• stel je voor : er zit een dikke, vieze spin op de muur. 1 probleem, het is midden in de nacht dus je kan niet je moeder/vader/stoere broer roepen om hulp. hoe haal jij die spin van de muur? mijn taktiek: ik pak mijn deo en spuit net zolang op de spin tot hij bewusteloos van de muur valt XD

    XTC schreef:
    Ik schreeuw naar me pa dat die moet helpen en hij slaat hem dood emt een schoen. -van mij.(krul)-

    The same :Y)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    xTWINNIES schreef:
    "MAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA" -moeder komt geschroken aangelopen "Wat wat wat?" "Spin!"
    Zo


    None but ourselves can free our minds.

    ik zoek een beker en een papiertje,doe de beker over de spi en scuif het papiertje eronder. spin gevangen.


    why is always london so far away when you need it?

    uuhh....late zittn en bag onder mijn dekens liggen, maar ik ga die deo tactiek ook maar eens gebruiken xD

    Met een wc papiertje (nerd)


    "Don't look back, you're not going that way."

    Gillend me vader halen. (krul)

    [ bericht aangepast op 13 juli 2010 - 17:35 ]


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    Ik ga schreeuwen, ren naar mijn vader, sleur hem uit bed en ga zelf ergens veeeeeeeeeeeer van ze vandaan staan tot die spin dood is en buiten ligt ofzo. en dáárna moet m'n pa heel m'n kamer schoonmaken omdat ik anders niet terug ga. (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik sla hem dood met iets of laat hem gewoon op de muur zitten:Y)

    Van de muur slaan? 3:


    All this dampness is damp.

    Armani schreef:
    "MAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA" -moeder komt geschroken aangelopen "Wat wat wat?" "Spin!"
    Zo


    None but ourselves can free our minds.

    CRonaldo schreef:
    Ik ga schreeuwen, ren naar mijn vader, sleur hem uit bed en ga zelf ergens veeeeeeeeeeeer van ze vandaan staan tot die spin dood is en buiten ligt ofzo. en dáárna moet m'n pa heel m'n kamer schoonmaken omdat ik anders niet terug ga. (krul)


    bij mij het zelfde behalve schoonmaken

    Dood slaan!
    Down with spiders.


    We'll never be as young as we are tonight

    Paraguay schreef:
    Ik pak een papiertje, schuif dat onder de spin en zet er een beker op, en dan gooi ik hem naar buiten. En trouwens, ik haal gewoon mijn vader uit bed als het moet hoor.(krul)


    Life is a beautiful struggle

    de elektrische muggenklapper,
    MAAR DAARNAAR STINKT HET VRESELIJK IN MIJN KAMER.
    Geroosterde spin.... :|


    Alleen maar tranen van geluk

    Mijn schoen erop meppen.


    You are the poetry Shakespeare was missing.