• Ik moest nog wat oefenen op school, ik was het 6e al uit en het 8e begon dat oefenen. Ik had even een rolletje snoep uit de automaat geplukt en liep naar de aula toe. Achter me liepen een groepje popi's en eentje begon te schreeuwen:''AAAAAA!'' Een andere vroeg: ''Wat is er?'' Die andere zegt op een bekakte toon:''Zo lelijk!'' En ze wees naar mij. Ik dacht echt zo van (6).

    Iemand ook weleens zoiets gehad?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Die kinders zijn zielig, ze hebben gewoon aandacht nodig of zijn zelf onzeker waardoor ze maar mensen gaan irriteren.
    Ik trek me er nooit iets van aan of lach ze keihard uit :]

    [ bericht aangepast op 11 mei 2010 - 18:18 ]


    T O K I O H O T E L < 3

    Ik. Haat. Populairtjes.
    Als iemand zoiets tegen mij zou zeggen had ik allang gezegt 'Nee, jij trekt volle zalen'. Hi-la-ri-ous.


    I live for the applause, you will die for it.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 10:11 ]

    Zaitsev schreef:
    Heb al een hele tijd geen gezeik meer gehad.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    OMG, wat een losers --"
    Denken dat ze alles zijn maar eigelijk zijn zij de grote losers, ik haat zo'n kutkindere :X


    Stop wishing, Start doing..

    Gwn omdraaien. En iet zeggen in de aard vn, stoem wijf, bek dicht, ofzo. Niet laten doen, k ken da ^^.


    Hellz Yeah, Bitch.

    Pff.. ze maken jou belachelijk zodat anderen niet meer naar henzelf kijken, omdat ze zo onzeker zijn. - Niets van aantrekken!

    [ bericht aangepast op 11 mei 2010 - 21:53 ]

    -

    [ bericht aangepast op 11 mei 2010 - 21:53 ]

    -

    [ bericht aangepast op 11 mei 2010 - 21:53 ]

    Hahahahah, dit gaat even hélémáál fout, sorry, haha :p

    [ bericht aangepast op 11 mei 2010 - 21:52 ]