• Ja indd, zoals je al in meerdere Topics hebt gelezen, denken ze dat TH saki heeft ontslagen. En dat is waar, het ging namelijk zo:
    Tobias heeft contract getekend bij four artist securety en saki wilde dat niet want dan was hij geen leidinggevende meer ofzo, maar tokio hotel tekende dus contract bij tobias en niet meer bij VSD hamburg ! dus ontsloeg TH saki!

    MAAR SAKI WAS ZO COOL! :'(


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    (...)

    Wat voor fucking film is het dan? >.<
    Nou ze zijn nu net dood. Maar iemand die kreeg eeen baby, maar een vrouw wou ook een baby dus ze kidnapte de zwangere, en haar man dacht dat ze verongelukt waren, dus blabla 9 maanden.. en toen ontsnapte ze, en belde ze haar man en zei ze waar ze zat. maaar die vrouw die die baby wil had haar al weer gevangen, en toen kwam die jack haar redden, maar die gestoorde sloeg hem inelkaar. Toen zagen Ann en Jack elkaar terug, en toen beviel ze van haar kind, en toen sloeg Ann die raare dood, terwijl die raare haar dood schoot. Alleen Jack leeft, met dat kind.
    EN nu is hij afgelopen


    You'd took my breath but I'll survive.

    Inddd Dat is gewoon zo ^^

    dat dxie haters oproepen.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    (...)Nou ze zijn nu net dood. Maar iemand die kreeg eeen baby, maar een vrouw wou ook een baby dus ze kidnapte de zwangere, en haar man dacht dat ze verongelukt waren, dus blabla 9 maanden.. en toen ontsnapte ze, en belde ze haar man en zei ze waar ze zat. maaar die vrouw die die baby wil had haar al weer gevangen, en toen kwam die jack haar redden, maar die gestoorde sloeg hem inelkaar. Toen zagen Ann en Jack elkaar terug, en toen beviel ze van haar kind, en toen sloeg Ann die raare dood, terwijl die raare haar dood schoot. Alleen Jack leeft, met dat kind.
    EN nu is hij afgelopen


    Woesh. |:


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Inddd Dat is gewoon zo ^^

    dat dxie haters oproepen.


    Weet ik 8D He Malou kind, heb jij een piercing? ;')


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik had een keer naar school een shirt aan.. Maar ik heb meteen mn vest dichtgetrokken. Ik had met 4 maart ook het billkaulitz vest aan. Toen kreeg ik niet echt commentaar, alleen van Heee laura, ga je ook naar het concert. Ik ben niet zo iemand die gepest word ofzo.


    You'd took my breath but I'll survive.

    (...)

    Weet ik 8D He Malou kind, heb jij een piercing? ;')


    Ja in men Navel =D
    Hoeso xD
    EN jij?


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Ik had een keer naar school een shirt aan.. Maar ik heb meteen mn vest dichtgetrokken. Ik had met 4 maart ook het billkaulitz vest aan. Toen kreeg ik niet echt commentaar, alleen van Heee laura, ga je ook naar het concert. Ik ben niet zo iemand die gepest word ofzo.

    Ik wel. Ik had een shirt, maar deed ook snel me vest aan, en toen zag niemand me shirt..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)

    Ja in men Navel =D
    Hoeso xD
    EN jij?


    Joah. Lippiercing.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)Evelien en Amanda. Evelien is van youletmeROCK


    En Amanda ook-.-..


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    ...?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)
    Ik wel. Ik had een shirt, maar deed ook snel me vest aan, en toen zag niemand me shirt..
    Ik was in de 2e echt zo'n girly girl, en best wel gemeen was tegen kinderen, na call it nerds. Snap je.. Ik heb nog steeds die vrienden, BARBIE, vrienden. Maar ze zijn niet eng hoor!


    You'd took my breath but I'll survive.

    Lippiercing wil ik ook nog een keer xd


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    (...)

    En Amanda ook-.-..
    OP dr pro niet..


    You'd took my breath but I'll survive.

    Lippiercing wil ik ook nog een keer xd


    Ik heb ringetje. Dat eet echt klote >.<


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)Ik was in de 2e echt zo'n girly girl, en best wel gemeen was tegen kinderen, na call it nerds. Snap je.. Ik heb nog steeds die vrienden, BARBIE, vrienden. Maar ze zijn niet eng hoor!


    Like, whoesh ;')


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]