• stel je voor : er zit een dikke, vieze spin op de muur. 1 probleem, het is midden in de nacht dus je kan niet je moeder/vader/stoere broer roepen om hulp. hoe haal jij die spin van de muur? mijn taktiek: ik pak mijn deo en spuit net zolang op de spin tot hij bewusteloos van de muur valt XD

    Plat slaan!! En hard ook. Geen medelijden met dat beest, het verstoort mijn nachtrust. xD

    [ bericht aangepast op 8 mei 2010 - 17:11 ]


    Take me to wonderland

    Ik merk dat niet eens xd maar anders haal ik mijn ouders, of ik plet hem met een cd ;o (cd is van school dus BROL dus mag KAPOT) ;D


    Don't be a drag, just be a queen.

    Waarschijnlijk, als het een hele dikke, vieze spin is, gil ik eerst de buurt bij elkaar. Vervolgend ren ik huilend naar beneden toe en slaap ik op de bank en kom ik een week niet op mijn kamer, tot de andere dikke spin gevonden is (grote spinnen zijn vaak met twee).


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    UNCOMMON schreef:
    ik sla m dood.

    Trekvlek schreef:
    Waarschijnlijk, als het een hele dikke, vieze spin is, gil ik eerst de buurt bij elkaar. Vervolgend ren ik huilend naar beneden toe en slaap ik op de bank en kom ik een week niet op mijn kamer, tot de andere dikke spin gevonden is (grote spinnen zijn vaak met twee).


    Goed plan, Watson (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Een schoen nemen & hem doodslaan (krul)


    Never run out of reasons to smile...

    Voiceless schreef:
    (...)

    Goed plan, Watson (krul)

    Wat is eeen watson?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Randomnicity schreef:
    Ik schreeuw het hele huis bij elkaar en begin waarschijnlijk te huilen. -hele erge arachnafobie-


    I'd rather go naked than wear fur.

    Uhm ik ren weg en het kan me niet schelen dat het midden in de nacht is xD
    Ik roep mijn vader :'D


    You can run but not hide

    Ik ga weer slapen en de volgende mmorgen pak ik de spinnevanger. Of ik pak hem meteen al.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Hahha, dat heb ik ook nog gedaan..
    Maar dan zit er een vieze plek op je muur en is je moeder boos xp.

    Dus mijn nieuwe idee: je neemt een grote spafles waar nog een heel klein beetje water in zit. De dop haal je eraf en de opening zet je zo boven de spin. Je beweegt zodat hij erin valt. En dan hou je de fles recht en doe je de dop erop. Omdat de spin in het water valt raakt hij niet snel genoeg terug naar boven. En voila spin is weg en een beetje later dood D:

    Improvident schreef:
    Dan gil ik mijn ouders uit bed. (:

    dat doe ik ook en anders
    pak ik een onbelangrijk ding en sla hem kapot.. als ik dat durf waarschijnlijk niet haha


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ik ram 'm kapot met een tijdschrift.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik sla hem dood met men sloef of iets anders, maar meestal roep ik mama of papa :X
    Ook als ze slape :X
    Als het zo'n kleintje is doe ik het zelf ma als hety zo'n grote vieze is :X


    Stop wishing, Start doing..

    Ik blaas hem weg met een super scheet!:Y)


    I hope you die :3