• Ja indd, zoals je al in meerdere Topics hebt gelezen, denken ze dat TH saki heeft ontslagen. En dat is waar, het ging namelijk zo:
    Tobias heeft contract getekend bij four artist securety en saki wilde dat niet want dan was hij geen leidinggevende meer ofzo, maar tokio hotel tekende dus contract bij tobias en niet meer bij VSD hamburg ! dus ontsloeg TH saki!

    MAAR SAKI WAS ZO COOL! :'(


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Ja ze gillen ook als de setlist word neergelegd. Ik vind dat echt ahterlijk hoor..


    You'd took my breath but I'll survive.

    (...)Nee, zo'n andere gozer. Wel van zijn beveiliging.


    Hmmm. Dan is het eigenlijk wel goed dat hij oppleurd ;') Misschien wel beter, hij negeerde de fans toen ze gingen schreeuwen naar hem. Weetje.. hij vind het dom dat die fans zo gillen! Ja domdomdomdom >.<


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ACH
    GFD. [sorry:$]
    ik ben gwn boos op th!
    nou sijn se niet meer compleet,
    Saki was gwn een deel van hem,
    ik was 14 juni naar concert geweest van th,
    enen saki kwam op, om bills megafoon neer te leggen,
    nou dat gegil ging bijna net so hard als het gaat als th opkomt :O!

    Grrrrrrrrrr.(huil)


    Als ik eerlijk ben schreeuwde ik zelfs nog harder voor Saki dan Bill heur ;')


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    saki was eg beroemd om wa hij deed :( en nu isiej weg :( nou maar hopen dat hij het ergens anders net zo goed krijg hea ;) want tja veel doe je er nu toch niet meer aan...


    A Noble was Born in Chaos

    (...)

    Hmmm. Dan is het eigenlijk wel goed dat hij oppleurd ;') Misschien wel beter, hij negeerde de fans toen ze gingen schreeuwen naar hem. Weetje.. hij vind het dom dat die fans zo gillen! Ja domdomdomdom >.<
    Ja, misschien vindt hij het dom dat fans naar hem gillen, want her draait natuurlijk om tokio hotel, die uit 4 leden bestaat, en dat hij door sommige fans wordt gezien als een deel van tokio hotel, is wel een beetje dom. Als je TH als een bedrijf ziet is hij natuurlijk ook een deel, maar dat is heel de organisatie..


    You'd took my breath but I'll survive.

    (...)Ja, misschien vindt hij het dom dat fans naar hem gillen, want her draait natuurlijk om tokio hotel, die uit 4 leden bestaat, en dat hij door sommige fans wordt gezien als een deel van tokio hotel, is wel een beetje dom. Als je TH als een bedrijf ziet is hij natuurlijk ook een deel, maar dat is heel de organisatie..


    Ik vind .. oké ik ga heel erg afwijken nu.. maar ik vind tokio hotel té commercieel word. come one, er komt écht zoveel van hun.. het lijkt wel of ze worden vergeleken met Diddl fzeu.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Jaa is zo..^^ Ik liep van de week op Schiphol, en dr lopen 2 inimini kindjes, bij mij het vliegtuig in. Ik heb zo'n shirt van werchter boutique, die had ik even aan getrokken want de rest was in gepakt enzo.. zeggen ze tegen elkaar: tokio hotel is ook voor grote mensen!
    omg.


    You'd took my breath but I'll survive.

    SLAAAAAAAAAAAAAAAAAAP.

    Nu moet ik vanacht sonder, Kussen en Deken slapen [TH DEKBED]

    ZE KOME HET EERST MAAR ES GOEDMAKEN.
    Omg k ben levenloooos XD


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Jaa is zo..^^ Ik liep van de week op Schiphol, en dr lopen 2 inimini kindjes, bij mij het vliegtuig in. Ik heb zo'n shirt van werchter boutique, die had ik even aan getrokken want de rest was in gepakt enzo.. zeggen ze tegen elkaar: tokio hotel is ook voor grote mensen!
    omg.


    Joah. >.< Ik vond tokiohotel écht leuk in die tijd van schrei^^ Ik vind ze nu wel leuk fzeu, maar .. .. er zit een maar ;')


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Oh jaaa^^ Nou goed ik ben niet vanaf het begin fan, maar ehm iets voor de hype, voor Monsoon, maar van begin 2008 worden de fans steeds jonger.!


    You'd took my breath but I'll survive.

    Jaa indd ^^.

    Laatst was er een heeeeel klein meisje, met een TH pet op haar hoofdje ;\


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Jaa indd ^^.

    Laatst was er een heeeeel klein meisje, met een TH pet op haar hoofdje ;\


    Schattig |:


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Het is wel schattig, maar ik wil me er niet bij vergeleken worden. Oh bij Werchter had ik een meisje van 3 op getild! Omg, en ze kon ook nog een beetje mee zingen. Wel lief enzo, maar ZOO jong!


    You'd took my breath but I'll survive.

    Ik loop niet eens met TH kleding door de stad btw. 1; ze kijken me aan alsof ik lopend stront ben. 2; dan roep ik alleen maar problemen op. Dan merkte ik wel toen ik met me vest rondliep. Iedereen keek me zo aan, smiezen naar elkaar, FOCKINGHELL! Zo irritant |: En beetje uitlachen enzeu.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Het is wel schattig, maar ik wil me er niet bij vergeleken worden. Oh bij Werchter had ik een meisje van 3 op getild! Omg, en ze kon ook nog een beetje mee zingen. Wel lief enzo, maar ZOO jong!


    ...


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]