnen :]


    Alis volat propriis.

    Ik gil, ren weg en wacht tot iemand anders ze dood doet :Y)


    There has to be good, so that evil can kick its ass

    ik blijf hem de rest van de nacht aanstaren tot ik in slaap val omdat het zo saai is om naar een spin te kijken die niks doet om de volgende ochtend erachter tekomen dat de spin weg is en vervolgens de rest van de dag mijn kamer niet meer in te komen. Spinnenparanoia.


    Felix

    HAHA dat ga ik doen!

    Ik staar net zolang totdat weggaat of tog me moeder roepen XD


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Papaaaaaa!


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.