• Nou,ik heb ergens in een fan forum gelezen,dat Tokio Hotel echt heel veel fans verliest tegen woordig,en dat de verkoop van hun albums erg laag gewoorden is:'( steeds meer fans luisteren ook niet meer naar hun muziek :( Waarom gebeurd nou zo iets? ze zijn succesvol;)


    Je mpp moeder swaa

    Tja, mensen veranderen: en sommige mensen houden niet van veranderingen.


    it's so empty living behind these castle walls

    Tokio Hotel was volgens mij een eendagsvlieg...


    Let the Night embrace you

    Ik denk dat het iets ligt aan die nieuwe "sound" van Tokio Hotel? Nuja, ik ben zelf nooit fan geweest. Dus daar heb ik geen verstand van.


    All this dampness is damp.

    Qua looks en muziek zijn ze totaa lveranderd. + je had van die fans waarvan je wist dat ze niet eeuwig fan zouden zijn. En er worden mensen volwassener en luisteren er daarom mss minder naar. Zo ongewoon is het niet hoor.


    Get outta my head!

    Ik weet niet, ik was vroeger fan toen ik 13 was. Maar ik vind ze saai geworden.


    You can run but not hide

    Mense veranderen nu eenmaal..elke band verliest fans,dat is normaal.


    Imperfection Is Beautiful

    Dat valt wel mee toch? Volgens mij zijn er nog zat fans over.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    tsja, dan zijn ze dus
    - niet zo vernieuwend meer
    - saai geworden.

    Ik ben zelf geen th fan en ben het nooit geweest.:Y)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    DrumRoll schreef:
    tsja, dan zijn ze dus
    - niet zo vernieuwend meer
    - saai geworden.

    Ik ben zelf geen th fan en ben het nooit geweest.:Y)


    ars moriendi

    Ik vind het beter, minder gezeur erover :Y)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Rosario schreef:
    Tokio Hotel was volgens mij een eendagsvlieg...

    daar ben ik het niet mee eens.

    Maar goed, de band verandert, fans veranderen. Soms past het gewoon niet meer. Maar goed, ik hou nog steeds van ze <3


    -

    De kleine kindjes worden groot, en TH is nu geen 'mode'meer. Alleen de échte fans blijven nu over, tsja welkom in de wereld van de rock. (:

    Rosario schreef:
    Tokio Hotel was volgens mij een eendagsvlieg...


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik denk omdat ze erg zijn verandert en omdat het zo lang duurde.
    OMdat het zo lang duurde ben ik naar andere gaan luisteren die ik nu beter vinden. En omdat ze zo verandert zijn vind ik ze niet meer goed.
    Zowiezo is het vrij normaal dat na de grote bekentheid steeds minder mensen fan zijn


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Persoonlijk ben ik afgehaakt omdat ik de nieuwe liedjes drie keer niks vond en nog steeds vindt. De eerste liedjes zoals: Spring Nicht, hadden een diepere betekenis en dat hebben ze nu niet meer. Nu is het ook meer Techno achtig, maar dat is dan weer mijn mening.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.