• Ja indd, zoals je al in meerdere Topics hebt gelezen, denken ze dat TH saki heeft ontslagen. En dat is waar, het ging namelijk zo:
    Tobias heeft contract getekend bij four artist securety en saki wilde dat niet want dan was hij geen leidinggevende meer ofzo, maar tokio hotel tekende dus contract bij tobias en niet meer bij VSD hamburg ! dus ontsloeg TH saki!

    MAAR SAKI WAS ZO COOL! :'(


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    by the way kijkt er iemand hier naar rtl5? die film like, :O


    You'd took my breath but I'll survive.

    Ik loopt gewoon met Men TH vest overstraat, ik steek gewoon me middelvinger op als ze zo dom kijke xD


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Ik loopt gewoon met Men TH vest overstraat, ik steek gewoon me middelvinger op als ze zo dom kijke xD


    Sorry maar dat is hier niet mogelijk zo ongeveer |:


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    by the way kijkt er iemand hier naar rtl5? die film like, :O


    Nein. Like, Veronica.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik loop niet eens met TH kleding door de stad btw. 1; ze kijken me aan alsof ik lopend stront ben. 2; dan roep ik alleen maar problemen op. Dan merkte ik wel toen ik met me vest rondliep. Iedereen keek me zo aan, smiezen naar elkaar, FOCKINGHELL! Zo irritant |: En beetje uitlachen enzeu.
    Ik was gister in Leiden. En oh my god, weetje hoe veel fans! Eerst 3 met hetzelfde kapsel, je weet wel, wannalooklikebill. En toen nog een paar met een vest. En later zag ik een groepje uit de london lopen, met een daarvan een th tas..


    You'd took my breath but I'll survive.

    (...)

    Sorry maar dat is hier niet mogelijk zo ongeveer |:


    Hoeso niet?

    Ik woon in een grote stad xD
    Leeuwarden xD


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    (...)

    Hoeso niet?

    Ik woon in een grote stad xD
    Leeuwarden xD


    Ik Deventer, en en .. er loopt hier niet echt leuke mensen rond om zo maar te zeggen. En als er jongeren zijn, zijn ze in groepen en daar hoef ik al helemaal niks mee te maken te hebben! Op 1 school lopen ze zelfs met wapens op school >.< Is ook es een steekpartij geweest.. Zulke mensen barst het hier van.. |:


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)

    Sorry maar dat is hier niet mogelijk zo ongeveer |:
    Heel erg enzo.


    You'd took my breath but I'll survive.

    woops verkeerde quote, ging over rtl


    You'd took my breath but I'll survive.

    woops verkeerde quote, ging over rtl


    Wat voor fucking film is het dan? >.<


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    NEEEEEEEEEEE !!!
    Ik gebruik Saki zo veel in mijn volgende serie die al voor de helft is geschreven :(

    Come Back Saki !!


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    (...)

    Ik Deventer, en en .. er loopt hier niet echt leuke mensen rond om zo maar te zeggen. En als er jongeren zijn, zijn ze in groepen en daar hoef ik al helemaal niks mee te maken te hebben! Op 1 school lopen ze zelfs met wapens op school >.< Is ook es een steekpartij geweest.. Zulke mensen barst het hier van.. |:
    Bij ons pokeren ze met heel veel geld


    You'd took my breath but I'll survive.

    (...)Bij ons pokeren ze met heel veel geld


    Gezelligheid. >.<


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Wajo,

    Bij ons word er ook best vaak gevochten op school,
    Dan dnek ik HALLO! Er gebeuren ergerder dingen.
    en toen kwam er een ambulance, en die jongens hebben 4 weken int ziekenhuis gelegen.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Wajo,

    Bij ons word er ook best vaak gevochten op school,
    Dan dnek ik HALLO! Er gebeuren ergerder dingen.
    en toen kwam er een ambulance, en die jongens hebben 4 weken int ziekenhuis gelegen.


    Gezelligheidd! Maar weetje.. ik loop wel es met een shirtje rond, maar .. als ik soms fans zie, die hebben dan écht alles aan van hun .. Ja die roepen gewoon haters op.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]